Seuraa 
Viestejä13176

Ajattelin käydä tarkistamassa homobaarin ja mikä sielä mahtanee olla meininki. Pitkän aikaa olen epäillyt että homot on satua eli siis satuolentoja. Samaa sarjaa kun Tiku ja Taku.

Onko tiede pystynyt homouden todistamaan ja mistähän se johtuu?

• ylös 0
  • alas 0

Sivut

Kommentit (23)

Tänään taitaa olla juhlat kaikissa Suomen homobaareissa, kun juhlivat perheen sisäistä adoptiolakia.

Homoperheillä on valtavasti lapsia ja lisää sikiää kuin lestadiolaisilla, joten laki tuli todella tarpeeseen.

Eräskin pastori kertoo että miettii joka maanantai, että kuinkahan monta homoperheen lasta tälläkin viikolla kastetaan.

tiäremiäs
Ajattelin käydä tarkistamassa homobaarin ja mikä sielä mahtanee olla meininki.

Älä viitsi teeskennellä näin yleisön edessä.
Olen nähnyt sinut joka viikonloppu siellä. Ei kai se baari yhdessä viikossa ole juuri muuttunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toope
Seuraa 
Viestejä29000

Varo vaan Tiäremiäs, ettet saa tartuntaa. Silmiin ei saa katsoa, eikä tervehdyksiin vastata, muuten se on menoa.

"Ruotsikin oli pirullinen maa ennen kuin tajusivat tuon monikulttuurin. Peppit ja Lindgrenit ovat niin eilispäivää." Pommit ja etnojengit? Uusi normaaliko?
"Ei ole tärkeää, kuka tai mikä hallitus lopettaa huonon maahanmuuton Suomeen. Pääasia on se, että joku sen lopettaa."
"Minä kun tyhmänä luulin, että median moniarvoisuus olisi arvokasta, eikä valtamedian samanmielisyys?"

Toope
Varo vaan Tiäremiäs, ettet saa tartuntaa. Silmiin ei saa katsoa, eikä tervehdyksiin vastata, muuten se on menoa.

Jo toinen tyyppi ja paljon kokemuksia??????????????
Nähtävästi sinullakin on jo riittävästi kirveleviä kokemuksia moisista paikoista.
Toivottavasti ymmärrätte savolaisen hirtehishuumorin.

Nykyaikaisessa liberaalitouhussahan "homous" on nostettu lähse pyhimys-tason suuntaukseksi.

Olen käynyt parilla homobaarissa ja eniten siellä käy silmään miehien suunnaton määrä. Toisaalta vessassa ei kanssapissaajien sukupuoli ollut ihan selvä

Joo ja mikä hupaisinta, DTM:n ulko-oven luona oli yllättäen käytössä APPLE merkkisiä "tieto"koneita

re
Nykyaikaisessa liberaalitouhussahan "homous" on nostettu lähse pyhimys-tason suuntaukseksi.

Olen käynyt parilla homobaarissa ja eniten siellä käy silmään miehien suunnaton määrä. Toisaalta vessassa ei kanssapissaajien sukupuoli ollut ihan selvä

Joo ja mikä hupaisinta, DTM:n ulko-oven luona oli yllättäen käytössä APPLE merkkisiä "tieto"koneita

Piruuttani kommentoin aikaisemmin aikaa tappaakseni.
Asun maassa, jossa virallisesti ole homoja.
Tiden flyr och tiden har vingar. Vanhana toteatkin yllättäen, että suuri osa työtovereistasi oli homoja yhteisössä, jossa niitä ei pitäisi olla.

Palstoilla näkkyy että, yleinen mielipide on - "ei homoja armeijaan!"

Erään espanjalaisen professorin kirjoittaman kirjan mukaan Välimeren tuntumassa noin 2000 vuotta sitten urhoollisimmat taisteluyksiköt oli koottu pelkästään homoista.
He taistelivat raivokkaasti viimeiseen veripisaraan suojellakseen rakastettuaan.

Homous kuitenkin on ollut koko ihniskunnan historiassa ja tulee olemaan (kasvamaan?) kaikkialla maailmassa.

tiäremiäs
Ajattelin käydä tarkistamassa homobaarin ja mikä sielä mahtanee olla meininki.

Älä suotta kysele sitten, että totaa... tiätääks kukaan, kuinka "eheytetään"...

(Mulla nimittäin ei ainakaan ole mitään varmasti tepsiviä neuvoja...)

Arkkis

Älä suotta kysele sitten, että totaa... tiätääks kukaan, kuinka "eheytetään"...

(Mulla nimittäin ei ainakaan ole mitään varmasti tepsiviä neuvoja...)

Kone kertoo sen olevan "desfragmentación".

Kuitenkin muualla aikaisemmin totesit muuttoaallosta (ilman homoja) itään. Euroopan mutaatioilla varustettuna heitä lähti ainakin yli miljoona ihmistä etupäässä panemaan Kiinaa kontalleen. DNA-homosuodatin ei tiedä kerto hinttien määrästä.

Muuten kyrväkkään näköinen burjaattinainen Hollywoodissa:
http://racked.com/uploads/2008_9_irina.jpg

omena
dtm:ssä ennen "asuneena"

Kuulin uutisista, että homobaarien adoptointi on nykyään jo laillista

Adoptiolaki ei ollut homoyhteisön voitto.

Voitto on se päivä, kun perussuomalaiset järjestävät vaalivalvojaisensa DTM:ssä.

Musta homokääpiö on varmasti juridisesti "koskematon" . Ajatelkaapas kun semmoiset tekevät lapsia, lapsilla on kaikki portit auki taivaaseen asti ?

Maailma on aika terve paikka.

re

Niih, onhan se tutkittu juttukin että homopareilla menee säännönmukaisesti myös taloudellisestikin paremmin. Miehet kun ovat parempia useampiin töihin kuin naiset.

omena
dtm:ssä ennen "asuneena" voin sanoa
että ei tappeluita...
hyvä bile meininki...

Voisi hyvin kuvitella, että homot eivät ole samalla lailla väkivaltaisia, uhmakkaita ja muulla tavalla lipeviä kuten tavalliset heterot, joilla on lähes pakonomainen tarve näytellä (naisille) mahtavuuttaan ja muita kykyjään.

Itse olen sitä mieltä että tyypillinen naistenjahtauskulttuuri kokonaisuudessaan on yhtä vähän innostavaa kuin täysverinen homokulttuuri. Kaiken maailman baari-illat, lahjusten ostaminen sun muu hypertely ja nuoleskelu, kumartelu ja hienostelu on jotenkin yksinkertaista touhua.

omena
dtm:ssä ennen "asuneena" voin sanoa
että ei tappeluita...
hyvä bile meininki...

Minä luin Aamulehdestä, että homobaareihin on tullut seksihuone, johon naisilla ei ole pääsyä.

Barbaari
Arkkis
Johan

Muuten kyrväkkään näköinen burjaattinainen Hollywoodissa:
http://racked.com/uploads/2008_9_irina.jpg

Komee puku.

Nainen on jännän näköinen. Kun risteytys apinoiden planetan Ziraa, ET:tä ja sitä yhtä naispolitikkoa jonka nimeä en muista...

Virheiden (entinen?) kansanedustjaja Ulla Anttila? Jos olisi blondi, niin olisi myös Janina Andersonin näköinen.

Bushmaster
re

Niih, onhan se tutkittu juttukin että homopareilla menee säännönmukaisesti myös taloudellisestikin paremmin. Miehet kun ovat parempia useampiin töihin kuin naiset.

Olen kuullut, että homomiehet saavat vaativampia tehtäviä kuin heterot, koska pomo tietää etteivät he jää vanhempainvapaille tai hoitamaan sairaita lapsia.

Koska tilanne kuitenkin saattaa muuttua uuden lain myötä, lykkään heteroiden tasa-arvoyhdistyksen perustamista.

Suunnittelin yhdistyksen agendankin:

- Asevelvollisuus ainoastaan homoille ja naisille
- Joka miehelle yhden lapsen siittämisvelvollisuus
- Heteromiehille synnyttämisvelvollisuus
- Ym ym.

Vierailija
Lektu-Elli
Tänään taitaa olla juhlat kaikissa Suomen homobaareissa, kun juhlivat perheen sisäistä adoptiolakia.

Ai. Minä luulin että siksi, kun Tiäremiäs on menossa koekäynnille.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat