Sadevesikaivo

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Kuinka paljon katujen sadevesikaivoihin tippuu hiekoitushiekkaa vuodessa?

Kuinka usein ne puhdistetaan saastasta?

Kuinka paljon taloyhtiön pihan sadevesikaivoon voi lapioida hiekkaa ennen kuin talonmies hermostuu?

Kommentit (7)

Vierailija

Mä skidinä täytin sadevesikaivoa hiekalla. Noin vartti meni ja tuli joku akka valittamaan siitä touhusta. Oli häne mielestä vettä varten se kaivo.

Lippa Luke
Seuraa 
Viestejä484
Liittynyt18.12.2005
CE-hyväksytty

Kuinka paljon taloyhtiön pihan sadevesikaivoon voi lapioida hiekkaa ennen kuin talonmies hermostuu?

Tuohon olisi mielenkiintoista saada vastaus, oletko kysynyt Kaupungin kunnossapito paallikolta ?!

Ihminen kuolee muutenkin… Miksi siis tapamme toisiamme? Me kuolemme ennemmin tai myöhemmin kuitenkin. Maa jää, mutta me poistumme. Miksi siis sotia maan vuoksi,..

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Lippa Luke
CE-hyväksytty

Tuohon olisi mielenkiintoista saada vastaus, oletko kysynyt Kaupungin kunnossapito paallikolta ?!

En oo kysyny. Mielenkiintoista munkin mielestä.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Minulle on kerrottu, että oikea tapa päästä vanhoista nauloista eroon on pudottaa ne sadevesikaivoon. Siellä ne pikkuhiljaa ruostuvat puhki eivätkä häiritse ketään. Olen unohtanut, kuinka monta vuotta niiden siellä pitää maata, mutta kuitenkin.

Älkääkä nyt hemmetti tosissanne.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija

Eikös siellä kaivossa ole pohjalla ainakin yksi betonirengas sakkoja ja romua varten viemärin alapuolella... eli aika monta ämpärillistä joudut kantamaan, ennenkuin se tukkoon menee. Valitus tulee kyllä heti, kun sut huomataan

Uusimmat

Suosituimmat