Eija-Riitta Korhola koski mua.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Todisteet:

Ei ollut mitään toivoa pitää pokkaa, typerä ilme mulla kun meinasin revetä ihan totaalisesti.

Tosi mukavan oloinen ihminen livenä kyllä.

Sivut

Kommentit (65)

Vierailija
tuc
Todisteet:

Ei ollut mitään toivoa pitää pokkaa, typerä ilme mulla kun meinasin revetä ihan totaalisesti.

Tosi mukavan oloinen ihminen livenä kyllä.

Heh! Aika hyvä.

Ja onhan se mukava; eihän ne ristiriidat näy luonnossa vaan asiakysymyksissä !

Vierailija
Pönni
Eijariitalla ei ole leukapartaa.
Ei sitä tiedä. Mä ainaskiin oon kosketellu eukkoa, jolla kasvo partamaista naamakarvaa.

Vierailija

Olli V kirjoitti:

Ei sitä tiedä. Mä ainaskiin oon kosketellu eukkoa, jolla kasvo partamaista naamakarvaa.

Minä olen ajanut parran työharjoittelujakson aikana vuodeosastomummolta. Katkeraa, katkeraa oli tuo parranajo - itselläni tuolloin vain pari tuulen raiskaamaa maitohaiventa leukaperissäni. Mummo käytti tuota "maitohaivenet" ilmaisua, kun sanoin ajaneeni parran myös itseltäni - olin havaitsevinani äänensävyssä tietynlaista omahyväistä ylemmyydentunnetta, joka oli tietysti kavalaa ja inhaa myrkkyä nuoren miehen hataralle itsearvostukselle.

Alveron
Seuraa 
Viestejä3638
Liittynyt12.8.2007

Hyvä kuva. Tästä voikin painua yöpuulle. Näen unta Eija-Riitasta, Brysselistä ja porvarin timanttisista rosseista. Uneksin yllättävän takinkäännön, avioeron ja matkan Bolivian sademetsiin. Siellä elämme apinan kanssa ilman vaatteita ja toivotalkoita. Ah, taisin nukahtaa jo hetkeksi, hyvää yötä.

Mulgeron

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Tuo eija riitta on kyllä tosi suloisen näköinen.

Epäilen Eija Riitan Usari-blogin kuvan silmiä tosin photoshopatuiksi.

Vierailija
abskissa
tli
Tuo Eija-Riitta on muuten tosi kuuma mimmi, jos ette vielä ole sattuneet huomaamaan, vaikka onkin uskovainen .

Uskikset ne vasta on kiimasia ihmisiä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat