Milloin lähden?

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Lähdenkö porukoille pääsiäisen viettoon heti, illalla vai huomenna vasta?

Sivut

Kommentit (16)

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

ei tiiä...

kamu kertoo koska on lähdettävä. sydänäänet on kuitenkin pakko käydä kuunneluttamassa sunnuntaina ja jos ei aikasemmin mitään tapahdu niin tiistaina aletaan sitten käynnistelemään.

eli on vähän kuin itselläkin kiinni muiden valinnoista.

toisen polven pilkkuvirhe

Vierailija

Mitenkäs CE olet tavannut pääsiäispyhiä viettää?

Onko palstalaisilla erityisiä pääsiäiseen liittyviä traditioita?

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007
Mummo
Oi, vauvoja!

Oletko sinnipirtti itse se synnyttäjä vai joku läheisesi?

kyllä vaimo saa sen puolen hoitaa...

katsotaan miten auttaa kun lähdetään tuttavapariskunnan luokse paljuun makoilemaan ja saunomaan. heilläkin kun on myös "mahaasukki" joka tulee myös parin viikon sisään sisään.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
sinnipirtti
Mummo
Oi, vauvoja!

katsotaan miten auttaa kun lähdetään tuttavapariskunnan luokse paljuun makoilemaan ja saunomaan. heilläkin kun on myös "mahaasukki" joka tulee myös parin viikon sisään sisään.

Se kirjoitetaan "maha-asukki".

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007
Aweb
sinnipirtti
Mummo
Oi, vauvoja!

Se kirjoitetaan "maha-asukki".

mutta jos lainataan kirjoitetaan niinkuin lainattu on sen kirjoittanut...

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Mummo
Mitenkäs CE olet tavannut pääsiäispyhiä viettää?

Nautin lampaan perästä ja munasta. Yleensä vanhempien luona kaukana kaupungin syntisistä houkutuksista.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Perästä tai munasta. Ja nyt on pitkäperjantai!

Tiede.fi foorumille tarvittaisiin alkolukko.

Yleensä on lähdettävä viimeistään, korostan, viimeistään kun lapsivesi on tullut.

Monta kertaa kokemattomat lähtee liian aikaisin, ja sitten sitä ollaan ihmeissään näinä aikoina kun synnytyssairaaloiden verkkoa on harvennettu. Takas kotiin vaan, ja sitten taas sairaalaan.

Hätiköinnistä seuraa pelkkää essuntassun liikettä, samaa mistä kaikki sai koomisesti alkunsa, missä sydämen tykytystä aiheuttava matka on toki sitä pitempi mitä pitempi se on.

Ei ajallisesti välttämättä, kokemattomilla.

Pitkää perjaintaita.

V.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

jospa nyt kuitenkin odotellaan vielä niitä 10 min välein olevia supistuksia. merkkejä jo eilen illalla antoi että voisi olla tulossa, mutta ei. kyllä allas teki tehtävänsä. harmi vain että oli vähän turhan lämmin. yli 40 asteista vettä.

siellä tiihneet muorit kahestaan killuiva pari tuntia sillä välin kun kaverin kanssa tutkimme riittäneekö viinakset kaksiin tai tupla varpajaisiin. huomenna meillä aika ja tuttavapariskunnalla maanantaina.

Vierailija

Toivottavasti kaikki menee hyvin ja joutuisasti, sinnipirtti. Esikoslapsiko on tulossa? Laita sitten tänne rapoa, minä kokkaan lammasateriaa peukalot pystyssä

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

hmph. täytynee käydä laskemassa lamplaat makkarista ettei yksikään ole hävinnyt ettet ole vain käynyt varkasissa. keräily harrastuksena kun tullut pehmolampaiden yms. lammasfikurien hankinta.

joo toki voin jotain ilmoitella...

Vierailija

Jaha, Mummolle tuli lähtö just nyt. Pappa haki hihittävän rouvansa koneen äärestä ja ilmotti, että nyt just on sä'älittävien vähäjuoppojen nukkumaanmenoaika. Ja mikäs minä olen Herraani vastaan napisemaan..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat