Kilttejä miehiä kiusaavat naiset

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tästä asiasta oli puhetta taannoin jossain toisessa ketjussa, mutta ajattelin ottaa asian puheeksi jälleen. Ilkeät naiset tunnustakoon pirullisuutensa!

Sain kokea jälleen viikonloppuna juoman pummimista vanhemman näköisen naisen taholta. Pummimiseksi minä sen tulkitsin. Eli tilanne oli kutakuinkin sellainen, että nainen antaa olettaa, että jos tarjoaisin tuopin, hän voisi ajatella touhuavansa minun kanssa jotain tai että minun pitäisi tulkita tarjottu tilanne siten, että täytyisi tehdä ensin jokin ele, kuten hänen juomansa maksamisen, jotta hän antaa huomionsa. Jostain syystä intuitio varoitti ja pidättäydyin maksamasta. Hän siis kysyi minulta, että paljonko hänen oma tuoppinsa maksoi - osti ilmeisesti myös olutta? Sanoin, että en tiedä, kun ei ole juominen rahasta kiinni. Tämä nainen ei edes juurikaan yrittänyt katsoa minuun päin, joten ajattelin, että hän kaiketi oli vain ilmaisen juoman perässä. Tuota ennen tulin baarin tiskille, jossa menin tilaamaan olutta hänen ja hänen kaverinsa väliin. Panin merkille, että molemmat virnuilivat toisilleen ja ilmeisesti kävivät keskustelua elekielellä ennen tuota yritystä.

Olen lukenut juttua tällaisesta käytöksestä myös city-lehdestä, jossa naiset ovat kylmästi juoneet tuntemattomien miesten laskuun koko illan. Minusta tämä kaksinaismoralistinen asenne on helvetin ärsyttävää. Eli sellaiset naiset, jotka olemuksellaan luovat tarpeita tällaisille ns. ilkeille karpaaseille ja jotka mahdollisesti samaan aikaan itkevät tyttöporukassa, kun eivät löydä ihanaa miestä. On ilmeisesti tutkittu juttu, että naiset etsivät baareista(yhdenillan juttuja ajatellen) sellaisia miehiä, jotka kohtelevat heitä seksiobjekteina. Kun mies on riittävän karpaasimainen, niin heiltä ei muuta vaaditakaan. Sitten on tietysti olemassa niitäkin naisia, jotka haluavat herrasmieskohtelua missä vain ja ovat aidon ottettuja sellaisista miehistä, vaikka eivät tuntisi juurikaan seksuaalista kiinnostusta. Miksei tällaista oleteta kaikkien miesten kohdalla?

Minkä takia jotkut naiset ovat niin typeriä, että ajattelevat ei-karpaasien olevan kykenemättömiä olemaan hurjia? Itse en keksi muuta selitystä kuin älyllinen lahjattomuus ja surkea ihmistuntemus, jonka selkeä osoittaminen johtaa väistämättä turn-off:iin. Tietysti tämä nainen näkee tuon miehen turn-off:n omasta narsistisesta näkökulmasta, ja halunsa saada seksuaaliobjektina kohtelua, takia vain miehen libidon heikkoutena, joten sellainen mies ei tietystikään palvele tämän naisen sen illan tarpeita.

Kuvittelikohan tämä ämmä minun kohdalla seuraavaa:
- Mies saapui baariin aivan äskettäin, hänellä ei välttämättä ole vielä matti kukkarossa. Siispä hänellä on varaa maksaa.
- Hän on nuorehkon näköinen, siispä hän on viriili ja on valmis näkemään vaivaa naisen iskemisessä, mitä se lopulta vaatiikaan.
- Hän on kiltin näköinen, joten hän todennäköisesti kohtelee naista kiltimmin kuin liiterileukainen jääkiekkomies.
- Mitä säälittävämmän näköinen tyyppi hänen näkökulmasta, sitä todennäköisemmin tuo mies tarvitsee vippaskonsteja naisen saamiseksi, siispä sellaiselle miehelle on tästä syystä jotenkin 'luontaista' tarjota aina jotain konkreettista, koska hän ei mukamas osaa ottaa sellaista naista, jota kovasti haluaisi.

Hyvät feminismiaatteen kannattajat; tällaisien tapauksien takia pidätän itselläni oikeuden potkia naisia henkisesti päähän, jos tilanne sitä vaatii. Lähes samalla tavalla annan myös miehille, jos he ovat ilkeitä ja ääliöitä. Tämän takia pidän yleensä fiksumpana pitää feminismiä näkökulmana kuin aatteena. Aatteena se palvelee helposti vain idiootteja naisia, kuten tällaisia, joita itse kohtasin. Eli feminismin voi nähdä hyvänä asiana siinä tapauksessa, kun se antaa objektiivisuutta asioita tarkastellessa. Henkilöiden, jotka eivät osaa tarkastella asioita, ei tulisi olla tämän aatteen takana.

Sivut

Kommentit (135)

Vierailija

Joo samanlaisia kokemuksia. Nykyään en tarjoa enää. Jokainen ostakoon omat juomansa.

Oon kyllä aivan liian kiltti. Siksi onkin paljon kaikkia ongelmia.

Vierailija

Naiset huomioivat miehiä asettaen heidät aluksi kolmeen luokkaan: "Kiinnostavat", "mahdollisesti huomioitavat" ja "Torjuttavat". Kaikille myönnetään asiaan kuuluva ilmaisu jos tulee tilaisuus. Esimerkiksi torjuttava saa katseen vaikkei sitä hakisikaan. Kiusaa kokee epämääräinen ryhmä jossa on potentiaalia mutta ei vakuuttavasti. He joutuvat testiin. Se, miksi joutuu tuohon luokkaan, on naisen logiikkaa.

Vierailija

Aijaa.. kiltteyttäkö ? mitataan sillä että pimpsan saaminen arvotetaan jonkun drinksun hinnalla???

Kappas vaan..
Eipä o muuten mitään uutta.
Kapakka miljöö iskupaikkana ja "sitä" pitäs saada joltain satunnaistuttavuudelta. Hah hah hah..

Sitten kostomielessä tullaan ihan nettiin oikein uhomaan että henkistä päähänpotkimistani sitten hyväksytte ettekä mua tuomitse kun mua on kaltoinkohdeltu ilkeiden pirunaisten taholta.

Oi ja voi. On sitä joillakin vaikeeta. Pyh!

Oi voi voi voi voi voi voi voi....... voi

Mitähän sitä naisten oikein pitäis olla ja antaa että hyvin olis?
Sitten kun se nainen antaa sen drinksun saatuaan niin se onkin halpa huora. Ja kun ei anna niin huorahan se on ja piru.. Oi voi voi voi voi voi... voi

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Deus Ex
Joo samanlaisia kokemuksia. Nykyään en tarjoa enää. Jokainen ostakoon omat juomansa.

Oon kyllä aivan liian kiltti. Siksi onkin paljon kaikkia ongelmia.

Mulla on sama.

Vierailija
tietää
Naiset huomioivat miehiä asettaen heidät ..

Ihan kaikki naiset ei takuulla edes noteeraa miehiä.
Osa voi luokitella johonkin kolmeen kategoriaan. Ehkä sitä tekee teinitytöt.
Naiset on ihan jotakin muuta kuin pikkupojat luulee.

Vierailija
Pönni
Aijaa.. kiltteyttäkö ? mitataan sillä että pimpsan saaminen arvotetaan jonkun drinksun hinnalla???

Nii-in, siihen minä haluaisin vastauksen.

Kappas vaan..
Kapakka miljöö iskupaikkana ja "sitä" pitäs saada joltain satunnaistuttavuudelta. Hah hah hah..

Sanoinko jossain kohtaa, että olin iskemässä jotakuta?

Sitten kostomielessä tullaan ihan nettiin oikein uhomaan että henkistä päähänpotkimistani sitten hyväksytte ettekä mua tuomitse kun mua on kaltoinkohdeltu ilkeiden pirunaisten taholta.

