Yhdyskuntahyönteisten äo

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Muurahaiset valloittivat talon, ne eivät ymmärrä, että ei voi tulla kutsumatta kylään.
Heitä on saapunut kuukauden aikana >10.000, aika röyhkeetä toimintaa.
Lakaisemalla/vessanpönttöilyllä saa poistettua suuremmat ryhmät, yksittäiset <50 alumiiniteipillä nyppimällä.
Kun muurahainen havaitsee että ryhdyn poimimaan kohtalotovereita teipin avulla, kuinka loput osaa rynnistää listojen alle piiloon?
Litistyneistä muurahaisista tuleva HCOOH/CH3COOH ym.-katku ei ainakaan ole syynä, piilorynnistys tapahtuu vaikka ei ketään ehtisi koskeakaan.

Kommentit (2)

kaiketikenties
Seuraa 
Viestejä629
Liittynyt4.10.2008

Aika turha alkaa taistoon muurahaisia vastaan.

HE OVAT TULLEET JÁÁDÁKSEEN

Vuodessa on kuitenkin vain muutama viikko, kuukausi korkeintaan kun muurahaiset todella háiritsee.
Talven loppu saa ne aktiivisemmiksi, ruokaa ja tykótarpeita haetaan kuumeessa eiká mitkáán keinot auta.
Ellei sitten paikanna kuningatarta, ja jos sen lóytáá, ilmestys on varmaan sen verran vaikuttava ettei ensituntemalla viitsi ihan tappaakkaan.

Minun tehokkain ase on moppi ja rátti. Aamulla mopilla pyyhin noin 5tuhatta murkkua ja aivan pientá sadistista nautintoa tuntien viskaan ne yleensá pihalle moppiveden mukana. Páiván aikana lóytámáni satunnaiset kulkijat eliminoituu pelkán rátin avulla.

Koeta ottaa toisenlainen asenne suhteessasi náihin -ah- niin vieháttáviin sosialistiahertajiin.

Puedes imaginar un mundo sin música............

R4D4
Seuraa 
Viestejä1566
Liittynyt25.3.2009

Muurahaisista ei ole mitään haittaa. Tai ainakaan itse en ole sellaista havainnut. Kissat seurailevat niiden touhuja päivät pitkät, ja itse intouduin aloittamaan makrokuvausharrastuksen kotimuurahaisten ansiosta. Mopin sijaan jahtaan niitä kameralla.

Uusimmat

Suosituimmat