Telepatia

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Nii, miten harmaat pystyy käyttämään telepatiaa? Mitä se käytännössä on?

Radioaaltoja? Vai jotain muuta ultraäänijuttuja? Mitenköhän ne pystyy sit kommunikoimaan ihmisten kanssa? Eli sen on liityttävä sitten sähköön.. ehkä he pystyvät aistimaan ihmisten aivojen sähkökentän ja sitten ne siitä sitten lukee ihmisten ajatukset. Sitten ne lähettelee sähköaaltoja ihmisten aivoihin tai toisten harmaitten aivoihin ja sitten ne tulkitsee sen sitten ajatuksiksi. Ehkä sen takia harmaat on siepanneet ihmisiä, että ne saisi ihmisten aivojen rakenteen selville ja että telepatia ihmisten ja harmaiden välillä tehostuisi.

Jotkut ihmiset väittävät kykenevänsä telepatiaan. Onko ne kusettajia vai voisiko olla niin että evoluutio on antanut joillekkin yksilöille sellaisen mutaation joka mahdollistaa telepatian? Vai onko se kyky, jonka kaikki voi oppia? Entä olisiko mahdollista, että joskus ihmiset kykenisi telepatiaan impanttien avulla?

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Sivut

Kommentit (23)

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
TERÄS NALLEPUH
Nii, miten harmaat pystyy käyttämään telepatiaa? Mitä se käytännössä on?

Voimakasta harhauskoa. Lienee joku tautimäärityskin olemassa.

Vierailija

Toisen ihmisen voi tuntea todella hyvin ja ennustaa tämän tekemiset. Jotkut pinnalliset ihmiset eivät tätä ymmärrä vaan epäilevät noituudeksi.

Vierailija

Kyllähän nytkyiselläkin teknologialla aivoihin voi syöttää sähköistä informaatiota ja vakavasti halvaantuneet voivat kommunikoida ajattelemalla tietyn viestin sitä varten suunniteltuun koneeseen, joka on linkitetty heidän aivoihinsa.
Eikö samaan tapaan voisi lähettää telepaattisia viestejä, jos päähän asennettaisiin langattomasti toimiva laite, joka kykenee lähettämään ja vastaanottamaan radioaaltoja. Tällöin henkilö jolla olisi kyseinen laite kykenisi lähettämään ajatuksiaan toiselle henkilölle, jolla on samanlainen.
Loppujenlopuksi ei vaikuttaisi mielettömän monimutkaiselta. Kuinkahan pian tälläisiakin tullaan näkemään?

Vierailija

Läheisimpien ihmisteni kanssa olen toistuvasti kokenut ilmiön jossa kumpikin sanoo samalla hetkellä saman asian ääneen (jolloin on vaikea selvittää kumpi sai ajatuksen ensimmäiseksi päähänsä). Jos tämä ei ole telepatiaa niin mitä se sitten on? Sattuma? Minkä vuoksi en koe samaa ilmiötä itselleni ei-niin-läheisten ihmisten kanssa?

Olenkin jo maininnut muistikuvani mukaan aiemmin siitä että näin 50 km päässä kumppanistani unessa asioita joita hän sillä hetkellä luki kirjasta. Lisäksi olen unessa kuullut hänen myöntävän valehdelleensa eräästä asiasta, ja kun kerroin unesta hän totesi että hän todellakin oli valehdellut. Jälkimmäisen tapauksen voi toki selittää siten että olisin jotenkin alitajuisesti päätellyt miehen valehdelleen, mutta ainakin kyseessä oli sellainen asia joka ei olisi voinut minua vähempää kiinnostaa, joten ihmetyttää josko aivoni olisivat sitä käsitelleet tiedostamattomalla tasolla. Mitä tulee siihen kirjan ja unen väliseen korrelaatioon, en kyseisestä kirjasta tiennyt sisältöä eli etukäteen niitä yksityiskohtia jotka uneeni ilmaantuivat.

Mutta voiko telepatiaa opettaa? Vaikea sanoa, siksi vastaan ehkä.

Kannattaa muistaa telepatia-aiheen aiheuttamasta allergiakohtauksesta kärsiessään ettei telepatia todista suinkaan mistään kuolemanjälkeisestä elämästä. Jos jälkimmäisen mahdollisuuttakin vihaa, ei tarvitse kuitenkaan vihata telepatiaa. Ne eivät ole sama asia eivätkä toisistaan riippuvaisia, ellei sitten spekuloida että telepatian mahdollistaisi jonkinlainen energiakenttä joka on pysyvä installaatio.

Vierailija

Joka kerta kun saan nainen vilkaisemaan minua kiinnostuneena kun katson häntä tietyllä tavalla, en voi uskoa kuin telepatiaan välineenäni. Varsinkin sen jälkeen kun huomaan hänen ymmärtäneen sen mitä en olisi kehdannut ääneen sanoa. Tämä kuullostaa itsekehulta, mutta kun sitä tapahtuu hyvin usein niin se alkaa tuntua diaknoosilta.

Vierailija
Qadesha
Läheisimpien ihmisteni kanssa olen toistuvasti kokenut ilmiön jossa kumpikin sanoo samalla hetkellä saman asian ääneen (jolloin on vaikea selvittää kumpi sai ajatuksen ensimmäiseksi päähänsä). Jos tämä ei ole telepatiaa niin mitä se sitten on? Sattuma? Minkä vuoksi en koe samaa ilmiötä itselleni ei-niin-läheisten ihmisten kanssa?
...
Lisäksi olen unessa kuullut hänen myöntävän valehdelleensa eräästä asiasta, ja kun kerroin unesta hän totesi että hän todellakin oli valehdellut. Jälkimmäisen tapauksen voi toki selittää siten että olisin jotenkin alitajuisesti päätellyt miehen valehdelleen, mutta ainakin kyseessä oli sellainen asia joka ei olisi voinut minua vähempää kiinnostaa, joten ihmetyttää josko aivoni olisivat sitä käsitelleet tiedostamattomalla tasolla.

Nuo ovat minusta vielä helpohkosti selitettävissä. Samanaikaisen ajatuksenjuoksun olen kokenut joskus sekä avovaimoni, että veljeni kanssa. Lähellä olevat ihmiset keräävät vaikutteita toisiltaan ja yhteisestä ympäristöstään, mistä johtuen väistämättä syntyy myös jonkin verran samoja assosiaatioita.

Valehtelun havaitseminen on varmaankin vain merkki alitajuisesta prosessoinnista ja siitä, että jokin asia ei tunnu täsmäävän. Vähän niinkuin katsoisi kuvaa ja tuntisi, että jokin yksityiskohta on pielessä, mutta ei osaisi sanoa mikä.

En usko telepatiaan ilman implantteja ja sitten sitä ei oikein voi enää kutsua telepatiaksi.

Telepaattisia kykyjään voi testata mm. täällä:
http://www.paulcooijmans.com/psi/esp.html

Onnistumisesta on luvassa rahapalkinto.

deepndark
Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

Mulla ja mun enolla on usein ollu telepatian tapaisia sattumuksia jolloin jompikumpi meistä on ajatellu jotain ja toinen sanoo sen heti perään.

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Riäpäle
Mitä nämä harmaat ovat? Mereneläviäkö?

Ei oo meriötököitä. Ne on maan ulkopuolisia muukalaisia.
Eli näitä:

Ne käyttävät kommunikoimiseen telepatiaa.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Qadesha
...

Joo, olen itsekkin joskus kokenut monesti yhen kaverin kanssa että ollaan sanottu sama asia yhtä aikaan ääneen. Se o aika huvittavaa kyllä.

Sitten on myöskin käyny sen "hervantalaisen" ystävän kaa nii, että ku mää oon aatellu että ny mää tekstaan sille, nii siinä samassa kun otan kännykän käteen, niin pompahtaa viesti juuri kyseiseltä henkilöltä mille ajattelin viestiä. Se on kyl niin ihana tunne ku olla ja voi. Monasti o käynä sillai ja muutenki..

Joo, kyllä sitä telepatiana voi kyllä pitääkkin. Vaikka ei ihan niin kehittynyttä ole kuin mitä harmailla.
Kyllähän muuten koirallakin ja ihmisellä on semmone outo side, että ku omistaja saa sairauskohtauksen vaikka kaukaakin, nii silti se koira tuntee sen ja juoksee sen luokse.
Sitten oon intissäkin kuulunna juttua ku yhen jätkän muija oli kävelly jotai katua, nii jotkut amikset oli autolla seurannu sitä ja yrittännä viärä sitä väkisten sinne, nii sen muijan koira oli tullunna kaukaa hätiin suojelemaan sitä. Siitä en sit tiedä onko totta, mutta toisaalta en pidä sitä mahdottomanakaan, jos kun kerta lehdestäkin monesti on lukenu ku koira on juossu suojelemaan ku on esim. yks tapaus ku oli joku miäs kuristanu yhtä naista johdolla jossakin pururadalla, nii sitten sen naisen koira oli tullu kaukaa omasta pihasta suojelemaan sitä. sitten sairaustapauksiakin on monasti ollu, missä on koira tullu pelastamaan.

Vierailija

Telepatia on aineen resonanssia. ajatus on aineesta lähtevä sävel joka resonoi sellaisen kappaleen kanssa, joka on viritetty samanlaiselle taajuudelle.

Vierailija

Tällaiset matkan päästä tapahtuvat asiat kuin että toinen soittaa tai koira saapuu hätiin ei ainakaan selity sillä että kaksi toisilleen läheistä ihmistä tarkkailisi kokoajan toisiaan samassa tilassa ja täten päätyisi samaan kommenttiin tms.

Mitä tulee siihen tapaukseen jossa unessa tiesin kumppanini valehdelleen, jos kyseessä olisi alitajuinen aivojen prosessi niin taidankin olla piilevästi älykkäämpi kuin olen olettanutkaan. Kyse oli asiasta joka minun on vaikea uskoa sellaiseksi mikä ikipäivänä pälkähtäisi päähäni, koska olen aika naivikin ja yleensä uskon mitä minulle sanotaan.

Että oli telepatiaa tai aivotyötä - aika itselleni imartelevaan tulokseen päädytään kuitenkin.

Äitini näkee unessa kuka sukulaisistamme on raskaana tai kuolee. Ehkä niitä pystyy päättelemään, mene tiedä.

Mutta en väitä etteikö tottumustensa riivaamana olisi läheiselleen varsin arvattavissa oleva epeli. Harmi kyllä.

Vierailija
Qadesha
Tällaiset matkan päästä tapahtuvat asiat kuin että toinen soittaa tai koira saapuu hätiin ei ainakaan selity sillä että kaksi toisilleen läheistä ihmistä tarkkailisi kokoajan toisiaan samassa tilassa ja täten päätyisi samaan kommenttiin tms.

Eipä niin, mutta telepaattiset pelastajakoirat ovat hyvin harvinaisia ja helpompi laittaa sattuman piikkiin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat