Haukutaan kaikki

Seuraa 
Viestejä8692
Liittynyt20.7.2007

Lilius hakkui hallitusvallan. Halonen haukkui optiojärjestelmät. Obama haukkui autoteollisuuden. Mooses haukkui Niinistön ja median. Niinistö hakkui Mooseksen. Tamminen haukkui tuomarit ja melkein kaiken muun paitsi itsensä. Italian media haukkui ferrarin, Räikkösen ja Schumacherin. Korhola hakkui tuulivoimapäätökset. Mitä haukuttaisiin, sana vapaa

Takuutestattu suomalainen. Aboriginaali Finlandian asukas.

Blogi: http://terheninenmaa.blogspot.fi

Kommentit (15)

kaiketikenties
Seuraa 
Viestejä629
Liittynyt4.10.2008

Kaverilla on kolme pientákin pienempáá koiraa joiden haukkuminen on viheltáván kimeáá.
Naapurin lapsilla ja eráállá tylsistyneellá tádillá on tapana káydá aidan takana kiusaamassa náitá koira-kissa-lepakon seostumia. Sunnuntai-aamuisin ja siestan aikaan se ei oie hauskaa.

Mutten miná hauku, haukottelen vaan.

Puedes imaginar un mundo sin música............

Vierailija
spin0
Minä tykkään teistä kaikista. Ja kaikista muistakin.

Kuva olisi kiva yllätys.

Vastatkaa pian.

Rakas, rakas...
paat vaan laittaen sen sähköpostiosotteen, niin jo vain paukkaa kuvia, monta. Sinäkin oot niissä, hähähää

Ps. Tais olla aika hidas, mut tulin vasta baarista, niin ei voinu ehtii aikasemmin, sori.

Edittiä: Unohtu vallan toi aihe. Ketäs tässä nyt haukkuis?
Ihan siis liian monta olis sillä listalla, joten josko nyt vaan vaikenis. Tai jos ihan pikkasen purkautuis? Otsikon mukaan: haukutaan tasapuolisesti aivan kaikki. Hau!

Edittiä2: Tai siis Moosesta EI haukuta. Se on hyvä jätkä!
Eikä muuten Spinoakaan.

Taas lipes aiheesta, kun piti haukkua, mutta kun ei ihan aina jaksa leikkii rakkikoiraa. Sorgen. Taas.

Vierailija

Olen aina ollut sitä mieltä, että vuorokauden pitäisi kestää vähintään 32 tuntia. Olen koko ikäni kärsinyt epänormaalista vuorokausirytmistäni. Siksi haluan haukkua pataluhaksi kaikki ne rasittavat aamuvirkut tuoreet äidit, jotka pilaavat aamun viimeiset torkkuni jakamalla koko junanvaunun kanssa lastensa tuoreimmat edesottamukset. Uskokaa tai älkää, mutta ihan kaikkia ei kiinnosta.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8917
Liittynyt18.8.2008

Mulla on pikku rakki. Se haukkuu kaikki tarvittaessa. Ei minun itse tarvitse.

Taikka no, jos nyt sitten vähän, kun kerran pyydetään.

Saatanan ituhipit, viherpiipertäjät, linkolalaiset. Ahven pää edellä pyllyyn kaikille.

Naksuttaja
Seuraa 
Viestejä1324
Liittynyt1.11.2008

Jep. Tämä ketjuhan se kiteyttää kaiken keskustelun niin historiasta, kultturista kuin yhteiskunnastakin.

Ai niin. Pakollinen hymiö: " ".

"Hetkinen, voinko kirjoittaa tuon muistiin?" Arthur kysyi innoissaan ja etsi kynää taskustaan.
"Se on saatavilla lentoasemalla", vanhus sanoi. "Tätä on siellä telinekaupalla."
(Adams: Enimmäkseen harmiton)

sigfrid
Seuraa 
Viestejä8692
Liittynyt20.7.2007
Naksuttaja
Jep. Tämä ketjuhan se kiteyttää kaiken keskustelun niin historiasta, kultturista kuin yhteiskunnastakin.

Ai niin. Pakollinen hymiö: " ".

Toki tällä on yhteiskunnallinen merkitys, seuraa uutisia. Myös historiallinen.

Takuutestattu suomalainen. Aboriginaali Finlandian asukas.

Blogi: http://terheninenmaa.blogspot.fi

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
spin0
Minä tykkään teistä kaikista. Ja kaikista muistakin.

Kuva olisi kiva yllätys.

Vastatkaa pian.

Grillattuina vai pariloituina?

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija
Olen
Olen aina ollut sitä mieltä, että vuorokauden pitäisi kestää vähintään 32 tuntia. Olen koko ikäni kärsinyt epänormaalista vuorokausirytmistäni. Siksi haluan haukkua pataluhaksi kaikki ne rasittavat aamuvirkut tuoreet äidit, jotka pilaavat aamun viimeiset torkkuni jakamalla koko junanvaunun kanssa lastensa tuoreimmat edesottamukset. Uskokaa tai älkää, mutta ihan kaikkia ei kiinnosta.

