Sofi Oksasen huumorintaju

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Minkä tasoinen arvelette/tiedätte Sofi Oksasen huumorintajun olevan asteikolla 1-10?

Sivut

Kommentit (23)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

1. Ei sillä ole huumorintajua. En ole sen nähnyt edes nauravan kertaakaan. Sitten pillastuu jostakin neuvostomiehityksistä vaikka se oli vain viron pelastus.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
1. Ei sillä ole huumorintajua. En ole sen nähnyt edes nauravan kertaakaan. Sitten pillastuu jostakin neuvostomiehityksistä vaikka se oli vain viron pelastus.

Pelastus? Miltä?

Minusta Sofi ei ole ollenkaan hullumpi tapaus. Pelätäänkö täällä älykkäitä ja itsevarmoja naisia?

Vierailija

Palstan luonteesta päätellen otsikon ilmeisesti pitäisi olla Scifi Oksasen huumorintaju. Vaihdoin sen sellaiseksi. Jos ette sitä kuitenkaan huomaa, se johtuu siitä, että koko juttu on ihan scifiä.

Naksuttaja
Seuraa 
Viestejä1324
Liittynyt1.11.2008
CE-hyväksytty
Minkä tasoinen arvelette/tiedätte Sofi Oksasen huumorintajun olevan asteikolla 1-10?

Yritätkö pokata häntä vai mistä moinen kiinnostus?

"Hetkinen, voinko kirjoittaa tuon muistiin?" Arthur kysyi innoissaan ja etsi kynää taskustaan.
"Se on saatavilla lentoasemalla", vanhus sanoi. "Tätä on siellä telinekaupalla."
(Adams: Enimmäkseen harmiton)

Vierailija

Hyvä huumorintaju taitaa neidillä olla, ainakin haastatteluista olen saanut sellaisen käsityksen. Tosin sellaisella goottishenkilöille tyypillisellä "tavallisia ihmisiä" nenän vartta pitkin katsovalla tavalla.

Jihuu, osallistuin tiede.fin turhimpaan ketjuun aikoihin.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Naksuttaja
CE-hyväksytty

Yritätkö pokata häntä vai mistä moinen kiinnostus?

Joo.

Vierailija
Bomt Kneder
TERÄS NALLEPUH

Pelastus? Miltä?

Minusta Sofi ei ole ollenkaan hullumpi tapaus. Pelätäänkö täällä älykkäitä ja itsevarmoja naisia?

Kyllä täällä pelätään. Täällä pelätään myös kilttejä naisia, tyhmiä naisia, ihan mitä vaan jotka vaikuttaa naisilta. Tämä on homosaitti vailla vertaa. Etupäässä nuoria kaappihomoja jotka ei ole vielä löytäneet identiteettiään tai sitten ovat mutta eivät puhele itsestään.

Tai..
Ehkä ovat vaan huumorintajuttomia?

Sofi on ihan jees! Hiukka hämää se goottirooli mutta katoin kerran haastattelun ja ihan kivalta vaikutti. Stressaavaa takuulla se että on ajautunut ammattiin missä sitten joutuu olemaan esillä ja kiertämään jos vaikka mitä kissanristiäisiä.
eka kerran Kiroileva siili kirjana osui käteeni Kiasman (mainiossa) kirjamyymälässä. En tiennyt Sofista en mitään mutta siili iski mun nauruhermoon. Napakymppi.
Nyt siihen on jo kyllästynyt hiukan mutta niin on usein käynyt kun joku juttu on paljon pinnalla. Pölyn laskeuduttua mielenkiinto voi herätä uudelleen vuosien kuluttua.
Tässä taannoin meinasin laittaa muutaman vanhan Pahkasian paperinkeräykseen kun ne on kulkeneet iankaiken mukana.. juniori nappas ne ja sanoi että älä äiti hyvä, Pahkasikoja ei saa hukata. Mä en oo sellainen varastoija että ihan kaikkee keräisin. Mulle riittää kirjaston ja museoiden varastoinnit enkä mä jaksa vertailla ihmisten kanssa mitä mulla on nurkissa tavarana.. mutta menee OT..

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Pönni

Sofi on ihan jees! Hiukka hämää se goottirooli mutta katoin kerran haastattelun ja ihan kivalta vaikutti. Stressaavaa takuulla se että on ajautunut ammattiin missä sitten joutuu olemaan esillä ja kiertämään jos vaikka mitä kissanristiäisiä.
eka kerran Kiroileva siili kirjana osui käteeni Kiasman (mainiossa) kirjamyymälässä. En tiennyt Sofista en mitään mutta siili iski mun nauruhermoon. Napakymppi.
Nyt siihen on jo kyllästynyt hiukan mutta niin on usein käynyt kun joku juttu on paljon pinnalla. Pölyn laskeuduttua mielenkiinto voi herätä uudelleen vuosien kuluttua.
Tässä taannoin meinasin laittaa muutaman vanhan Pahkasian paperinkeräykseen kun ne on kulkeneet iankaiken mukana.. juniori nappas ne ja sanoi että älä äiti hyvä, Pahkasikoja ei saa hukata. Mä en oo sellainen varastoija että ihan kaikkee keräisin. Mulle riittää kirjaston ja museoiden varastoinnit enkä mä jaksa vertailla ihmisten kanssa mitä mulla on nurkissa tavarana.. mutta menee OT..

Eikös kiroileva siili ole Milla Paloniemen?
Jos ny tarkoitat tätä siiltä. en kyl tiedä muita siiliä.

Ei mua haittaa se gootti jutskaus yhtään. Huumorin tajua sillä ei vaa oo. siis sillä sofilla.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat