Mukahumoreski, jatkuva mollaaminen..

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Oon ihmetellyt koko nettiaikani joitakuita joilla on kummallinen tapa lähestyä muita kanssakulkijoita.
Muistan jotain samaa yläasteiältä. Etupäässä poikia. Ei kaikki pojat sellaisia olleet mutta oli niitä iljetyksiä, jotka letkautteli ruokajonossa pienistä rinnoista, köyhistä vanhemmista, veljeltä saaduista vaatteista, kaikenlaisesta minkä olettivat olevan jotenkin arkapaikka.
Jos niihin juttuihin reagoi, se yltyi ihan omituiseksi jahtaamiseksi.
Erityisesti sitten ne innostui jos oli jotain ihastusjuttuja.
Eräs poika oli minuun ihastunut ja juttu oli vuotanut julki.. ja eikös ne rääväsuut siitä minulle nälvineet, kertoivat mielikuvitteellisia sekstailuja, yms. Kaippa tahollaan veetuilivat sille ihastuneelle.

No.. sen kait pitäisi kuulua teinivaiheeseen.
Toki netissä teinejäkin on ja osa kait on sitten jotain yläasteikäisiä, joskin.. kun valtaosakaan ei edes teini-iässä muutu ilkeäksi kiusaajaksi niin asiaa kannattaa miettiä että mistä siinä lie kysymys.
Keitä he ovat ja miksi.
Sen oon kyllä huomannut että sivuuttamalla kun ei reagoi mitenkään, heistä pääsee parhaiten eroon. Sietäminen, jatkuvan nälvimisen mollaamisen, kyttäämisen ja kaikkeen arkaan tarttuminen, se on kuitenkin välillä aika uuvuttavaa. Varsinkin kun on itsellä omassa elämässä ongelmia joiden parissa mieli painiskelee.

Kestoselitys, jonka he itse kait mieluusti antavat kera vinon ilkeän virneen, on että se on luonnonvalinnan tulosta, he ovat vahvoja voittajia ja luonnoikeudella heidän pitää saada käyttäytyä just niin veepäämäisesti kuin viittivät.
Pyh!
Jos noin olis ja kaikki heittäytyis tuollaisiks.. ei olis minkäänmoista ihmiskuntaa päässyt kehittymäänkään. Koko juttu olis tyssännyt siihen kun ilkeät veepäät tappaa toisensa.
Joskus olis ihan kiva poliisin luvalla päästä sorkkimaan jonkun pahimman kiusaajan egoa. Voi olla että sieltä alta paljastuis pelkkää tyhjää? Joku pilallepassattu kakara, joka ei ole joutunut eläissään vastuuseen mistään tekemästään.
Olletikin noi päätyy kaikkein helpoiten vankilaan tai sitten niistä tulee jotain pomoja. Politikkojakin, pappeja, johtajia.

Eiköhän tuollainen ole jotain sosiopatiaa?

Nettihäirikköinä silmiinpistävää on asennoituminen muita kohtaan. Ovat itse olevinaan pomoja tai jotain mikä on ehdottomasti normaalia ja kunnollista. Heillä on ikäänkuin asema ja he ovat asemapäälliköitä. Heidän kohteinaan on sitten alakastia.
Alakastiksi he luokkittelevat mm. vasurit. Ne on jotai stallarei. Ihan sama minkätyyppisestä vasuriudesta on kyse. jos joku puolustaa jotakuta heikompaa niin se jo riittää ajojahtiin ja rajuun mollaukseen. Luuseri, elätti, pelätti, kotis on lätti lällällää..
He eivät voi sietää humanismia tai suvaitsevaisuutta. Ne ovat heille kirosanoja.

Yksi mikä noita yhdistää on raha. Kaikki on ostettavissa ja myytävissä. Kaikki hinnoitellaan ja erityisesti ihmiset.

Kun tulee tilaisuus puhua asioista, he eivät ikäänkuin suostu paljastamaan suuria komeita ajatuksiaan. Vihjailevat että niitä olis roppakaupalla mutta koskaan niitä ei tuoda julki. Vain jotain linkkejä, vain muilta lainattua, ostettua tai varastettua.

Eikä montaa kirjoitusta löydy viestihistoriaa selatessa ettei joka toisessa, kolmannessa ole besserwissertyyppistä mollaamista, puuttumista henkilökohtaisuuksiin. Tuulesta temmattuja syytöksiä. Tahallista mustamaalaamista. Eikä milloinkaan anteeksipyyntöä, eikä milloinkaan minkäänlaista mainintaa että ups, olempas mä tänään tohelo tai ajattelimpa hassusti. Never.

