Hyvää Vappua kaikille!

Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Muistakaa, että vain amatöörit ryyppää Vappuna ja Juhannuksena. Valistunut työläisnuoriso ja myös vanhempi sivistyneistö etenee taas varmoin askelin!

Tuon näkökannan olisi näköjään voinut panna jo osittain sulkuihin, mutta siitä huolimatta, Hyvää Vappua kaikille.

Lierikki

Lierikki Riikonen

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija
anomalia
Voitte muut viettää Vappua, mutta minulle se ei ole mitään.

Eikö anomalia usko Walpuriin

Mummola önskar alla andra en glädjerik Walborgsfest!

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
lierik
Muistakaa, että vain amatöörit ryyppää Vappuna ja Juhannuksena.

Ammattilaiset ryyppää aina.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

Mä vietän kai Valpurinpäivää, kesä tulossa..
Työttömänä ja rahattomana ja sitäkautta hyvin yksinäisenä ei pääse mukaan työllisten keväthumuun. Monet entiset vasemmistoaktivisti tutut näyttää matkustelevan vappujuhliin muille maille ja osa tutuista työllisistä bilettää muuten vaan.

Mulla ei ole yhtään rahaa. Odotan sosiaalitukia mutta en tiä tuleeko ne pyhänä ja pitää miettiä päänsä puhki miten valmistais herkkuja melkein tyhjästä. Simaa oon kyllä tehnyt, koti on siivottu ja ilmapallot ja serpentiinit hankittuna, samoin kookosrasva, eli tippaleipiäkin tulossa.

Hyvänä puolena tässä on ettei tarvitse olla kännissä, ei ole pelkoa pitkien pyhien ihmissuhdedraamoista ja kyläilläkin voisin ja pirauttaa ystäviä Vappusimalle sikälimikäli ketään maisemissa on kun monet on pörhältäneet kesämökeille..

Upee on keli ja mulla ei tekemiset lopu. Pihanharavaointia ja kuopsutusta kyllä riittää. Saunan kiukaan alle voisin tulet laittaa iltasella ja kylpeä oikein kunnolla..

Askeettista ryhtivappua..
Huonomminkin vois olla.. paljon, paljon huonommin..
Taidan ruveta puhaltelemaan niitä palloja ja laittaa tippaleipätaikinan aluilleen..

Hyvää Valpuria, kevättä, jne. kaikille tasapuolisesti tällaisesta assiperspektiivistä!

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Löytyi tupsulakkin budhanpatsaan päästä. Vaihdoin sen omaan päähäni, kun vietiin emännän kanssa roskia. Kannoin raskaita roskapostipusseja ja kun tyhjensin niin huomasin, että tuollahan on Tiedonantajakin. Akka löi luukun kiinni ja sanoi, että: " Sen olet varmaan lukenut jo moneen kertaan." Olisi pitänyt kuitenkin varmistua asiasta. Tiedonjano kun on suuri. Isvestija.

Lierikki Riikonen

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Pönni

Työttömänä ja rahattomana ja sitäkautta hyvin yksinäisenä ei pääse mukaan työllisten keväthumuun.D

Vielä ehdit viemään ompelu- ja tietokoneesi kaniin.

Vierailija
CE-hyväksytty
Lääkäri kielsi vapun vieton.

Sitäpaisi mua ärsyttää se, että vappu kirjoitetaan kaksoisveellä. Sama on sanan vanha kanssa.

Agrikola kyllä kirjoitti kansan ceellä; cansa. Vasta Cocakolan tulon myötä
cansa alettiin kirjoittaa koolla, koska ceet olisi muuten loppuneet

Vierailija
CE-hyväksytty
Pönni

Työttömänä ja rahattomana ja sitäkautta hyvin yksinäisenä ei pääse mukaan työllisten keväthumuun.D

Vielä ehdit viemään ompelu- ja tietokoneesi kaniin.

En tasan vie! Eikä luulis kuuluvan sulle. Mä en ole kuin sinä että ovenkarmitkin revitään irti että saa päivän heroiiniannoksen. Pidä huoli omista asioistas ja keskity kuivattamaan korvantakusias.

Vierailija
anomalia
Mummo
Eikö anomalia usko Walpuriin

En vietä vappua, koska se on nykyään roskaveän juhla.

Eikö lahtari kaikkea roskaväkeä onnistunutkaan murhaamaan?
Ei kait sitä vaan jotenkin muodostu lisää?
Joskin.. minä en ihmisistä käytä nimikettä kuona tai roska, en edes lahtareista.

Kukas ne perustyöt tekee jos ne tapetaan ketkä ei halua olla herroja?
Koneet vai?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat