Kumma hommeli.

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Miksi homomiehet katselevat mua sillain? Olenko mä niin söötti ja arvoituksellisen oloinen?

Miksi heteronaiset eivät katsele mua sillain? Olenko mä liian sulkeutuneen ja vakavan oloinen?

Kommentit (6)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
CE-hyväksytty
Rupeenko interseksuaaliksi?

Mikäs se o?

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

syytinki
Seuraa 
Viestejä8909
Liittynyt18.8.2008
CE-hyväksytty
Miksi homomiehet katselevat mua sillain? Olenko mä niin söötti ja arvoituksellisen oloinen?

Miksi heteronaiset eivät katsele mua sillain? Olenko mä liian sulkeutuneen ja vakavan oloinen?

Mitäs meiltä kyselet.

Kysy seuraavalta homomiäheltä, joka katsoo silleen. Heteronaiseltakin vois kysyä, että miks.

On muakin joskus homomiähet vikuillu silleen. Joskus myös naiset. Ai että jätkät oli kateellisia.

Vierailija

Se onkin jo aikamoinen saavutus jos homonainen katsoo miestä silleen. Taitaa mennä jo miesten päiväunelmien osastoon?

Antaa kaikkien katsella. Sitten tietysti jos alkavat jotain rivoja eleitä tehdä kielellä tai käsillä, niin ei ehkä enää olekaan niin mieltä ylentävää.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8909
Liittynyt18.8.2008
Qadesha
Se onkin jo aikamoinen saavutus jos homonainen katsoo miestä silleen. Taitaa mennä jo miesten päiväunelmien osastoon?

Antaa kaikkien katsella. Sitten tietysti jos alkavat jotain rivoja eleitä tehdä kielellä tai käsillä, niin ei ehkä enää olekaan niin mieltä ylentävää.

Arvaisin, että joku alkaa nipottaa, kun en rajannut lesboja pois.

Ei ollut syytä. On nekin katsonut silleen. Silleen niinku myrkyllisesti.

Uusimmat

Suosituimmat