Mä en missään nimessä halua tuoda kenenkään nimeä esiin. En kuunaan ole kiinnostunut saamaan itselleni virallista sosiopaattiadjutanttia seuralaisekseni. On mulla niitäkin ollut eikä vvvk.
Se on niin ajanhaaskausta. Niin minun kuin sosiopaatinkin.
Kerran seurustelin miehen kanssa joka tietyssä humalavaiheessa alkoi mollata. Leuhki rahoillaan, haukkui pataluhaksi, elvisteli ja oli just se olevinaan hauska, tai se oli hänestä jotenkin niin tavattoman hauskaa kun hän näki miten sai toisen vääntelehtimään tukalana.. se innosti ja kiihotti ja meno vain yltyi.
Loppui kun kerran otin ja rökitin kunnolla. Ei kehdannut kertoa siitä kait kellekkään. Sen jälkeen aloin haukkua minä häntä mutta hoksasin onneks aika nopsaan miten tyhmää se olki ja jätin hänet. Toi ei ollut se fyysisesti väkivaltainen. Tää oli paljon myöhemmin.

Oon mä ittekin joskus ilkee. Aika-ajoin. Kukapa ei. mutta ne satunnaiset sekoilut voi setviä. Sosiopaatin yks tunnistin on ettei niitten kans mitään voi setviä. Ainoa on se taistelu mutta kuka viittii ja miks tahrata itseään sellaisella.
Parempi koittaa kiertää.
Netissä.. täällä se käy laittamalla vihalistalle mutta se onkin sit jo mahdoton tehtävä kirjoittavalle kun sosiopaatti kertoo muille valeita ja mollaa. Jotkut uskoo ja yhtyy ja kohta on kokonainen kööri, sakinhivutusintoisia.

Tommosista kait mielenosoituksiinkin rekrytoidaan aktiiviväki. Ne tekee ikäänkuin ladun ja sammutetuin lyhdyin arkaparkoja tai muuten laumahullaantuvia, hyväuskoisiakin, jotka ei tajua hökkäsen pöllähtämää mistä pohjimmiltaan on kyse kun joku sosiopaatti pelaa ihmisillä - saadaan mukaan.

Nilkkejä.

Sivut

Kommentit (88)

Vierailija

No huhuh:

Psykopaattien mielestä heissä itsessään ei ole mitään vikaa vaan vika on aina muualla. Tässä tapauksessa n.40v sitten yläasteella tapahtunut pilkka joka synnytti koko elämän kestäneet miesvihan ja aiheutti padon jota puretaan Tiede.fi:ssä.

90% kirjoittajista ei voi olla väärässä vai mitä veikkaat?

Vierailija
Yeshua
No huhuh:

Psykopaattien mielestä heissä itsessään ei ole mitään vikaa vaan vika on aina muualla. Tässä tapauksess n.40v sitten yläasteella tapahtunut pilkka joka synnytti koko elämän kestäneet miesvihan, pato jota puretaan Tiede.fi:ssä.

90% kirjoittajista ei voi olla väärässä vai mitä veikkaat?

No, sinun mielestäsi minä olen sosiopaatti ja paatunut miestyenvihaaja. Info kuitattu.
Voidaanko nyt palauttaa asia yleiseen tarkasteluun?
Veepäät vois saada parannusvinkkejä kun asian puinnista vois paljastua jotain..
Eihän se mihinkään johda että silmät rupina kyylää peillin ja näkee vaan ittensä tai että muut veetuilee päivät pitkät mutta kukaan ei kerro missä kohtaa mokasi.
Väitetäänhän sitä yleisesti että kaikilla olis omat sokeat pisteensä. Niinkin sanotaan ettei kukaan ole täydellinen. Mä tiedän ainakin olevani hyvinkin vajavainen joistakin kohdin.. hm..

Vierailija
CE-hyväksytty
Pönni
CE-hyväksytty
Missä päin siihen maailman aikaan oli yläaste?

Yläasteikäinen. Ongelma oli?

Se että viittasin Yeshuan tekstiin.

Sori. Ok.

Vierailija
CE-hyväksytty

Veikkaan että jossain päin punikkilaa eli Tampereella. Olet kyllä oikeassa että silloin ei ollut yläastetta vaan kansakoulu tms, mutta epäilen että olisit tajunnut mitä tarkoitan? Vai mitä veikkaat?

Vierailija
Yeshua
CE-hyväksytty

Veikkaan että jossain päin punikkilaa eli Tampereella. Olet kyllä oikeassa että silloin ei ollut yläastetta vaan kansakoulu tms, mutta epäilen että olisit tajunnut mitä tarkoitan? Vai mitä veikkaat.

Tuotan pettymyksen. En ole kotoisin Tampereelta. Enkä ees Pirkanmaalta. Mustanpuhuvasta Etelä-Hämeestä oon. Enkä ole punikki, enkä kommari. En femakko enkä emakko.
Yeshua voikin siirtyä pois. Anteeksi jos osu ja upposi. Minä en nimennyt ketään.

Vierailija

Ainakin ihmiset ovat uteliaita. Nuoret eivät ole oppineet vielä arvostamaan ihmisiä, joten he nälvivät tietenkin kaikesta erikoisesta.

Vierailija
Dredex
Ainakin ihmiset ovat uteliaita. Nuoret eivät ole oppineet vielä arvostamaan ihmisiä, joten he nälvivät tietenkin kaikesta erikoisesta.

Joo, mutta eikö tossa o kaks eri asiaa. Utelias ei torju. Nälviminen ja mollaaminen on torjumista. Toki jos on utelias mittaamaan että koska omasta nokasta otetaan senkka niin sitten ymmärrettävää.

Eikä saa olla ikärasisti. Ei kaikki nuoret nälvi. Jotkut nälvii läpi elämänsä ja puhehan on nyt nimenomaan niistä, joilla on vaan yks ainoo lähestymistapa.

Nuorten (siis joidenkin) keskuudessa nyt on kyllä in kuulua johonkin viharyhmään. Niissä ehkä vaan sen pomo oikeesti vihaa, jos hänkään. Jotkut voi sitten jämähtää sellaiseen, ottaa ihan toisissaan ja asettua muiden yläpuolelle. Sanoa sieltä olen parempi kuin te, halveksin ja vihaan teitä mitättömyydet. Siis aina.
Kait se niin menee että joitakuita välillä jostakin syystä voi ja pitääkin halveksia. Esmes vaikka jotakuta nuorta joka dokaa hulluna, ei tarvitse muiden kannustaa ja ymmärtää. Voi sanoa että tyhmä oot ja hae apua jos et itse voi lopettaa. Jne.

Vierailija
Pönni
- - Nuorten (siis joidenkin) keskuudessa nyt on kyllä in kuulua johonkin viharyhmään. Niissä ehkä vaan sen pomo oikeesti vihaa, jos hänkään. Jotkut voi sitten jämähtää sellaiseen, ottaa ihan toisissaan ja asettua muiden yläpuolelle. Sanoa sieltä olen parempi kuin te, halveksin ja vihaan teitä mitättömyydet. Siis aina.
Kait se niin menee että joitakuita välillä jostakin syystä voi ja pitääkin halveksia. Esmes vaikka jotakuta nuorta joka dokaa hulluna, ei tarvitse muiden kannustaa ja ymmärtää. Voi sanoa että tyhmä oot ja hae apua jos et itse voi lopettaa. Jne.

Mistä repäiset aina tuon vihan joka paikkaan? Kaikki nälviminenkään ei ole vihaa.

Vierailija
Pönni
Dredex
Mistä repäiset aina tuon vihan joka paikkaan? Kaikki nälviminenkään ei ole vihaa.

Miten niin ei ole?

Voihan joku nälviä muita ihan huvikseenkin. Taikka sitten muuten vain saadakseen huomiota. Tai jos ei vaan tajua miten joku voi olla tyhmä, mutta ei tajua myöskään pitää päätään kiinni, niin sitten vaan heittelee typeriä kommenttejaan.

Vierailija
Pönni
Dredex

Miten niin ei ole?

Esimerkiksi itäsuomalaissa keskustelukulttuurissa toisen tölviminen tuntuu olevan melko yleistä. Kyse on usein piikikkäästä huumorista, joka ei johdu vihantunteesta.

Muutenkaan vihantunteessa ei itsessään ole mitenkään väärää. Sinäkin tunnut vihastuvan rasistisista viesteistä ja nälvit ihmisiä jatkuvasti niiden vuoksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat