Seuraa 
Viestejä29006

Mulla ei oo ollu paljo mitään.

Sivut

Kommentit (23)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ainoa vakavampi oli umpisuolen tulehdus. Siis varsinaisista sairausksista.

Muita fyysisiä vammoja onkin sitten ollut oikein urakalla. Arvet eivät onneksi näy kovin selkeästi.

Erakko
Seuraa 
Viestejä1993

Umpisuolentulehdus, maitorupi, flunssa, hammasmätä, haava sormessa, peräpukama, päänkivistys, pumppuvika, vesirokko, nyrjähtänyt nilkka, palovamma, ripuli, skitsofrenia ja hikka.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615

Lehtihome ja muumiotauti.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Toope
Seuraa 
Viestejä28535
TERÄS NALLEPUH
Kuumetta. Unohtamattakaan mielenhäröjä, mutta ne ei oo tauteja.

Mielenhärjöt ovat vain osa persoonalisuutta, ainakin, jos olet taiteilija.

"Ruotsikin oli pirullinen maa ennen kuin tajusivat tuon monikulttuurin. Peppit ja Lindgrenit ovat niin eilispäivää." Pommit ja etnojengit? Uusi normaaliko?
"Ei ole tärkeää, kuka tai mikä hallitus lopettaa huonon maahanmuuton Suomeen. Pääasia on se, että joku sen lopettaa."
"Minä kun tyhmänä luulin, että median moniarvoisuus olisi arvokasta, eikä valtamedian samanmielisyys?"

hcesar
Seuraa 
Viestejä13039
teknikko
Ei ollut tauti mutta armeijassaoloaikanani sain vasemman käden käyttövapaan rynkkyammunnoista.

Oliko rankkaa ampua rynnäkkökiväärillä yhdellä kädellä? Onhan se aika ramboa, mutta taitaa tähtäys vähän kärsiä?

Mitä kaikkia tauteja teillä on/on ollut?

Aika visainen kymysys sanoisin, eli ei oikein voi tietää, tai voishan sitä taas mennä testeihinkin.

Ainakin hiivatulehdus, vyöruusukin ehkä, tai ainakin luulin niin ja hoidin sitä.
Sitten myös joskus silloin silloinen tyttöystäväni oli saanut reseptillisen jotain sukupuolitautipillereitä myös minulle ja söin kuurin, en tiedä mikä se oli tai mistä saatu.
Jotai rokkoa ollut ja muuta perus lintuenssaa.

Ystävällä olis kyllä tubi, enkä uskalla tavata sitä etten saa keräily spesiaali bonusta (en muista mitä se höpötti siitä tarttumis vaarasta, pitäis varmaa kysyä uudelleen, että miten se menikää).

Finlandes
Seuraa 
Viestejä1399

Epämielyttävin tauti jota olen sairastanut on Dengue-kuume. Ensiksi olo oli tavattoman kivulias, sitten pelkäsin kuolevani ja lopuksi pelkäsin etten kuolekkaan. Dengue voi ilmetä lievimmillään flunssan kaltaisena tautina ja pahimmillaan kuolettavana verenvuoto Denguena. Minun tapaukseni oli jostain siltä väliltä.

Joitakin loisia on ollut. 3 vuotiaana kakin parikymmensenttisen madon. En muista mikä se oli, mutta olimme juuri muuttaneet Intiasta suomeen.

Eksoottisin pöpö, jota olen kantanut oli mato nimeltä "Lombriz Grande Redonda" eli iso pyöreä mato. Latinalaista nimeä en tiedä. Käytin siitä lempinimeä mi amigita, pikkuinen tyttöystäväni.

Tämän kiehtovan, jopa 35 cm pitkän, madon elinkaari on ällistyttävä. Tarttumismekanismi on nimeltään caca-a-boca, kakkaa suuhun.

Madon munien nielemisen jälkeen pikkumadot syntyvät ja tunkeutuvat laskimoiden seinämien läpi verenkiertoon. Madonpentujen matka jatkuu sydämmen oikean puoliskon kautta keuhkoon. Sitten ne tunkeutuvat keuhkorakkuloiden läpi keuhkoputkiin ja matkaavat kuivan yskän saattelemina aina kurkuun asti. Siellä ne ärsyttävät ihoa ja saavat nukkuvan uhrinsa nielaisemaan ne uudelle reissulle suolistoon.

Sitten ne rupeavat kasvamaan ja tuottamaan seuraavaa sukupolvea.

Kaiken kaikkiaan kiehtova otus.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat