Uudelleensyntyminen

Seuraa 
Viestejä1566
Liittynyt25.3.2009

Jos olisi pakko syntyä uudelleen, minä eliönä haluaisit palata takaisin maapallolle? Vai haluaisitko syntyä laisinkaan?

Kommentit (11)

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Se riippuu vähän silloisesta maapallosta. Saako odottaa vielä kymmenen tai kaksikymmentä vuotta, ennen kuin vastaa?

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

En haluaisi olla ainkaan mikään kotieläin ihmisen hallitsemalla maapallolla. Saisiko hieman täsmennystä mitä tarkoittaa "tulla osaksi universaalia ykseyttä".

Vierailija

En ihan vielä halua tulla osaksi universaalia yhteyttä, joten minulle sopii aivan mainiosti tulla taas ihmisenä. Koska tässä naisena olemisessa on vielä kaikenlaista kokematta ja hoksaamatta, niin otan mielelläni jälleen naiskehon. Saisi olla vaihteeksi sellainen sirpakka ja siro itämainen, eikä mikään kohlo länsimainen. Paksu musta tukka ja silleen. Mutta ajattelin kuitenkin olla aseksuaali sillä olen niin väsähtänyt kaikenlaisiin heterotouhuihin eikä lesbouskaan nappaa.

Jos Kiinassa alkaa olla 1000 v päästä homma hallussa ja puhdasta niin sinne.

R4D4
Seuraa 
Viestejä1566
Liittynyt25.3.2009
Qadesha
En ihan vielä halua tulla osaksi universaalia yhteyttä, joten minulle sopii aivan mainiosti tulla taas ihmisenä. Koska tässä naisena olemisessa on vielä kaikenlaista kokematta ja hoksaamatta, niin otan mielelläni jälleen naiskehon. Saisi olla vaihteeksi sellainen sirpakka ja siro itämainen, eikä mikään kohlo länsimainen. Paksu musta tukka ja silleen. Mutta ajattelin kuitenkin olla aseksuaali sillä olen niin väsähtänyt kaikenlaisiin heterotouhuihin eikä lesbouskaan nappaa.

Entä jos sielusi kohdalle lankeaakin peräseinäjokelaisen alkoholistin junttieinarin arpa? Sinusta tulee kyltymätön homofoobikko ja sovinisti, joka päräyttää kerran viikossa kylille hakemaan kaljatäydennystä?

R4D4
Seuraa 
Viestejä1566
Liittynyt25.3.2009
linkki
En haluaisi olla ainkaan mikään kotieläin ihmisen hallitsemalla maapallolla. Saisiko hieman täsmennystä mitä tarkoittaa "tulla osaksi universaalia ykseyttä".

En tiedä. Ehkä sitä, että olomuotosi olisi aineeton, tietäisit totuuden kaikesta ja sinulla olisi jatkuva, universaali hyvänolontunne.

R4D4
Seuraa 
Viestejä1566
Liittynyt25.3.2009
Aweb
Se riippuu vähän silloisesta maapallosta. Saako odottaa vielä kymmenen tai kaksikymmentä vuotta, ennen kuin vastaa?

Joo, odota vaan. Aika alkaa nyt. Palataan astialle 14.5.2029 klo 18.28.

Vierailija
Moukale
Qadesha

Entä jos sielusi kohdalle lankeaakin peräseinäjokelaisen alkoholistin junttieinarin arpa? Sinusta tulee kyltymätön homofoobikko ja sovinisti, joka päräyttää kerran viikossa kylille hakemaan kaljatäydennystä?

En pidä kovin uskottavana että eläisin useampaan kertaan samaa roolia. Olen jo ollut alkoholisti eräässä elämässäni ja varmaankin homofoobinenkin ja aivan takuulla sovinisti, monin eri tavoin kusipää, ja suomalainen olen tällä hetkellä, joten eiköhän tässä näitä edellä mainittuja syntejä ole ollut jo riittämiin.

Seuraavat kotkotukset sitten seuraavaksi, täytyy funtsia mitä ei olisi vielä tullut kokeiltua ja oltua.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Qadesha
Mutta ajattelin kuitenkin olla aseksuaali sillä olen niin väsähtänyt kaikenlaisiin heterotouhuihin eikä lesbouskaan nappaa.

Höh. Jos olisit lesbo niin kai se silloin nappaisi. Ja mikäs heterotouhuissa ei nappaa? Ehkä sinä olet lesbo? Sen myöntäminen voisi saada nappaamaan?

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija
Moukale

En tiedä. Ehkä sitä, että olomuotosi olisi aineeton, tietäisit totuuden kaikesta ja sinulla olisi jatkuva, universaali hyvänolontunne.

Jos tietäisin totuuden kaikesta, minulla tuskin olisi jatkuva hyvänolontunne. Äänestin, että kerta riittää.

Vierailija
Aweb
Qadesha
Mutta ajattelin kuitenkin olla aseksuaali sillä olen niin väsähtänyt kaikenlaisiin heterotouhuihin eikä lesbouskaan nappaa.

Höh. Jos olisit lesbo niin kai se silloin nappaisi. Ja mikäs heterotouhuissa ei nappaa? Ehkä sinä olet lesbo? Sen myöntäminen voisi saada nappaamaan?

Ei vaan olen joutunut kroonisen sairauden vuoksi olemaan niin paljon puutteessa että alkaa olla samanlaiset fiilikset kuin nuorilla saamattomilla pojilla. Happamia, sanoi kettu pihjalanmarjoista, nääs.

Lesbo tai hetero: pääasia että olisi terve kroppa ja mitä hyvänsä kenen kanssa tahansa haluaa tehdä, niin se onnistuu.

Mutta terveinäkin vuosinani joskus ajattelin että seksuaalisuus on vähän turhan hankala juttu. Olisi paljon helpompaa saada väkertää vaan jotain omiaan (lukea vaikka kirjoja, käydä kävelyllä) ilman mitään himoja ja haluja. Ei se ihan niin mene että jos ei ole hetero niin sitten on lesbo/homo, voi olla myös niin että ei ole yhtään mitään; aseksuaalisia ihmisiä on olemassa.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Aseksuaalisuus

Uusimmat

Suosituimmat