Ufojen vetosäde

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Nii, toi mun uus lääkitys vissii lisää ruokahalua ja lihottaa, nii kuinka painavia esineitä ufojen vetosäde kykenee nostamaan sinne alukseen?
En halua olla niin painava ettei ne pysty sieppaamaan mua.

Mut voi se ollakkin ihan hyväkin juttu jos ne ei pysty, jos ne onkin ilkeitä ne ufot. Harmaat varmaan on aika kilttejä. Niiden sieppaamiski voisin ehkä haluta, mutta en reptiliaanien tai muiden.

Mulla on aina ollu semmonen pelko/mielenkiinto suhde sieppauksiin, että toisaalta pelottaa, mutta toisaalta ei, kun olisi se ehkä aika jännää jos sais jotai implantteja, joista voisi olla jotai hyötyäkin mulle. Sitten myöskin tietäisisin täysin että ufoja ois.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Kommentit (7)

DerMack
Seuraa 
Viestejä1839
Liittynyt16.3.2005

no ainakin mitä startrekkiä olen kattellu, ni siellä ne vetelee sillä säteellä toisia aluksiakin ni et sinä niin paljoa voi lihoa etteikö ne sua sais vietyä

ja ei taida olla ihan vielä lääkitys kohdallaan, wink wink

syytinki
Seuraa 
Viestejä8916
Liittynyt18.8.2008

Selviskin jo, että vetelee kyllä, vaikka ois lehmä kainalossa.

Kannattaakin pitää ne lääkkeet varalta taskussa. Ei kuuri katkee ja sitten voi tarjota niitä UFO-väelle pastilleina. Saadaan ensikäden tieto, mikä on lääkkeiden vaikutus UFO-väkeen.

Jos olen ymmärtänyt oikein, niin perätilassa lääkkeitä ei kannata säilyttää. Kurkkaavat yleensä ensimmäiseksi sinne. Eivät vissiin käytä edes kumihanskoja. Ei ole ainakaan mainintoja niistä ollut.

Vierailija

Puh kirjoitti:

"Nii, toi mun uus lääkitys vissii lisää ruokahalua ja lihottaa, nii kuinka painavia esineitä ufojen vetosäde kykenee nostamaan sinne alukseen?
En halua olla niin painava ettei ne pysty sieppaamaan mua."

Hihhiii! Onneksi ei ollut kahvimukia kädessäni kun luin tuon. ..

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

Jossain Simpsonien Kauhujen talon jaksossa näiltä ufoilta löytyi Homerin varalle toinen säde tukemaan nostoa, joten en olisi huolissani.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

Uusimmat

Suosituimmat