Euroviisut neuvostoliitossa

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Nii, tänää tulee euroviisukarsinnat yleltä. Siellä esiintyy se waldos people, eli se suomen esiintyjä. Pääseekö jatkoon? Entä voittaako se euroviisut?

Kyl se pääsee jatkoon, mutta ei voita mitenkää.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Sivut

Kommentit (37)

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

Yritin kerran katsoa euroveisuja. Aloin voimaan pahoin jo muutaman minuutin kohdalla.

Täytyy toivoa semmoista keskinkertaisuutta, jotta kohu pysyy pienenä

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

R4D4
Seuraa 
Viestejä1566
Liittynyt25.3.2009

Joo, pääsihän se Suomikin jatkoon. Lordin voitto tasoittaa kummasti tietä vieläkin suomalaisille artisteille.

Mutta kuka voittaa?

Minä olen ollut Melodifestivalenin päättymisestä lähtien sitä mieltä, että Ruotsi vie potin kotiin tänä vuonna . Jos jotakin muuta pitäisi veikata, niin Armenia, Turkki, Norja ja Venäjä voivat olla vahvoilla.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Olli V
Romania voittaa karsinnan ja vinaalin. Jos muutoin käy, on pahemman luokan korruptiosta kyse. Teknisesti sujuva euroviisu, kivaääninen tyttö ja keikuttelijoita.

Waldon porukalla tekniikka kasassa, mutta itse Waldo ei ole kovinkaan hottis.

Oma suosikki o Islannin pimu http://www.youtube.com/watch?v=8pVSXCohyrQ

Joo, se ite waldo o iha turha tyyppi. Vois jättää se waldo pois, niin se olisi parempi. Kivoja typyköitä siinä ja reipasta musiikkia.

Joo, munki suosikki on islannin typy. Se on kyl yks kauneimmista ja parhaista. Mut ei se varmaa voita kuiteskaan. Suurin osa äänestäjistä tyttöjä varmaan, nii ei ne äänestä nuorta naista. Tai en tiedä. Ainaki bbssä on näin.

Mut ruotsin pääsyä ihmettelen kyllä...se ei kovin hyvä meinaa ollut.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Torstaina onkin sitten seuraavat karsinnat ja sitten lauantaina finaalit.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Ah ihanaa. Viisut lempivaltiossani.

Bytheway. valdo on paska. oli ennen ja on edelleen. Ihan homo ja perseestä. Tyrkkäisin lavalta alas jo olisib päässyt Moskovaan, unelmieni imperiumin pääkaupunkiin.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Joo, munki suosikki on islannin typy. Se on kyl yks kauneimmista ja parhaista. Mut ei se varmaa voita kuiteskaan.
Riippuu, miten herkkä vaihe tyttösillä tällä hetkellä on. Syksyllä tuollainen laulu voisi ola suositumpi kuin nyt alkukesästä. Alkukesästä bilemusa vissiin on enemmän naikkosten mieleen.

Tuo Johanna tuntuisi olevan väärässä paikassa. On omana itsenään tuotteistajien seassa. Sanovat sellaisen olevan vaarallista. Tiedä sitten pitääkö paikkaansa.

Vierailija
Peter Bätrefolk
Neuvostoliitossa???
No, neuvostotasavallassa ainaskii. Sotilaskuorokin paikalla. Harmi, ettei suurempaa (sotilas)paraatia järjestetty. Homoparaati onneks on kielletty.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Oli tuossa toisessa semi-finaalissa vähän kehnompia esiintyjiä.

Mutta youtuben mukaan Waldon poppoo pitäisi voittaa, tokaksi pitäisi varmaan tulla norjan hemmo. Tosin en oo kattonu kaikkien osallistujien videoita, niin en tiedä niiden katsomislukuja.

Waldolla on jotai 1,3 miljoonaa kun norjalla on noin 1,1 miljoonaa.

Kreikka ja romania molemmat on siinä 700 000 paikkeilla.

Azerbaijenilla on n.600 000 katsojaa. Myöskin ruotsilla.

Armenia ja espanja on siinä 230 000 paikkeilla.

Tuossa on vain noi youtuben ehdottamat maat..ja google ja youtube tuntien se pistää suosituimmat nimet ehdotuksiin joten eiköhän se aika luotettava ole.

Eli tällä hetkellä arvelen että Waldo tai norja voittaa.
Eli saas nähdä miten käy...tässä mun lista ennustukseni.
1.Suomi
2.Norja.
3.Kreikka
4.Romania
5.Azerbaijen
6.Ruotsi
7.Armenia
8.Espanja

Islanti ei pärjää, kun sillä on naurettavat 100 000 katsojaa.

Ja saas nähä miten tää mun teoria toteutuu.

Vierailija

Googgeli ei kerro, miten katselut jakautuvat kotimaa/muut maat.

Noh, tällä hetkellä näyttää siltä, että ainakin Turkki on ohittamassa Waldoa. Yli 4x 1.3 miljoonaa katsojaa sillä. Jakautuu moneen eri videoon noi viewsit.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Olli V
Googgeli ei kerro, miten katselut jakautuvat kotimaa/muut maat.

Noh, tällä hetkellä näyttää siltä, että ainakin Turkki on ohittamassa Waldoa. Yli 4x 1.3 miljoonaa katsojaa sillä. Jakautuu moneen eri videoon noi viewsit.

Juu nii se o kyl. Joo, unohin turkin kokonaan. Eli turkki top 3 joukossa kanssa. Ja muut alaspäin.

En jaksanu laskea niitä muita vaan katoin vaan suosituimman videon mukaan. Se jo pitäs keroa suunnilleen iha hyvin että mite suosittu o.

Turkin naikkoset kieltämättä kyllä olikin aika seksikkäitä joten ei haittaa vaikka voittaisisivatkin. Musa vaan oli muuten aika soopaa niillä muistaakseni.

Harmi ettei bulgaria päässy jatkoo.

R4D4
Seuraa 
Viestejä1566
Liittynyt25.3.2009
TERÄS NALLEPUH
10 minsan päästä alkaa euroviisu finaalit!!! UUUUU!

Joo, nyt on pakko lähteä katsomaan. Ja muistakaa: Ruotsi voittaa!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat