Nännit

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Missähän näkis nännejä?

Sivut

Kommentit (31)

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Olli V
Montako karvaa teillä kasvaa nännissä? Mulla on aika monta. Niitä ei vissiin kannata nyppiä.

Mulla kanssa kasvaa muutamia mutta mä ajelen ne aina veke. Kun ei kerran kasva kunnon karvoitusta niin olen sitten rehellinen silorinta.

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005
Olli V
Montako karvaa teillä kasvaa nännissä? Mulla on aika monta. Niitä ei vissiin kannata nyppiä.

Mikä lasketaan nännissä olevaksi karvaksi? Ei mulla ainakaan siinä nypykässä yhtään mitään kasva. Ympärillä on ainakin satoja, ellei tuhansia. Pitäisikö tässä laskea nännipihan karvat, eli sillä punertavalla alueella olevat? Oikealla on kaksi, vasemmalla viisi. Vastaukseni on täten seitsemän.

Vierailija
asdf
Pitäisikö tässä laskea nännipihan karvat, eli sillä punertavalla alueella olevat?
Niitä mä aattelin kysellä.

Vierailija
CE-hyväksytty
Pitäis varmaan taas ajella. Voi tulla ihottumaa jos ei käytä oikeita aineita.

Ei tule, kunhan ei käytä partahöylää siihen tarkoitukseen.

Partahöylällä tulee ihottumaa kaikkialle muualle kuin naamaan vaikka käyttäisi mitä tahansa aineita.

Philipsillä on ihan miehillekin tarkoitettuja ihokarvojen poistolaitteita.

Ongelma on siinä, että partahöylä vain katkaisee karvan, ei vedä sitä pois kokonaisuudessaan. Tämä aiheuttaa karvan kasvamisen tupen sisälle, jolloin se tulehtuu.

tli
Seuraa 
Viestejä1057
Liittynyt11.11.2005

Katselin viime itsenäisyyspäivänä Linnan juhlia ja naisten pukeutumisessa pisti silmään, että joillain oli niin avonaisia kaula-aukkoja, että rinnoista näkyi helposti ainakin puolet, mutta kenenkään nännejä ei näkynyt.

Oivalsin silloin siveellisyyden ja siveettömyyden rajat rintojen esittelyssä. Halutessaan nainen voi esitellä rintojaan hyvin vapaasti, kunhan vain nännit eivät näy. Nännien näkyminen tekee esittelystä ilmeisestikin siveettömän.

Tästä syystä nännejä näkyy harvemmin julkisesti.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
McRoot
CE-hyväksytty
Pitäis varmaan taas ajella. Voi tulla ihottumaa jos ei käytä oikeita aineita.

Ei tule, kunhan ei käytä partahöylää siihen tarkoitukseen.

Partahöylällä tulee ihottumaa kaikkialle muualle kuin naamaan vaikka käyttäisi mitä tahansa aineita.

Philipsillä on ihan miehillekin tarkoitettuja ihokarvojen poistolaitteita.

Ongelma on siinä, että partahöylä vain katkaisee karvan, ei vedä sitä pois kokonaisuudessaan. Tämä aiheuttaa karvan kasvamisen tupen sisälle, jolloin se tulehtuu.

aijaa. Oiskohan mitään teese itse karvanpoisto jutskaa millä sais ne kokonaan pois. Ei oo mitää vahausjutskia mulla. Onnistuskohan jeesusteipillä?

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
tli
Katselin viime itsenäisyyspäivänä Linnan juhlia ja naisten pukeutumisessa pisti silmään, että joillain oli niin avonaisia kaula-aukkoja, että rinnoista näkyi helposti ainakin puolet, mutta kenenkään nännejä ei näkynyt.

Oivalsin silloin siveellisyyden ja siveettömyyden rajat rintojen esittelyssä. Halutessaan nainen voi esitellä rintojaan hyvin vapaasti, kunhan vain nännit eivät näy. Nännien näkyminen tekee esittelystä ilmeisestikin siveettömän.

Olikos se toissa vuonna kun Jonna Tervomaan nännit nöpöttivät juhlapuvun kankaan läpi linnan juhlissa. Niistä sitten riittikin keskustelua telkkarissa ja lööpeissä. Eli ne eivät saa näkyä paljaina eikä niiden olemassaoloa saa havaita edes vaatteen läpi. Onkos ne siis ihmisvartaloin tuhmimmat pisteet?

Imettävän äidin nännit taitavat kuitenkin olla poikkeus. Jos nainen imettää vaikkapa ravintolassa ja nänni vähän vilkahtaa, sen ei kuulu aiheuttaa minkäänlaista vaikutusta kenessäkään. Sitä ei saa edes huomata.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

En ymmärrä mikä niissä nänneissä on niin erityisen eroottista. Minusta suurin osa niistä on rumia... Nuorempana kun en ollut erityisen kehotietoinen käytin töissäkin enimmäkseen puuvillapooloja, mutten rintaliivejä kun en niitä rintojen koon vuoksi katso tarvitsevani (rinnat pysyvät paikoillaan ilman että niitä tarvitsee kannatella). On siinä sitten varmaan kylmemmillä ilmoilla nännit tököttäneet tottakai, en tiedä onko kovastikin kiinnostanut jotakuta jolle aina kuuluvat kaikkien muiden asiat.

Sittemmin tajusin että jotkut naiset pitävät liivejä vain saadakseen nänneilleen lämmikettä että ne eivät törrötä.

Sikäli mikäli naiset eivät saa kesälläkään juoksennella rinnat paljaina (mikähän siinäkin on niin vaikeaa, sellainen muinaisen Kreetan muotihan voisi olla ihan veikeä), mielestäni on aika rumaa jos nykyaikaisen juhlapuvun etumus on niin alhaalla että valtava alue rintakehää on paljaana. Se näyttää siltä kuin koko puku olisi putoamassa pois piakkoin. Minun puolestani siis puvun etumus saisi nousta varsin korkealle ja täten tärkeintä ei ole nimenomaan nännien peitto, vaan rintakehän peitto ettei näytä typerältä.

Mutta makuasioitahan nämä ovat.

Tuossahan rintakehä eli rinnat tulevat kivasti kehystetyksi ja kaiketi saa sitä kantoapuakin ilman liivejä.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
tli

Toi on ihan totta.

Ennenhän oli että naisella ei saa näkyä napaa. Samaten piiroksissa peitetään aina nännit jollain tavoin ettei sensuuri pääse valittaan. Kyseessähän on hölmö, täysin keinotekoinen este. Seliseli ei oo rinnat paljaana. Nehä voisi teoriassa peittää tarralapuilla tai laastareilla.

Itse olen sen verran kypsä ihminen että naiset voisi hyvin olla rinnat paljaana tilaisuuksissa niinkuin muinaiset egyptiläiset olivat. Epäilen kuitenkin ettei osa miehistä ole samalla tasolla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat