Sivari luki deittiprofiilinsa youtubeen!

Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

http://www.youtube.com/watch?v=wX6o8RMzWTs

Tiedostan sen että on syntiä ottaa kantaa muualla kuin "Vapaassa Sanassa" videoni aiheen mukaisiin tuotoksiin.

Mutta tiedostan myös sen että suomi24.fi:n deittipalvelussa on miehiä enemmän kuin naisia, joten tilastollinen todennäköisyys saada naisilta huomiota on työn ja tuskan takana.

Näin uskon saavani enemmän näkyvyyttä, joten moderaattorit anteeksi tämä irstailuni.

-

Kommentit (15)

Vierailija

Videotaltiointi on aika hutaisten tehty mutta toisaalta se osoittaa kursailemattomuutta ja huisia sivilirohkeutta! Eipähän voi sanoa että on kuvia kumarreltu tai että olis jotenkin sliipattu ja epärehellinen tyrkky.
Mitä lie piileekään moisen hahmon syvimmissä sopukoissa.
Oot aivan ihana!
Hitsinkäinen kun meikäläinen on ikäluokkaa mummelit. Damn.

Miks et laittanut vapaansanan puolelle? Ei oikeen istu tänne..
Mutta oot kyllä ihan syötävän hyvän oloinen..
Kunhan löydät sen toisen puoliskos, joka inspiroi sut röökaamisen sijaan luontopoluille niin a´vot.

*peukut*

Vierailija
KBolt
Mutta oot kyllä ihan syötävän hyvän oloinen..
Kyllä...minkin rehua muistuttaa todella...

Ookko vähän katkera.. "no-velli"..?
Sanoit toisaalla että mä oon jokin romaani.. Sinulta ne mennee välillä puurot ja vellit sekaisin.
Kun oot saanu vasaran niin kaikki näyttää nauloilta ja hakkaat kuin robotti kaikkea mitä näät. Hakkaaksää itteeskin siellä ja päähän kun noin on käynyt?

Vierailija
baal1984
kiitti ihan sikana, nostaa mielen pilviin kun saa tollasta palautetta!

Hyväkivajoo!
Noista nyhveröistä ei kannata välittää jotka pelkän nimmarin takaa paukuttaa päätään uskaltamatta paljastaa ittestään muuta kuin pelkojaan.

Mä teen ehkä ittestänikin deittivideon kun oon sinkku ja kuitenkin vielä ihan "syötävä kinkku".. jos ei pikkuhiljaa ala tuttavapiiristä joku ymmärtää hyvänpäälle tai vapaudu entisestään, tjms. (*vih*)..

Kiitos vaan vinkistä!
Puutokseen ei kannata kuolla eikä näppejään tarvii nuolla jos muutakin voi, oi oi oi! Hah ha ha haa!

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Pönni
baal1984
kiitti ihan sikana, nostaa mielen pilviin kun saa tollasta palautetta!

Hyväkivajoo!
Noista nyhveröistä ei kannata välittää jotka pelkän nimmarin takaa paukuttaa päätään uskaltamatta paljastaa ittestään muuta kuin pelkojaan.

Mä teen ehkä ittestänikin deittivideon kun oon sinkku ja kuitenkin vielä ihan "syötävä kinkku".. jos ei pikkuhiljaa ala tuttavapiiristä joku ymmärtää hyvänpäälle tai vapaudu entisestään, tjms. (*vih*)..

Kiitos vaan vinkistä!
Puutokseen ei kannata kuolla eikä näppejään tarvii nuolla jos muutakin voi, oi oi oi! Hah ha ha haa!

Laita sitten linkki tännekin.

Vierailija
CE-hyväksytty

Joo, jahka iskee semmonen fiilis, tai jos meistä ei ehdi tuon baalin kanssa tulla sitä ennen paria. Hiukkasten on ikäeroo, minä 52, hän 25 mutta numeroinahan se näyttää melki kuin 69 niin napsahtaa numero numeron lomaan.
Ja jos Baalin äiti lukee tätä niin hus siitä vaikka tiskaamaan..

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Kysyin äiskältä ja hän sanoi että saan luvan ruveta täyttämään aviollista velvollisuuttani Pönniä kohtaan, kunhan hän takaa sen että saan maitoa riittävästi.

Synnyttäjättäreni kallistui Pönnin kannalle sen takia koska nykymaailman nuoret neidottaret voivat olla varsinaisia helppoheikittäriä.

Pönni puhuu nyt kokemuksen syvällä tissiäänellä, meistä tulisi erinomainen pari! Näin oletan että pönnillä pysyy kaulin pidempään kädessä...

-

Vierailija
Pönni
CE-hyväksytty

Joo, jahka iskee semmonen fiilis, tai jos meistä ei ehdi tuon baalin kanssa tulla sitä ennen paria. Hiukkasten on ikäeroo, minä 52, hän 25 mutta numeroinahan se näyttää melki kuin 69 niin napsahtaa numero numeron lomaan.
Ja jos Baalin äiti lukee tätä niin hus siitä vaikka tiskaamaan..

Jaa, pönni tarjoaa jalkoväliään nuoltavaksi, kai se on aluksi parempi kuin ei mitään?

Vierailija

Hm.. jos nyt kuitenkin ihan vähän harkittais siirtymistä käytännön tositoimiin kun ei mua ihan vakuuta toi ikäänkuin imettäjän rooliin solahtaminen..
Että näin aluksi edetään platoniselta pohjalta ja minähän sitten olen se joka sanoo niin viimeisen sanan kuin paljon muutakin mutta haitanneeko tuo kun toinen on ilmoittanut harrastavansa pohdiskelua ja tupakanpolttoa. Minä kun en enääten kessuttele niin voin senkin ajan käyttää rupatteluun päivänpolttavista aiheista ja säännöistä.
Kiinan alkeetkin jo osaan. Se on Niihaa!

Saas nähdä koska me aletaan kasvaa erilleen vai lakataanko kasvamasta tykkänään?!
Nyt mun kyllä tekis mieli löytää aikakone ja päräyttää apauttia kolkytvuotta taakseppäin, tai 33.. aika ennen äitiyttä..
Hm.. Elämä.. *argh*..
Tosin.. mun säkällä se aikakone menis epäkuntoon ja hurauttaisin sillä suoraan Koukkuniemeen tai jo vuodeosastolle tuon 33v. =85v.
Siis ihan kiva ettei semmosia o ja näin on hyvin..
Saan yhä leikkiä..

Vierailija
fenomenologi
Jaa, pönni tarjoaa jalkoväliään nuoltavaksi, kai se on aluksi parempi kuin ei mitään?

No eikö se nyt ole päivänselvää että tarjolla on koko repertuaari kun ei kyse ole mistään kakarasta, ei niitä tarvitse kohta kohdalta luetella. Ne numerot nyt vaan sopi silleen.
Mä saan tarjota ihan mitä vaan deittimielessä kun en o mikään jeesuksen morsian. Juu.. ja kenelle itse tahdon. Tää on demokratiaa ja sanavapautta.
Vapaan sanan puolelle tän kyllä jo vois vaihtaa jos tää yhä killuu virallisten aiheiden puolella.

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005
Pönni
Hiukkasten on ikäeroo, minä 52, hän 25 mutta numeroinahan se näyttää melki kuin 69 niin napsahtaa numero numeron lomaan.

Melkoista numerologiaa. 52+25 = 77, mikä puolestaan on jotain ihan muuta.

Hyväksyttävän parisuhteen ikäeron maksimi tulee kaavasta (x-15) / (y-15), missä x on naisen ja y miehen ikä, jonka laskun tuloksen ollessa väliltä n. 0,2 - 1,2 on kaikki ok. Muut alueet ovat epäilyttäviä tai jopa sairaita.

Esim: (52-15)/(25-15) = 3,7; ei tule mitään, peräti pöyristyttävää.

Toisin päin menisi vielä hyväksyttävän rajoihin.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Vierailija
Kosh
Muut alueet ovat epäilyttäviä tai jopa sairaita.
Esim: (52-15)/(25-15) = 3,7; ei tule mitään, peräti pöyristyttävää.
Toisin päin menisi vielä hyväksyttävän rajoihin.

Siis niin että (johtavassa asemasa oleva valtion virkahenkilö) 60v. uroksena voi hengailla naaraan 30v. kanssa ja se on sivistynyttä ja suotavaa mutta naaras 52v. ei ole sovelias kumppani 25v:lle urokselle?
Jälkimmäinen on sairasta ja pöyristyttävää.

Tähän tuskin mitään loogista selitystä löytyy, ainoa mikä sopii kuin nyrkki silmään on.. Allah on suurin!

Uusimmat

Suosituimmat