Ilmaissähköpostiosoitteet ja niiden kaatuminen yms.

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Nii, mitä mun viesteille tapahtuu sit jos vaikkapa joku jippii.fi lopettaa palvelunsa? Ne on varmaan tallessa vai hävittääkö ne ne viestit?

Entäs muuten, että mitäs tapahtuu kun ne viestit vie roskikseen ja poistaa sieltä, niin minne ne viestit menee? Katoaako ne? Ei varmaankaan, ku eihän ne katoa tän vinkunkaan roskakorilla, ellei niiden päälle ole kirjoitettu.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Kommentit (8)

Vierailija

Ei näihin ole yksiselitteisiä vastauksia. Mun pitämien palvelimien sisältö varmuuskopioidaan automaattisesti kahteen eri kaupunkiin. Vaikka jotain poistetaan, ainakin varmuuskopio säilyy vuosia.

Mikäli varmuuskopioita ei oteta huomioon, roskiksesta poisto hävittää viestisi olemasta. Ja mitä todennäköisemmin niiden päälle pian myös kirjoitetaan jotain.

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

Käsittääkseni GMailissa poistamasi viestit eivät poistu bittitaivaaseen vaan jatkavat olemistaan tosin sinä itse et niitä tavoittane. Osaisiko joku vahvistaa tämän? USA:n lainsäädäntöä tai jotain takana tai sitten olen käsittänyt jotain pahasti väärin tai foliopipon puhe on uponnut minuun .

Niin mitä noihin kaikenkarvaisiin ilmaisosoitteisiin tulee, niin jos pop on mahdollinen, on myöskin viestien imaiseminen omalle koneelle lasten leikkiä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

Vierailija

Suomenkielisessä gmailissa lukee tilin lopettamisesta seuraavaa:

"Kun suljet Gmail-tilin, et voi aktivoida sitä uudelleen. Et voi myöskään hakea sähköpostiviestejä."

Viestien fyysisestä poistamisesta ei siis mainita. Pitäkää tiukasti foliostanne kiinni!

Vierailija

Kannattaa siis vain poistaa viestinsä laatikosta ennen kuin sulkee Gmail-tilinsä. Ei siinä sen kummempaa.

Mutta enpä usko että Googlella olisi mitään syytä säilyttää salaa käyttäjiensä jo kertaalleen roskiin heitettyjä ja poistettuja viestejä. Miksi olisi?

(Vaikka eihän koskaan voi mihinkään tai kenenekään todella luottaa, paitsi itseensä. Eikä aina itseensäkään.)

Vierailija
Riemuidiootti
Mutta enpä usko että Googlella olisi mitään syytä säilyttää salaa käyttäjiensä jo kertaalleen roskiin heitettyjä ja poistettuja viestejä. Miksi olisi?
Googlellakin päivittyy systeemit jatkuvasti. Kämmejä varten on turvallisinta, ettei webin kautta voi poistaa palvelimelta yhtään mitään. Meinaa olis melkonen julkisuushärö, jos joltain häviäis materiaalia, jota ei ole tarkoituksella poistanut.

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007
Riemuidiootti

Käsitykseni on, että kyseessä olisi usalainen lakitekninen jutska. Voi olla, että minut on johdettu harhaan

Sinäänsä uskottavaa, että Debian käsittääkseni lähettelee säännölisin väliajoin usalaisilta palvelimilta ladattujen ohjelmapakettiensa liikenteestä jonkinmoisia tilastoja jenkkiviranomaisille tai sinne päin, koska laki sanoo. Menevät kuitenkin mappi Ö:hön, mutta joo.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Juu, usassahan ainakin fbi taitaa tutkia näitä ihmisten sähköposteja, jollaki ohjelmalla joka etsii viesteistä jotai sanoja kuten pommi, reptiliaanit ja area 51. Sitte jos viesti sisältää jonkin noista, nii sitte ne tutkii sen tarkemmin.

Eli ei mun varmaa sit tarvi olla huolissaan että ne lukee niitä jos se palvelu katoo. Huh..tai sitten pitää. en tiedä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Eli ei mun varmaa sit tarvi olla huolissaan että ne lukee niitä jos se palvelu katoo. Huh..tai sitten pitää. en tiedä.
Vältä sanoja: bomb, strike, white house, obama, airplane, civilians... Niin ei tarvi olla huolissaan.

Uusimmat

Suosituimmat