Persujen hommat

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Palstan rasistit linkkaavat usein semmoiseen hommavoorumiin. Onko se perussuomalaisten keskustelupalsta, suomalaisnatsien mainostuskanava vai mikä?

Sivut

Kommentit (248)

Vierailija
Muumio
Palstan rasistit linkkaavat usein semmoiseen hommavoorumiin. Onko se perussuomalaisten keskustelupalsta, suomalaisnatsien mainostuskanava vai mikä?

Olet nähnyt linkkejä mutta et ole halunnut mennä itse katsomaan?

Keitä ne on ne rasistit,
sellaiset rasistimiehet
joita koko valtakunta kammoaa?
Keitä ne on ne rasistit
sellaiset rasistityypit
jotka tosi puheesta rangaistuksensa saa?

Me ollaan rasisteja kaikki
kun oikein silmin katsotaan
me ollaan rasisteja Suomen
ihan jokainen

Vierailija

HMV"
"Keitä ne on ne rasistit,
sellaiset rasistimiehet
joita koko valtakunta kammoaa?
Keitä ne on ne rasistit
sellaiset rasistityypit
jotka tosi puheesta rangaistuksensa saa?

Me ollaan rasisteja kaikki
kun oikein silmin katsotaan
me ollaan rasisteja Suomen
ihan jokainen"

Ainesta perssujen marssiksi

Vierailija

Googleen kun laittaa haun niin suuri salaisuus lukee sivuston linkin alapuolella:

"Homma on valveutuneiden ja huolestuneiden kansalaisten muodostama maahanmuuttokriittinen, puolueisiin sitoutumaton kansanliike."

Laiskuus on paha peikko.

Vierailija
am_i_evil
Googleen kun laittaa haun niin suuri salaisuus lukee sivuston linkin alapuolella:

"Homma on valveutuneiden ja huolestuneiden kansalaisten muodostama maahanmuuttokriittinen, puolueisiin sitoutumaton kansanliike."

Laiskuus on paha peikko.

Ei se ole laiskuutta, se on vain sitä ettei itse uskalla julkisesti esittää omaa tulkintaansa, joka on joko

Homma on rehellisten ja lainkuuliaisten kansalaisten muodostama maahanmuuton myönteisiä puolia punnitseva, puolueisiin sitoutumaton kansanliike.

tai

Homma on Adolf Hitlerin (*) ja muiden älykääpiörasististen (= "perussuomalaisten") muodostama kansanliike, joka vastustaa kokoomusta ja muita hyvisten puolueita ja pyrkii tappamaan kaikki ei-pohjanmaalaiset Suomen maaperältä.

Ketjun aloittaja näyttää itse tiettyyn mielipiteeseen sitoutumattomalta, kun antaa muiden "päättää" asian hänen puolestaan, vaikka hänellä onkin jo mielipide valmiina.

(*) En toki vedä ensimmäisenä natsikorttia, sillä hommalaisia verrattiin natseihin jo ketjun aloitusviestissä.

D'oh
Seuraa 
Viestejä281
Liittynyt17.3.2005

Ymmärtääkseni Hommafoorumi on korvannut alunperin Halla-ahon vieraskirjassa käydyn vilkkaan maahanmuuttokeskustelun. Se ei liity siis perussuomalaisiin puolueena juuri mitenkään. Siellä on paljon asiallista maahanmuuttokritiikkiä, jolla ei ole mitään tekemistä rasismin kanssa. Sen perusteella mitä olen lukenut, islamofobia on kuitenkin voimissaan. Tutustu niin voit tehdä omat johtopäätöksesi siitä onko se älyllisesti perusteltua vai ei.

Alennuskoodi ensitilaajille @ iherb.com: RIX283

Vierailija

Jaa, hommaajat ilmiantavat itse itsensä.

Olen ollut siinä käsityksessä, että hommailijat ovat persujen, halla-aholaisten ja uusnatsien kannattajia, mutta menevätkö nämä joukot kuinka paljon päällekkäin?

Onko näitä ryhmiä tutkittu? Pitääkö oletukseni paikkansa? Mitkä yhteiskunnalliset taustatekijät yhdistävät hommailijoita? Olettaisin, että tuoretta sosiologista tutkimusta on tehty kiivaasti.

Ylläpidolle pyyntö, että tämä ketju pysyisi puhtaasti tutkivana ja rasistissävytteiset sekä ad homineeraavat viestit poistettaisiin

Vierailija

Heti tuli uutta tietoa, D'oh, kiitos. Mutta Halla-ahohan listautui kunnallisvaaleissa persuihin,joten siten en ihan väärillä jäljillä ole.

Halla-ahon blogia luin n. vuosi sitten aika tarkkaan, kun koetin päästä netin vihakirjoittajien ajatusmaailmasta perille.

Lis: Juu, samasta syystä kuin Hamilo luin sitä blogia, mutta tein siitä toisenlaiseia johtopäätöksiä kuin toimittaja.

Vierailija
Mummo
- - Halla-ahon blogia luin n. vuosi sitten aika tarkkaan, kun koetin päästä netin vihakirjoittajien ajatusmaailmasta perille. - -

Onko Halla-ahon blogi mielestäsi vihablogi?

Vierailija
SamBody
Huomasitko Mummo että "kriittinen" ajattelutapa (kyseenalaistetaan Hesarin kertomat totuudet) on levinnyt jo Tiede-lehden blogeihinkin: http://www.tiede.fi/blog/?cat=6 .
Ihan hirveää!

Marko Hamilo
Hyvää tarkoittava, vääristelevä journalismi saattoi onnistua hyvien asioiden edistämisessä aikanaan. Netin aikakaudella se paitsi syö omaa uskottavuuttaan, vahvistaa vääristelyn kohteen uskottavuutta - ansaitsi tämä sitä bonususkottavuutta tai ei.

Näin se homma menee.

Vierailija
Dredex
Mummo
- - Halla-ahon blogia luin n. vuosi sitten aika tarkkaan, kun koetin päästä netin vihakirjoittajien ajatusmaailmasta perille. - -

Onko Halla-ahon blogi mielestäsi vihablogi?

Ei. Mutta siihen tutustuminen on oleellista, jos yrittää perehtyä persujen muukalaisvihan perusjuuriin.

Vierailija
Mummo
Jaa, hommaajat ilmiantavat itse itsensä.

Olen ollut siinä käsityksessä, että hommailijat ovat persujen, halla-aholaisten ja uusnatsien kannattajia, mutta menevätkö nämä joukot kuinka paljon päällekkäin?

Vaikka ketjuun vastasinkin, niin täytyy irtisanoutua mainitsemistasi "hommaajista". En tiedä keitä he ovat, mutta varmasti merkittävää porukkaa kun mainostat heitä jo toisen natsikortin voimin. Ilmeisesti jotain äärioikeistoa? Täytynee minunkin lukea muuta kuin tekniikka ja energia -osastoa, että pysyn ajan hermolla.

Vierailija
Mummo

Lis: Juu, samasta syystä kuin Hamilo luin sitä blogia, mutta tein siitä toisenlaiseia johtopäätöksiä kuin toimittaja.

onko toimittaja mummon mielestä
urpo rasisti sitten ?

tuntuuko mummosta että mummon
tekemä mielipide on oikea...
verrattuna niihin jotka näkevät asian kuten
toimittaja ?

Vierailija

Kohtahan se natsipuolue kaappaa Suomessa vallan huimalla 3,28 prosentin kannatuksellaan. Kannattaa muistaa, että Isä Mitro on Timo Soinin vastavoima. Katolinen maahanmuuttajan jälkeläinen vs. ortodoksisen eliitin edustaja. Molemmat näyttävät samalta, mutta Mitrolla on pipo ja kallis auto.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat