EU keksi rakkauden

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Viimeisen kymmenen vuoden aikana ovat ikäihmisten solmimat avioliitot lisääntyneeet lähes kahdellakymmenellä prosentilla, kiitos EU:n.

EU:n määräysten mukaan jokaikisen pakkauksen kylkeen on präntättävä sisältö kaikilla virallisilla kielillä. Näin on löytynyt kaikkien aikojen toimivin aloitusrepliikki. Se toimii kaikissa tilanteissa ja mol- anteeksi, kaikilla sukupuolilla:

" Voisitsä vähän lainata lukulaseja, mä unohdin omani kotiin"

Kommentit (3)

Vierailija

Ja monessa pakkauksessa oleva kehotus "ravistettava ennen käyttöä" passaa kanssa näitten "ikä"ihmisten suhde-elämään...

Vierailija
Mummo

Niinhän se on, että tosi ystävyys alkaa usein hyvin pienistä asioista.

Yhteiset vastoinkäymiset luovat yhteishenkeä. Pienistä ja suurista vaikeuksista ylitsepääseminen valaa uskoa tulevaisuuteen ja lisää henkistä hyvinvointia.

Kiitos, EU!

Vierailija
Mummo
Viimeisen kymmenen vuoden aikana ovat ikäihmisten solmimat avioliitot lisääntyneeet lähes kahdellakymmenellä prosentilla, kiitos EU:n.

EU:n määräysten mukaan jokaikisen pakkauksen kylkeen on präntättävä sisältö kaikilla virallisilla kielillä. Näin on löytynyt kaikkien aikojen toimivin aloitusrepliikki. Se toimii kaikissa tilanteissa ja mol- anteeksi, kaikilla sukupuolilla:

Tämä tilastotieto tarkoittanee sitä, että EU:ssa mol- eiku kaikkien sukupuolten mielenkiinto on siirtynyt EU:n ulkopuolisiin partnereihin iän ja kokemuksen karttuessa?

Uusimmat

Suosituimmat