Raiskauksen kamaluudesta

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Naispuolinen kaveri katkaisi saman tien yhteydenpidon, kun kerroin ihmetteleväni tätä asiaa, eikä nyt muutamaa päivää myöhemminkään oo vastannut mitään yhteydenottoyrityksiini.

No mut asiaan: Tuntuu et "feministit"/naissovinistit pitää raiskausta lähes murhaan verrattavana hirmutekona; mun mielestä se vastaa ehkä paremminkin kohtuu kovaa nyrkiniskua johonkin arkaan paikkaan. Kertokaa siis mikä siitä muka tekee niin kamalan asian. Siis heteronaiselle, lesbon voi ymmärtää pitävän yhdyntää miehen kanssa suunnilleen yhtä epämiellyttävänä kuin heteromiehen.

Itse en heteromiehenä pitäisi naisen raiskaamaksi joutumista todellakaan minään kamalana asiana (edes siis siinä tapauksessa että kyseessä olisi joku vastenmielinen nainen, jonka kanssa en suostuisi yhdyntään vapaaehtoisesti). Siinä olis kuitenkin sekin aspekti, että joku pitäisi mua niin kiinnostavana, että olisi valmis ottamaan suuren henkilökohtaisen riskin vain voidakseen olla mun lähellä, mitä pitäisin suurena kohteliaisuutena. Miksi naiset ei ajattele tuolla tavalla?

Sivut

Kommentit (369)

Vierailija

Ilmeisesti aika harva raiskaaja käyttää kondomia, joten touhu on vaarallista, molemmille.

Ehkä raiskaajille perustetaan jonain päivänä tukipiste ja vertaisryhmä RAY:n ja Veikkauksen varoilla.

RAY ja Veikkaus eivät muuten ole historiansa aikana antaneet penniäkään rikoksen uhreille.

Vierailija
Lektu-Elli
Ilmeisesti aika harva raiskaaja käyttää kondomia, joten touhu on vaarallista, molemmille.

No mutta tuo tuskin kumminkaan on se suurin ongelma näille uhreille? Jälkiehkäisy hoitaa raskauden riskin (jos muuta ehkäisyä ei ole ollut naisella käytössä). Taudit tietenkin ovat riskinä, mutta kai ihmiset muutenkin harrastavat suojaamatonta seksiä.

Vierailija

Ei raiskauksessa ole kyse kiinnostuksesta toista ihmistä kohtaan, vaan omien seksihalujen tyydyttämisestä. Raiskaajaa ei pidä uhrin ihmiarvoa minään. Kyse ei siis todellakaan ole kiinnostuksesta. Kaverisi tapaan myös minä katkaisin yhteydenpidon sinun kaltaiseen idioottiin.

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Kyseessä on pahin yksityisyyden loukkaus. Ei sen vähempää. Melkoisen tunnevammainen tai ainakin kypsymätön täytyy olla jos ei tuollaista tajua.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Vierailija

Miehen raiskaaminen on seksuaalisesta virityksestään huolimatta pieksäntää ja kiusaamista ja alistamista, vaikka hänellä saataisiinkin aikaan erektio, joka tosin jonkin ämmähirvityksen yrittäessä, jäisi haaveeksi. Sillä rusinalla ei tee mitään.

Turha väittää että raaka alistamisyritys olisi koskaan vähättelyn arvoinen juttu. Asteita kuitenkin on ja mieli voi loihtia vaikka mitä, mistä tahansa.

Vierailija
zombi
mun mielestä se vastaa ehkä paremminkin kohtuu kovaa nyrkiniskua johonkin arkaan paikkaan.

Mitäs jos tuo nyrkki uppoaisi sinun anusaukkoon ja työntäjä olisi rekkakuski Make? Tai jos tämä Make raiskaisi sinut sinun kotisi vessassa, niin kyselisitkö täällä näitä päivänselviä asioita?

Kuuntele:
http://www.youtube.com/watch?v=JVJYGJs2 ... re=related

Saurin yölinja ja miespuolinen henkilö joka on raiskattu!

Vierailija
Yeshua
zombi
mun mielestä se vastaa ehkä paremminkin kohtuu kovaa nyrkiniskua johonkin arkaan paikkaan.

Mitäs jos tuo nyrkki uppoaisi sinun anusaukkoon ja työntäjä olisi rekkakuski Make? Tai jos tämä Make raiskaisi sinut sinun kotisi vessassa, niin kyselisitkö täällä näitä päivänselviä asioita?

Kuuntele:
http://www.youtube.com/watch?v=JVJYGJs2 ... re=related

Saurin yölinja ja miespuolinen henkilö joka on raiskattu!

Kuuntelin kaikki löytämäni yölinjat läpi just vähän aikaa sitten, tuonkin.

Mutta siis pointtihan oli se, että tekijä olisi sellaisesta sukupuolesta, josta uhri on kiinnostunut seksuaalisesti, joten minä ja rekkakuski-Make on ihan eri tilanne (mun serkku on muuten Make, joka on työskennelly myös rekkakuskina). Etkö ymmärtänyt sitä alkuperäisestä postauksestani?

Vierailija
Dark Shade
Zombilla tuntuu olevan vaikeuksia ymmärtää henkisten arpien käsitettä.

No siis kyllä mulle jonkinlaista traumaa tuli itselleni juuri tuollaisesta lyönnistä arkaan paikkaan, josta kirjoitin, ja uskoisin raiskauksen olevan keskimäärin aika samankaltainen juttu (siis ainakin itselleni, kenties on jotain perää siinä mitä muut väittävät raiskauksen kauheudesta heidän kohdallaan). Traumaa on, mutta ei se mikään maailmanloppu ole, eikä jatkuvasti häiritse elämääni. Suurempiaki murheita on.

Vierailija
zombi

Mutta siis pointtihan oli se, että tekijä olisi sellaisesta sukupuolesta, josta uhri on kiinnostunut seksuaalisesti, joten minä ja rekkakuski-Make on ihan eri tilanne (mun serkku on muuten Make, joka on työskennelly myös rekkakuskina). Etkö ymmärtänyt sitä alkuperäisestä postauksestani?
Yrität tuolla perustella, että raiskauksesta tulisi olla imarreltu, ylpeä tjsp. -,-
Ja kyseessähän ei ole raiskaus, jos "uhri" pitää asiaa hyväksyttynä. Et voi olla noin idiootti.

Vierailija
Remesismi
zombi

Yrität tuolla perustella, että raiskauksesta tulisi olla imarreltu. -,-
Ja kyseessähän ei ole raiskaus, jos "uhri" pitää asiaa hyväksyttynä. Et voi olla noin idiootti.

Mulla oli ihan toinen peruste sille, miksi raiskauksesta tulisi olla imarreltu.

Ja kuten itsekin kirjoitin, ei tietenkään ole raiskaus jos "uhri" hyväksyy asian.

Mahdollisesta idioottisuudestani sen verran, että tyhmyydellähän ei kai ole rajoja, vai mitä se Nietzsche vai kuka olikaan sanoi.

Vierailija
zombi
No mut asiaan: Tuntuu et "feministit"/naissovinistit pitää raiskausta lähes murhaan verrattavana hirmutekona; mun mielestä se vastaa ehkä paremminkin kohtuu kovaa nyrkiniskua johonkin arkaan paikkaan. Kertokaa siis mikä siitä muka tekee niin kamalan asian.

--

Siinä olis kuitenkin sekin aspekti, että joku pitäisi mua niin kiinnostavana, että olisi valmis ottamaan suuren henkilökohtaisen riskin vain voidakseen olla mun lähellä, mitä pitäisin suurena kohteliaisuutena. Miksi naiset ei ajattele tuolla tavalla?

Ajattele asiaa siltä kannalta, että joutuisit miehen raiskaamaksi. Pitäisitkö sitä kovana nyrkiniskuna arkaan paikkaan tai suurena kohteliaisuutena?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat