Syöpä ja hiusten tummeneminen

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tuttavani on monta vuotta sairastanut "veritautia". Pysyy kurissa pillerien avulla.
Hänen tumma tukka oli harmaantunut iän myötä. Nyt se on alkanut tummumaan uudelleen niskasta ylöspäin.
Olen itse sen todennut.
Tuttava kertoi, että usein näin käy syöpää sairastaville.
En oikein tuota tiedä.
Miten on?

Kommentit (2)

Vierailija
markent
Tuttavani on monta vuotta sairastanut "veritautia". Pysyy kurissa pillerien avulla.
Hänen tumma tukka oli harmaantunut iän myötä. Nyt se on alkanut tummumaan uudelleen niskasta ylöspäin.
Olen itse sen todennut.
Tuttava kertoi, että usein näin käy syöpää sairastaville.
En oikein tuota tiedä.
Miten on?



Sytostaattihoito muuttaa useimmilla karvatupen toimintaa, hiuksien kasvu voi pysähtyä tai niiden väri muuttua, normaali kasvu/väri palautuu yleensä lääkityksen loputtua joidenkin kuukausien päästä.

Vierailija

Jes, näin on. Meikäläisellä oli ennen sytostattihoitoja pitkä vaalea luonnonkihara tukka. Kun kuontalo sitten alkoi uudelleen kasvamaan, väri oli toiselta puolelta harmaa ja toiselta puolelta taasen tumma, joten väripadalle oli mentävä.

Uusimmat

Suosituimmat