Yhteishuoltajuudesta yksinhuoltajuuteen

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eli onko mahdollista saada yksinhuoltajuus seuraavin eväin:

Etä asuu pysyvästi ulkomailla, on tarvinnut terapiaa.
On mielenterveysongelmiensa saralla moniongelmainen, psykoottinen, impulsiivinen, hysteerinen, huono paineensietokyky, itsetuhoinen ( viiltänyt ranteensa auki sekä juossut pää edellä betoniseinään itsensä tajuttomaksi ), anoreksia ja bulimia.

Käyttää yhteishuoltoa kiusaamiseen, viivyttelee ja laittaa vastaan joka asiassa.

Ei aina tiedä mikä vuosi on, saa raivokohtauksia kun joku yrittää saada uskomaan mikä vuosi on.

Eli onko minulla mahdollisuuksia saada yksinhuoltajuus?

Kommentit (6)

Vierailija

Ottamatta kantaa noihin luettelemiisi "syihin", vaikea sanoa, se kun riippuu niin pirun monesta seikasta. Mutta omakohtaisena kokemuksena voin sanoa sen, että kannattaa ainakin olla provosoitumatta ja pitää pää kylmänä mahdollisissa neuvotteluissa eri viranhaltijoiden kanssa. Sillä niitä ei voi yksinhuoltajuutta hakiessa välttää. En tiedä, oletko mies vai nainen, mutta silläkin on merkitystä, vaikka muuta väitettäisiinkin, miehen on vaikeampi saada näkemyksiään perille varsinkin sosiaaliviranomaisille, tai ainakin minulla oli aikanaan.

Asiaa ratkottaessa pitää kuulla myös lapsen/lapsien mielipidettä, se voi vaikuttaa paljon. Ja sen myös tulisi vaikuttaa, enemmän kuin minkään muun.

Tappelemalla saa vain vahinkoa aikaan.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26912
Liittynyt16.3.2005
timpuri

Jos olet mies, ei noilla perusteilla kannata aloittaa turhaa sotaa koneistoa vastaan. Ainakin sikäli kun minä tiedän, naiselta vaaditaan lukuisia pakkohoitojaksoja mielisairaaloissa väkivaltaisten psykoosien takia ja lisäksi paatunut huume- ja omaisuusrikostausta ennen kuin miehellä on pienimpiäkään mahdollisuuksia saada huoltajuus. Jos taas olet nainen, miehen huoltajuuden syrjäyttäminen on läpihuutojuttu.

Vierailija

Menen perjantaina lakimiehelle, yritetään nyt ainakin.

Se lapsen kuuleminen vähän askarruttaa:
Viranomainen on kyllä jo hyvin peittelemättä tuonut puolueellisuutensa ilmi.
Mahtavatko ne kuulla lasta kun lapsi ei ole aivan vielä sitä maagista kahtatoista ikävuotta täyttänyt, sehän menee niin että ikä -ja kehitystaso huomioiden voidaan kuulla, ja tasonhan arvioi sosiaalityöntekijä.

Eli taidan joutua kuulemisasiassa turvautumaan yksityissektoriin, se kai maksaa muutamia kymppejä tunti + lasku lausunnosta.

Lisäksi luin jostain että lakimies voisi kuulla lasta, vaatii kai molempien vanhempien suostumuksen.
Ja juuri sitä suostumusta ei koskaan missään asiassa etävanhemmalta tipu, eli pienoista noidankehää pukkaa.

Vierailija
timpuri
Eli onko mahdollista saada yksinhuoltajuus seuraavin eväin:

Etä asuu pysyvästi ulkomailla, on tarvinnut terapiaa.
On mielenterveysongelmiensa saralla moniongelmainen, psykoottinen, impulsiivinen, hysteerinen, huono paineensietokyky, itsetuhoinen ( viiltänyt ranteensa auki sekä juossut pää edellä betoniseinään itsensä tajuttomaksi ), anoreksia ja bulimia.

Käyttää yhteishuoltoa kiusaamiseen, viivyttelee ja laittaa vastaan joka asiassa.

Ei aina tiedä mikä vuosi on, saa raivokohtauksia kun joku yrittää saada uskomaan mikä vuosi on.

Aiemmin kerroit näin:
timpuri

Viestin otsikko: Re: Miksi parisuhteessa lyödään?
ViestiLähetetty: 28 Huhti 2009, 20:20

On helppo lyödä ihmistä jota on oppinut vihaamaan pitkään kestäneen henkisen väkivallan seurauksena, se on myös oikeutettua.
Pikku selkäsauna vuosien piinasta on pieni hinta, kun verrataan sitä vuosia kestäneeseen TÖRKEÄÄN henkiseen pahoinpitelyyn ja väkivaltaan.
Tappaminen olisi oikein, mutta siinä rikollinen pääsisi liian helpolla (armahdus ei ole rangaistus).

Vaan kaikesta kusipäisyydestä vuosien varrelta tulee rangaista, sitten katsotaan kenen perse sitä merivettä kestää.
Ja nyt katsotaan, minä jaksan odottaa sitä heikkoa hetkeä: kun pääsen todella satuttamaan

En kuitenkaan ryhdy leikkimään tuomaria. Kerrot vain avoimesti lastensuojeluviranomaisille ihan kaiken niin oikeus toteutunee.

Vierailija

Keskity Sinä Pönni vihaamaan miehiä, älä laajenna sitä lapsiin.

Saa sitten omakin jälkikasvu olla rauhassa.

Uusimmat

Suosituimmat