Mistä löytää naisia?

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Näkeekö sinkkunaiset jotenkin, että ne on sinkkuja. Mitenkä kannattaa testata sopivat nakkoset. Miten voi kaikki vihaset ja luonnevikaset naiset seuloa.

Kannattaako vaatia vähintään 3 vuoden liikuntaharrastusta ja pätevää ajattelukykyä.

Ite olen sellainen että ei naiset kiinnosta pahemmin, mutta vois aina tarkkailla jos sopivia ilmenee jossain.

Kommentit (12)

Vierailija
tiäremiäs
Mitenkä kannattaa testata sopivat nakkoset.

Nakkoset?, dippaa "nakkosta" naisen jalkojen välissä olevaan reikään useita kertoja, silleen ainakin itse testaan.

R4D4
Seuraa 
Viestejä1566
Liittynyt25.3.2009

Verkoilla on aina vaivattomampi kalastaa kuin virvelillä tai ongella. Saalista tulee varmemmin, ja voi itse tehdä jotakin muuta sillä aikaa kun pyydys tekee työt.

Tästä syystä: ilmoitus nettiin. Koska olet oletettavasti mies, niin kuva on vaatimuksena sille, että saat edes jotakin vastauksia. Netissä voit myös määritellä suoraan, mitä olet hakemassa - pikatyydytystä vai suhdetta, parturi-kampaajaa vai uskonnonopettajaa.

Reiska
Seuraa 
Viestejä5100
Liittynyt6.5.2007

Riippuu millasta hakee.. Koiranaiset voi olla hyviä sitoutumaan, mutta ne voi olla myöski ihan outoja.. Riippuu millanen koira. Baarista taas löytyy vähän jokatyylistä..

Sinkkuuden varmistamiseks on hyvä luoda puhekontaktia naiseen..

Per se

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs
Miten voi kaikki vihaset ja luonnevikaset naiset seuloa.

Sano niitä nakkosiksi, niin jos saat korvilles, oli mimmi älyissään, mutta sait sen vihaseksi ja se otti pitkät. Jos mimmi taas riemastuu, niin kierrä se kaukaa.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8916
Liittynyt18.8.2008

Etkös kysellyt samaa viime keväänäkin, että niinku kerran vuodessa.

Kokeile huhukampanjaa. Pane kaverit levittämään huhua, että omaat Tampereen suurimman molon ja saatat olla juoppo homo.

Kun kampanja iskee, ei tarvitse itse etsiä. Net etsivät Sinut. Ottavat sormuksenkin pois ja vievät kakrut hoitoon, että luulet sinkuksi.

Vierailija

Et ei muakaan niinku silleen kiinnostas mutta kuhan ny kyselen..

Jaajaa.. mää täällä oon lähdössä kohta baarii.. en kylläkään katteleen naisia enkä oikein miehiäkään ku ei muakaan oikeen silleen kiinnosta..

Uusimmat

Suosituimmat