Meinasin tappaa itteni

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Ajattelin että porraskäytävässä parhaimmat/ainoat koukut löytyvät valaisimien takaa. Pitkät kalsarit oli vaan jalassa, ja nehän ovat kestävää laatua. Ainakin mulla. Ja osaan monenlaisia solmuja. Onnesta aamulehden jakaja tuli paikalle.. Heräsin siten hatanpäältä. En tiedä mitä tapahtui. Olin hulluuden riivaama taas.

Nyt seuraan vierestä kuinka kymmenen vätystä saa aikaan baarin terassin.

Kädettömiä jätkiä...

Kommentit (4)

Vierailija

Kuvaile tarkemmin.
En nyt tajunnut tota, että miten meinasit kuolla.
Piirrä kuva tai joku matemaattinen koodi tai jotain !?

Mikä on hatanpää?

Yritit siis jotain hirtto-meiningiä?

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005

Meinaatko sä nyt harmitella sitä, ettet sitten tappanutkaan itseäsi vai kysellä täältä jotain uusia keinoja hengestä pääsemiseksi? Jäi vähän epäselväksi tuo avausviestisi funktio, niinkuin teekkarit sanovat. Heehhehhe. Vitsi. Ei ne kaikki Hervannan teekkaritkaan mulkkuja ole, mutta that's beside the point.

Jos nyt oikeasti haluat päästä hengestäsi, niin siihen löytyy varmasti apua ties miltä www-sivuilta. Minä ehdottaisin kuitenkin hengissä pysymistä, vaikkapa siihen asti kun elämä rupeaa tuntumaan sellaiselta, että sitä voisi vaikka elää.

Sellaiseenkiin toimintaan on paikkoja, joissa opetellaan ihan vaan olemaan hengissä. Sinä käsittääkseni tiedätkin niistä.

Oikeastaan, paskaakos minä tässä neuvon, sinä nämä hommat paremmin hallitset.

Sellaisen arvion voisin kuitenkin heittää, että luultavasti olet parempi tyyppi hengissä kuin vähemmän hengissä.

Uusimmat

Suosituimmat