Ratkaisu on jo keksitty: http://xkcd.com/320/

Vierailija

Ihan ensiksi haluaisin haukkua fundamentalistikristityt, äärimuslimit ja suvaitsemattomat ateistit, telaketjufeministit, junttisovinistit, rasistit ja himomonikultturistit, eläinaktivistit ja eläinrääkkääjät sekä kaikki muut mustavalkoisesti ajattelevat äärisuuntausten kannattajat, oli aihepiiri mikä tahansa.

Sitten haukun tylsämieliset ihmiset, jotka eivät ole kiinnostuneita mistään eivätkä edes halua tietää, kuinka maailma heidän ympärillään toimii. Ja omaan napaansa tuijottajat, jotka eivät yritäkään ymmärtää toisia ihmisiä (eivätkä eläimiä), vaan arvioivat muita pelkästään oman mukavuudenhalunsa kautta.

Seuraavaksi vuoron saavat pseudotieteilijät, olivatpa he new age-tyylisiä hörhöjä, intelligent design-"tieteilijöitä" tai asioita oman halunsa mukaan vääristelevää yliopistoväkeä. Samaan kategoriaan menevät horoskoopeilla, ennustuksilla tai kuolleiden kanssa kommunikoinnilla rahastavat huijarit.

Vielä haluaisin haukkua ihmissuhteissaan narsistiset sekä suorastaan sadistiset ihmiset, joille toiset ihmiset ovat pelkkiä omien halujen toteuttamisvälineitä. Lisäksi samaan joukkoon menevät hyvin impulsiiviset ja ajattelemattomat ihmiset, joiden kohdalla lopputulos on aivan sama, vaikkeivät he varsinaisesti pahaa tarkoitakaan. Ja vielä ihmiset, joiden mielestä kaiken pitää olla aina kivaa, ja kiinnostus loppuu heti, kun ei olekaan enää kivaa.
Ihmissuhteiden saralla haluan vielä moittia ne, jotka antavat ennakkoluulojensa mennä ihmisiin tutustumisen edelle. Sellaiset, jotka menettävät mielenkiintonsa ja pitävät ihmistä lähtökohtaisesti epämiellyttävänä, jos tämä on vaikkapa ulkomaalainen, homoseksuaalinen, autistinen, miespuolinen tai kuuluu mihin tahansa muuhun kategoriaan.

(ja mikäli joku tulkitsi tämän viestin ensimmäisen kappaleen ennakkoluuloina mainittuja ihmisryhmiä kohtaan, tarkennan vielä, että olen valmis tutustumaan ehkä eläinrääkkääjiä lukuun ottamatta minkä tahansa mainitun kategorian ihmisiin ja yrittämään ymmärtää, miksi he ajattelevat kuten ajattelevat)

Sitten haukun vielä poliitikot, joita ei näytä kiinnostavan sen paremmin äänestäjiensä tahto kuin maailman tulevaisuuskaan, ja äänestäjät, jotka eivät parempaa vaadi.

Ehkä tässä nyt oli tältä erää riittävästi.

Vierailija
sigfrid
Lilius hakkui hallitusvallan. Halonen haukkui optiojärjestelmät. Obama haukkui autoteollisuuden. Mooses haukkui Niinistön ja median. Niinistö hakkui Mooseksen. Tamminen haukkui tuomarit ja melkein kaiken muun paitsi itsensä. Italian media haukkui ferrarin, Räikkösen ja Schumacherin. Korhola hakkui tuulivoimapäätökset. Mitä haukuttaisiin, sana vapaa

Olipa hyvä aloitus DNA-Sigfridiltä.
Aamulla heräsin hirveään haukkumiseen - puutarhan puissa oli 19 apinaa ("mono congo").
Viime F1-kauden loputtua iso apina-orkesteri kahden latinon johdolla lauloi aamuun saakka eräässä yökerhossa: "Schumacher on homo."

Shumi pilasi Kimin viimeisen kisan. Mitä *ittua (sana on kanta-uralia) maksetaan miljoonia dollareita/kk moiselle impotentille hintille?

Halosen ja Mooseksen kommenteihin en puutu. Kai Haloska on hyvä - suorastaan erinomainen - pressa, koska toistamiseen kansa halusi hänet pallille ILMAN vaalivilppiä.

Kuitenkin...hintit ulos F1-kuvioista, waikka todellinen Mooses olikin egyptiläinen.

Vierailija

Kyllä minäkin haukkuisin valtiovallan jos en saisi kuin vähän reilun 30 milliä seitsemän vuoden työstä jossa on täysin mahdotonta tyriä.

Uusimmat

Suosituimmat