Et tainnut oikein ymmärtää tekstiäni. Minä en ollut iskemässä ketään, vaan minua tultiin iskemään tai minulta oltiin vailla jotain.

Olisiko kenties työntekeminen ja juomarahan ansaitseminen mitään?

Sitten kun se nainen antaa sen drinksun saatuaan niin se onkin halpa huora. Ja kun ei anna niin huorahan se on ja piru.. Oi voi voi voi voi voi... voi

Missä minä väitin, että tuo nainen oli huora? Väitin häntä lähinnä idiootiksi.

Vierailija

Tasanvarmaa on että kun kohtelee ihmistä sukupuolielinten kuljetuskalustona, olipa sitten mies tahi nainen - siinä on se vaara aina olemassa etei henkilö itse miellä olevansa vvain kävelevä kantotelinen ja useimminkin vissitenkin niin. Piruuttaan sitten maksattavat juomansa himokkailla yrittäjillä ja hyvä niin.

Oppirahat on maksettava kakarat!

Ihminen on niin paljon muutakin kuin pelkää reikä tai tappi.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Pönni
Tasanvarmaa on että kun kohtelee ihmistä sukupuolielinten kuljetuskalustona, olipa sitten mies tahi nainen - siinä on se vaara aina olemassa etei henkilö itse miellä olevansa vvain kävelevä kantotelinen ja useimminkin vissitenkin niin. Piruuttaan sitten maksattavat juomansa himokkailla yrittäjillä ja hyvä niin.

Oppirahat on maksettava kakarat!

Ihminen on niin paljon muutakin kuin pelkää reikä tai tappi.

Mistä vitusta sä puhut? Ymmärrätkö sä yhtään mistä tässä ketjussa on kyse?

Vierailija
Shriek
Hyvät feminismiaatteen kannattajat; tällaisien tapauksien takia pidätän itselläni oikeuden potkia naisia henkisesti päähän, jos tilanne sitä vaatii. Lähes samalla tavalla annan myös miehille, jos he ovat ilkeitä ja ääliöitä. Tämän takia pidän yleensä fiksumpana pitää feminismiä näkökulmana kuin aatteena. Aatteena se palvelee helposti vain idiootteja naisia, kuten tällaisia, joita itse kohtasin. Eli feminismin voi nähdä hyvänä asiana siinä tapauksessa, kun se antaa objektiivisuutta asioita tarkastellessa. Henkilöiden, jotka eivät osaa tarkastella asioita, ei tulisi olla tämän aatteen takana.

Tää on pelkkää trollaamista.

Vastaan vain trollaamalla..

Vierailija
Pönni
Shriek

Tää on pelkkää trollaamista.

Vastaan vain trollaamalla..

Siinä ei ole piiruakaan trollaamista. En tiedä sinun moraalisista käsityksistä, mutta minulla on sellainen käsitys, että jos nainen on jotain vailla, niin tulisi soittaa ensisijaisesti iskälle sen sijaan, että hankkii elantonsa tuntemattomilta miehiltä. Jos sääliä on vailla, niin voisi harkita ensin edes katsekontaktin luomista. En minäkään niin hyväuskoinen sentään ole, että kävelen kadulla silmät kiinni heiteillen seteleitä tuuleen ja toivoen, että se menee hyvään tarkoitukseen.

Vierailija

Paljonko näitä itseään drinksuilla kauppaavia naisia mahtaa olla?
Miten suuri riesa sellaiset on?
Enemmistö miehistä kun valittaa ettei naisia mitenkään tahdo saada suostumaan sukupuoliyhteyteen, ei vaikka miten pitkäjänteisesti ja fiksusti koittais toimia.

Mikä on totuus asioista?

Naiset sitä, naiset tätä..

Onko kaikki kiltit miehet uhanalaisia ilkeitten naisten uhreja?

Ja eikun lisää trolliketjuja.
Jos ei aloituksessa olis ollut sitä päähänpotkimisuhkailua niin se olis voinut läpäistä asiallisuuden mutta kun ei niin tähän voi horista ihan mitä vaan. Purkaa ikäviä kokemuksiaan.. Terapiaa..

Vierailija
Pönni

Kappas vaan..

Oi ja voi. On sitä joillakin vaikeeta. Pyh!

Oi voi voi voi voi voi voi voi....... voi

Jos nyt lukisit sen aloituksen uudestaan. Kyse ei ole siitä, että Shriek tarjoilisi naisille drinkkejä piparin toivossa, vaan siitä että monet naiset olettavat Shriekin tarjoavan heille drinkkejä, koska luulevat Shriekin olettavan että drinkillä saa pimperoa.

Eli kyse on periaatteessa prostituutiosta, jossa tarjotaan drinkkiä vastaan huomiota.

Itse ilmiö ei ole kummankaan sukupuolen syytä, vaan johtuu siitä, että osa miehistä kuvittelee naisten antavan piparia saadessaan drinkkejä ja osa naisista kuvittelee miesten tarjoavan drinkkejä jos he antavat piparia.

Tästä päästään tilanteeseen, jossa osa naisista käyttää tuota harhaluuloa hyväkseen ja esittää olevansa kiinnostunut miehestä, jotta saisi häneltä drinkkejä. Tuollaisessa tilanteessa nämä ääliömiehet, jotka kuvittelevat naisten antavan drinkkejä piparia vastaan pettyvät pahasti.

En lähtisi yleistämään tuota käytöstä kaikkiin naisiin vaikka yksilötasolla tuota tapahtuukin. Riippuu hyvin pitkälti baarista.

Muutamaan otteeseen olen kyllä itsekin törmännyt sellaiseen tilanteeseen, että istuskellessani baarissa lähettyville tunkeutuu nainen häiritsemään olemistani ja jopa pyytää ostamaan hänelle juomista. Noista pääsee kyllä helposti eroon kieltäytymällä, mutta välillä tulee takaisin jotain älytöntä tyyliin eikö pillu kiinnosta tai vitun homo.

En kyllä lähde noiden yksittäistapausten perusteella yleistämään ilmiötä koskemaan kaikkia naisia.

Eniten noita tuntuu esiintyvän Helsingissä erilaisissa suosituissa "tyylikkäissä" paikoissa, usein SK-ravintoloihin kuuluvissa paikoissa riippumatta ikäluokasta.

Tasokkaissa ja rauhallisissa lobbybaareissa tuohon ei onneksi törmää.

Sinänsä tuo juoman tarjoaminen naiselle on vanha hyvä tapa osoittaa kiinnostusta, mutta se ei tarkoita sitä, että nainen tulee vonkaamaan juomista. Jos mies ei tee aloitetta, sen luulisi olevan erittäin selkeä merkki siitä, että ko. henkilön pipari ei kiinnosta.

Minä en ole sitä tasoa, että haluaisin tutustua naiseen, joka suostuisi seksiin tarjoamiani juomia tai muita hyödykkeitä vastaan. Se tuntuu likaiselta ja siten myös tungettelu juoman toivossa tuntuu likaiselta.

Koen kyllä miesten piparin vonkaamisen paljon rasittavampana toimintana kuin tuon ilmaisjuopottelun.

Vierailija
Shriek
Pönni

Nii-in, siihen minä haluaisin vastauksen.

Kappas vaan..

Sanoinko jossain kohtaa, että olin iskemässä jotakuta?

Ei ole ensimmäinen kerta, kun Pönni ei tajua aivan mistä on kysymys...ja todennäköisesti ei viimeinen. Asia vaan yksinkertaisesti on niin.

Itse olen tiskillä tilatessani tömännyt muutaman kerran tällaisiin. Tullaan kaunnisti hymyillen kysymään tilaisinkä hänelle juoman, ja jos ystävällisesti vastaan, että en tilaa niin naaman ilme muuttuu ja selkä kääntyy äkkiä ja minä olen "pilannut illan" kunnes joku helppoheikki menee ja sitten tarjoaa sen juoman.

Vierailija

Kyllä noita drinkin kerjääjiä riittää. usko pois. Tosin nykyään oon niin ruma ettei edes ilmaiset drinkit kelpaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat