Soininvaara, ammattimainen kusettaja ?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Lueskelin Soininvaaran blogia, ja koska sitä lukee moni muukin, niin on pakko oikaista täällä joitakin tahallisia valheita, joiden oikaisuja hän ei päästä blogiinsa.

Hän sanoo, että koska Suomessa on naisten kuntosaleja, niin voidaan sallia myös naisten uimahallivuorot.

Hän tietää itsekin, että on täysin eri asia, että onko joku asia eriytetty uskonnollisen johdon mielipiteen perusteella vaiko naisten oman -tyypillisesti lihavuuden- takia.

On ammattimaista kusetusta ja todella alhaista toimintaa vihjata, että musliminaiset ovat niin löysäpeffaisia, että he tarvivat ulkonäkösyistä, ja miesasiakkaiden hyvinvoinnin takia, omat uimahallivuoronsa. Tuo on kiihottamista musliminaisia vastaan !

Todellisuudessa musliminaisten vartalot kestävät minkä tahansa kriittisen tarkastelun.

Osmo Soininvaara "ei ymmärrä" että mitä eroa on sopimuksella ja sanelulla. Hän on valinnut tämän näennäisen tyhmyyden (hän itse tietää miten asiat ovat oikeasti) poliittisista syistä.

Onko mitään alhaisempaa kuin poliitikon tekemä kieroilu ?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Miksei Soininvaara sano suoraan että "Musliminaiset ovat mielestäni läskejä", jos hän kerran on sitä mieltä ?

Liikalihavuus on jokaisen oma asia, eikä mikään vaaliteema.

Vierailija
Lektu-Elli
Lueskelin Soininvaaran blogia, ja koska sitä lukee moni muukin, niin on pakko oikaista täällä joitakin tahallisia valheita, joiden oikaisuja hän ei päästä blogiinsa.

Hän sanoo, että koska Suomessa on naisten kuntosaleja, niin voidaan sallia myös naisten uimahallivuorot.

Hän tietää itsekin, että on täysin eri asia, että onko joku asia eriytetty uskonnollisen johdon mielipiteen perusteella vaiko naisten oman -tyypillisesti lihavuuden- takia.

On ammattimaista kusetusta ja todella alhaista toimintaa vihjata, että musliminaiset ovat niin löysäpeffaisia, että he tarvivat ulkonäkösyistä, ja miesasiakkaiden hyvinvoinnin takia, omat uimahallivuoronsa. Tuo on kiihottamista musliminaisia vastaan !

Todellisuudessa musliminaisten vartalot kestävät minkä tahansa kriittisen tarkastelun.

Osmo Soininvaara "ei ymmärrä" että mitä eroa on sopimuksella ja sanelulla. Hän on valinnut tämän näennäisen tyhmyyden (hän itse tietää miten asiat ovat oikeasti) poliittisista syistä.

Onko mitään alhaisempaa kuin poliitikon tekemä kieroilu ?

Soininvaara on harvainasen alhainen ja härski kusettaja, se tiedetään. Mulla on ollut tuttavapiirissäni parikin tilastotieteen tohtoria (kansantaloustieteen alata) jotka ovat aina joskus pitäneet ajan tasalla Soininvaaran kulloistenkin kusetusten suhteen.

Vierailija
Arkkis

Soininvaara on harvainasen alhainen ja härski kusettaja, se tiedetään. Mulla on ollut tuttavapiirissäni parikin tilastotieteen tohtoria (kansantaloustieteen alata) jotka ovat aina joskus pitäneet ajan tasalla Soininvaaran kulloistenkin kusetusten suhteen.

Valaise ehdottomasti meitä muitakin näistä kusetuksista.

Vierailija

Pahin onnettomuus mitä voi kuvitella, on käännyttää tanssitaitoinen ihminen -mies tai nainen- pois Suomesta.

Mutta testataanko tätä ? Eikö Ode peruspalveluministerinä voinut hoitaa tätä asiaa kuntoon ?

Tämmöisiä virkavirheitä en mitenkään voi antaa anteeksi.

Vierailija

Katsoitko edes tuota videota ?

http://www.youtube.com/watch?v=WCevP9DJtIY

Miksi Wes on pukeutunut peittävämmin, ja vetää hillitympää tanssilinjaa ?

Sallittakoon se hänelle, koska siihen on syy. Ei pakoteta kaikkia miehiä löysiin keltaisiin kaapuihin, eikä lähdetä kieltämään naisten omia kuntosalivuoroja, joista Ode kirjoittaa blogissaan.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Lektu-Elli

Missä kohtaa se valhe oli?

Vierailija
o
Miten ihmeessä johdat päätelmän, että uimahallivuoroilla olisi jotain tekemistä painon kanssa?

Muussa tapauksessahan ainoaksi mahdolliseksi perusteluksi jäisi, että ode kannattaisi diskriminaatiota uskonnon perusteella. Ja tämä ei tietenkään voi pitää paikkaansa, eihän ode nyt sentään mikään rasisti ole!

abskissa
Seuraa 
Viestejä3654
Liittynyt9.10.2008

Onko L-E:lle uimahalli ensisijaisesti paikka, jossa tarkastellaan kriittisesti naisten vartaloita ja peffan tiukkuutta? Sapettaako kun muslimit eivät suostu antautumaan tarkasteltavaksi? Kyse on UIMAHALLIVUOROISTA, ffs.

Laittaisit edes linkit noiden väitteiden tueksi, niin voisi itse tarkastaa, mitä se Soinindanger on oikeasti sanonut. Kun ei tuosta sekavasta vaahtoamisesta oikein saa tolkkua.

We're all mad here.

Vierailija

Miksihän naisilla pitäisi olla oma uimahallivuoronsa? Eikö nykyään miehille ja naisille ole kuitenkin omat pukuhuoneet ja saunat? Altaassahan ihmisillä on kuitenkin uimapuku päällä.

Entä jos miehille ja naisille tulee omat uimahallivuorot, saako miespuolinen uimavalvoja olla töissä naisten vuorolla? Entä pitäisikö homoille olla myös omat vuoronsa, kun kerran irstaasti arvostelevat toisten samansukupuolisten vartaloita uimahallissa?

Vierailija

Jos Setan puheenjohtaja vaatisi -vastoin homojen omaa tahtoa- heille omia uimahallivuoroja, niin tilanne olisi vastaava.

Nythän Ode blogissaan tekee juuri sitä, minkä muslimit itsekin ovat ajat sitten ja kaikissa maissa tuominneet. Että ns. ymmärtäjät ajavat heidän asioitaan mikä vaan johtaa kaunaan heitä kohtaan.

abskissa
Seuraa 
Viestejä3654
Liittynyt9.10.2008
Lektu-Elli

Sinäkin, L-E, tiedät varmasti, mitä eroa on syrjinnällä ja joustamisella, mutta valitset silti tyhmyyden. Jos jollain uimahallilla on kapasiteettia näin palvella jotain erityisryhmää, keneltä se on pois? Sitäpaitsi uimahalli voi näin saada lisää maksavia asiakkaita.

Lainaat epämääräisesti ja kehyksestä irroitettuna. Minulla meni tovi jäljittää tuo blogin kommenteissa ohimennen mainittu uimahallijuttu. Olisi ehkä fiksumpaa keskittyä kommentoimaan itse blogitekstiä, sillä kommenteissa kirjoittaja joutuu vastailemaan kaiken maailman hourupäille, jolloin vastauksetkin saattavat irrallisina näyttää kummallisilta.

Myös allekirjoituksesi huumejuttu on pahasti (tahallaan?) kontekstista irroitettu lainaus. Huume, josta Osmo puhuu, on khat, joka on varmasti vähemmän haitallinen kuin alkoholi.

Miksi yrität itse kusettaa?

We're all mad here.

Vierailija

Verrataanpa yhteiskuntia, missä käytetään alkoholia paljon, esim Ranska, sellaisiin missä käytetään khat:ia paljon esim Somalia.

Katsotaan kansan hyvinvointia ja vaikkapa elinikää, hammashoitoa, koulutustasoa ja ulkomaisia investointeja.

Sinä voit sanoa että khat on seuraus, mutta minä sanon että se on syy.

Voidaan katsoa myös maata jossa ei ole kumpaakaan esim Saudi-Arabia. Mikä ihmisoikeuksien Mekka. Harva teistä edes tietää, että siellä on miljoonia Aasian siirtolaisia alistettuina orjina. Missä on se Lincoln, joka lopettaa tämän orjuuden ?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat