Kolme joutsenta

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Olin tossa teiskossa päin hinailemassa, niin näin joutsenia siinä lennossa. Sitä vaan mietin että miksi niitä oli kolme? Oliko se kolmas mahdollisesti niiden täysikokoiseksi kasvanut poikanen, vai oliko siimä jokin kolmen kimppa tms. kyseessä. Yleensähän noi lentelee pariskunnittain.

Kommentit (4)

Vierailija

Joutsenia lentelee tähän aikaan keväästä hyvinkin erilaisissa lukumääräisissä kokoonpanoissa. Itse olen jo nähnyt vähimmillään kaksi, enimmillään parikymmentä joutsenta lennossa. Arvelisin, että nuo kolme olivat tilapäisesti eronneet isommasta ryhmästä, joka oli matkalla pohjoista kohti.
Tietenkin on mahdollista, että kyseessä oli pariskunta ja lisänä viime kesän poikanen tai uusi kilpakosija. Lopullisen vastauksen saa vasta sitten, kun nousee mikrokopteriin ja käy kysymässä niiltä itseltään.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007

Se on selvästikin joku salaliitto. Liittynee WTC7:ään.

Kantoivatko termiittiä nokissaan, huomasitko?

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Uusimmat

Suosituimmat