Relaaminen ennen sosiaalisia tilanteita

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Varsinkin jos olet ajatellut osallistuvasi kesäiseen miittiin, millaisia rentoutumis- ja valmistautumiskeinoja yleensä hyödynnät ennen sosiaalista kanssakäymistä?

Useampiakin saa valita.

Kommentit (9)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Mä saatan jäädä kotiin jos joku jänskättää liikaa. Mut en todennäköisesti, koska harvoin joudun semmosiin jänskiin sosiaalisiin tilanteisiin, kun en oikein suunnittele meneväni mihinkään erikoisiin paikkoihin koskaan. Kotona on mukavempi olla turvassa. Viimeksi jännitiin mtt;een ekaa tapaamista, mutta ei mulla itse tilanteessa jännittännä yhtää ku se oli nii aikasin etten ehtinyt kyllä tajutakkaan mitään.

Ei ole mitään erikoista relaamistapaa mulla. Taino kyllä mää monasti saatan pelata tavallista pitempään tai jotai vastaavaa..ku siinä uppoutuu siihen, nii että ajan ja tilan taju katoaa, eikä silloin jouda murehtimaan.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Paras keino on jauhaa paskaa jonkun kanssa. Rentouttaa.

Viimesin keino on yksin tuskissaan miettiä älykästä sanomista.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26848
Liittynyt16.3.2005

Riippuu tietysti tilanteen luonteesta. Vapaamuotosiin tilaisuuksiin, kuten Tiede-palstan tapaamiseen, sopii kohtuullinen alkoholinkäyttö, mutta jos pitää "markkinoida osaamistaan", sitten ei auta kuin sinnitellä ja pakottaa itsensä niin fiksun oloiseksi kuin osaa.

Vierailija

Itsekin olen joskus jotain rassaavaa asiaa edeltäen suorastaan juuttunut nettiin pälpättämään että mieli siirtyy harmillisesta asiasta pois. Sitten meinaakin jo tulla kiire kun pitäisi lähteä pääkallon paikalle.

Miittiin... Ei taida olla minusta läksijäksi. Jännittäisin itseni puolitehoiseksi ja jos siellä olisi vähänkin enemmän väkeä, nököttäisin vain jossain nurkassa ja paljonpa iloa siitäkin sitten on. Tai jos se olisi onnistunut keikka, niin jälkioireilua voisi kuitenkin tulla esmes siten etten enää osaisi sanoa netissä oikein mitään, kun funtsailisin että nehän ovat ihan oikeita ihmisiä nämä toiset kun olen ne oikeasti nähnyt, ja täten ei voi sanoa mitään vähänkin ns. vaikeampaa. Jäisi provoilut vähemmälle... Ja tällaiset äänestykset.

Mutta voi näitä jännitysasioita silti pohtia vaikka kokisikin ettei taida itse ikinä parantua moisista.

En tiedä sitten miten joskus 10 v päästä. Never say never.

Vierailija

En tarvitse mitään erityisempää. Pystyn kyllä olemaan sosiaalinen ja jopa hauska, kun tilanne sitä vaatii.

Uusimmat

Suosituimmat