Sivut

Kommentit (32874)

HaukiOlli
Jos kokeilisit loukata vielä jotenkin tehokkaammin, saattaisit olla jopa uskottavan oloinen. Et taatusti ole käynyt kuussa katselemassa mitään peilejä, etkä taatusti osaa edes luetella millä kaikilla tekniikoilla ne peilit olisi sinne saatu muutoin kuin ihmiskädellä.... :lol:

Heh, äsken veistelit jotain jostain akuista ja nyt hyppäsit peileihin. Niinhän se kuusalkkareillakin tahtoo aihe noin vaan vaihtua heti kun edellinen ei kestä. Parodiasi senkun sakenee, mutta kyllä se tosiaan haiskahtaa jo käyttöpäivänsä ylittäneeltä.

spin0
HaukiOlli
Jos kokeilisit loukata vielä jotenkin tehokkaammin, saattaisit olla jopa uskottavan oloinen. Et taatusti ole käynyt kuussa katselemassa mitään peilejä, etkä taatusti osaa edes luetella millä kaikilla tekniikoilla ne peilit olisi sinne saatu muutoin kuin ihmiskädellä....

Heh, äsken veistelit jotain jostain akuista ja nyt hyppäsit peileihin. Niinhän se kuusalkkareillakin tahtoo aihe noin vaan vaihtua heti kun edellinen ei kestä. Parodiasi senkun sakenee, mutta kyllä se tosiaan haiskahtaa jo käyttöpäivänsä ylittäneeltä.

Höpsin pöpsin. Itse hypit paniikissa kun amerikan saavutuksia kyseenalaistetaan. iron sky vai mikä se oli...Mikä ihmeen salkkari minä nyt olen, jos en räikeimpiä valheita sulata ? Kuukuvat ovat väärennöksiä, ja jopa paskoja sellaisia, vaikkakin omana aikanaan ihan huipputasoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
offmind
Seuraa 
Viestejä18731
HaukiOlli
Kuuvisiitin koomisin vitsi lienee kuuauton sisältämät kertakayttöparistot josta tämä ns. auto otti käyttövoimansansa.

Tämä siis on vain löysää trollausta eikä "oikeaa" salaliittohörhöilyä eikä varsinkaan aitoa kiinnostusta asiaan?

“He was a dreamer, a thinker, a speculative philosopher...or, as his wife would have it, an idiot.” Douglas Adams

Messmaker
Seuraa 
Viestejä438
o
Kertokaapas faktaa. Ainoa mikä mua epäilyttää on miten moduuli pääsi irti kuusta? Vaikka painovoima on siellä pienempi eikö silti tarvittaisi vähän raskaampaa moottoria takaisin tuloon?

Onhan se painovoima huomattavasti pienempi, kuten myös pakonopeus kiertoradalle, joten vastaus on jyrkkä EI kysymykseesi.

HaukiOlli
Höpsin pöpsin. Itse hypit paniikissa kun amerikan saavutuksia kyseenalaistetaan. iron sky vai mikä se oli...Mikä ihmeen salkkari minä nyt olen, jos en räikeimpiä valheita sulata ? Kuukuvat ovat väärennöksiä, ja jopa paskoja sellaisia, vaikkakin omana aikanaan ihan huipputasoa.

Esittele nyt yksittäinen mieleisesi väärennöskuva kertoen mitkä seikat oletetun väärennöksen paljastaa, niin tarkastellaan asiaa tarkemmin.

E115
HaukiOlli

Esittele nyt yksittäinen mieleisesi väärennöskuva kertoen mitkä seikat oletetun väärennöksen paljastaa, niin tarkastellaan asiaa tarkemmin.

Kaikki ns "kuussa otetut" kuvat ovat otettu kaikkialla muualla paitsi juuri kuussa. Kuun pinnalta ei ole otettu koskaan ensimmäistäkään kuvaa. Mikään kuvissa oleva asia ei todista että ne olisivat juuri kuussa otettuja kuvia. Kaikki se pystyttiin luomaan 60-luvulla studio-olosuhteissa.

Olen kyllä valmis uskomaan kuuvisiittiin heti kun todisteet lyödään pöytään. Toistaiseksi ei ole olemassa sellaista pitävien todisteiden aukotonta ketjua jota seuraamalla voisin varmistaa asian. On esitetty väitteitä kuussakäynnistä, ja esitetty mustavalkokuvia jotka ovat photoshopin aikakaudella suorastaan naurettavan tökeröitä töheröitä.

Koko tarina on niin täynnä aukkoja esim. "kynttiläliekkilaskeutuja" sisälläolevine kuuautoineen ja kertakäyttöparistoineen, ja muuta naurettavuutta. Hih heh.

Ihmettelen, että täytyykö olla sokea vaiko tyhmä vaiko molempia uskoakseen kuutarinaan ? SInisilmäistä jenkkiuskovaisuutta koko höpötys. Jos jenkit olisivat päässeet 60-luvulla kuuhun, niin maailma olisi toisennäköinen paikka nyt.

HaukiOlli
Kaikki ns "kuussa otetut" kuvat ovat otettu kaikkialla muualla paitsi juuri kuussa.

Odotinkin juuri tämän tapaista tekstiä. Kuvaa havantoineen oli turha odottaa.

Mikään kuvissa oleva asia ei todista että ne olisivat juuri kuussa otettuja kuvia. Kaikki se pystyttiin luomaan 60-luvulla studio-olosuhteissa.

Tämähän sen sitten huijaukseksi todistaakin.

E115

Ei noin päin. Toisinpäin. Kuussakäynti pitäisi ensin todistaa. Jenkeillähän poitäisi olla todisteita yllin kyllin vaan eipä ole muuta kun pari paskaa mustavalkokuvaa, ja muutaman alkoholistin todistus asiasta. Kubrick myönsi ohjanneensa kuuhoax-filmit, ne on kuvattu studiossa.

HaukiOlli
E115

Ei noin päin. Toisinpäin. Kuussakäynti pitäisi ensin todistaa.

Noh, useimmille se on jo todistettu.

HaukiOlli
Toistaiseksi ei ole olemassa sellaista pitävien todisteiden aukotonta ketjua jota seuraamalla voisin varmistaa asian.

Onneksi kuitenkaan maailma ei pyöri pelkästään sinun napasi ympärillä, joten ollos huoleti, saat kiukkuilla "kuumatkat oli hämyä!"-juttuinesi suht rauhassa.

Hubsu
HaukiOlli
Toistaiseksi ei ole olemassa sellaista pitävien todisteiden aukotonta ketjua jota seuraamalla voisin varmistaa asian.

Onneksi kuitenkaan maailma ei pyöri pelkästään sinun napasi ympärillä, joten ollos huoleti, saat kiukkuilla "kuumatkat oli hämyä!"-juttuinesi suht rauhassa.

Ei kannata väittää kuussakäyntiä todeksi jos ei pysty todistamaan sitä. Tämä on TIEDEfoorumi joten ona aiban luonnollista tivata todisteita olematta selfcentered.

E115
HaukiOlli
E115

Ei noin päin. Toisinpäin. Kuussakäynti pitäisi ensin todistaa.

Noh, useimmille se on jo todistettu.

Niin on joulupukkikin. Eli todistapas kuuvisiitti ! Et taida kyetä.

HaukiOlli

Ei ole mun tehtävä todistella. Nasa ja Yhdysvallat ovat matkansa Kuuhun esitelleet. Sinä voit olla rauhassa uskomatta. Huijauskanne kuitenkin hylätty äänin 3-1. Jos olet tyytymätön käsittelyyn voit jatkaa äänesi ja todisteiden levittelyä, mutta noilla puheilla ja näytöillä et kuitenkaan enemmistöä taaksesi saa.

Mun osalta, over...

E115
HaukiOlli

Ei ole mun tehtävä todistella.

Älä sitten väitä mitään. Mene jatkamaan taskubilistä muualle.

HaukiOlli
E115
HaukiOlli

Ei ole mun tehtävä todistella.

Mitenkäs ne kuun ja maapallon välimatkaa mittaavat laserpeilit on sinne saatu jos ne astronautit eivät ois niitä sillon jättäneet

Mandix
HaukiOlli

Mitenkäs ne kuun ja maapallon välimatkaa mittaavat laserpeilit on sinne saatu jos ne astronautit eivät ois niitä sillon jättäneet

Mihin siinä ihmiskättä tarvittiin ?

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat