Haastan Barbaarin väittelyyn

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minua ärsyttää se negatiivinen kehitys, mitä barbaari on viime aikoina osoittanut. Täynnä itseään. Jo nickin nimi kertoo arvoista. Barbaari. Minä sentään arvostan intellektuellismia.

Barbaari, saat itse keksiä kaksintaistelun aiheen. Eiköhän logiikan määrä ja taso ilmene vaikka keskustelussa kissanhiekkalaatikon hoitamisesta.

Et voi kuvitella että voit ikuisesti vaan ärsyttää muita. Jossakin vaiheessa voi tulla takaisinkin.

Sivut

Kommentit (23)

Toope
Seuraa 
Viestejä23135
Liittynyt23.7.2006
Lektu-Elli
Minä sentään arvostan intellektuellismia.

Aha.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija

Osoittakaa että olen trolli. Mitä trolli edes tarkoittaa teidän mielestänne ? Entä mitä muiden mielestä ?

Oma käsitykseni on, että trolliksi kutsutaan ihmistä, joka argumentoi paremmin ja kiinnostavammin kuin haukkuja itse.

Siteeraan Paavo Haavikkoa:

"Yleinen etu, mitä se on ? Se on sen sanojan etu".

Henkilö joka toteaa hävinneensä, alkaa haukkua vastapuolta trolliksi, jolloin onkin itse oikea emätrolli.

Samaa saastaa ovat ihmiset, jotka kieltävät natsikortin käytön. Aivan kuin sitä ei saisi käyttää. Kas kun eivät kiellä konsonantteja.

Vierailija

Muistaakseni Paavo Haavikko käytti sekä konsonantteja että vokaaleja. Hänellä taisi olla tällainen taipumus.

Vierailija

"mutta minä olenkin oikea, aito tiedeforumilainen. En trollaa, enkä käytä natsikorttia. Olen vain väärässä"

Tuohan on kuin joku dogmaattinen uskonto !

Vierailija
Lektu-Elli
Osoittakaa että olen trolli. Mitä trolli edes tarkoittaa teidän mielestänne ? Entä mitä muiden mielestä ?

Oma käsitykseni on, että trolliksi kutsutaan ihmistä, joka argumentoi paremmin ja kiinnostavammin kuin haukkuja itse.

Siteeraan Paavo Haavikkoa:

"Yleinen etu, mitä se on ? Se on sen sanojan etu".

Henkilö joka toteaa hävinneensä, alkaa haukkua vastapuolta trolliksi, jolloin onkin itse oikea emätrolli.

Samaa saastaa ovat ihmiset, jotka kieltävät natsikortin käytön. Aivan kuin sitä ei saisi käyttää. Kas kun eivät kiellä konsonantteja.

No jos nämä ovat vieraita termejä, tässäpä tämä lyhykäisesti:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Trolli

ja natsikortista:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Natsikortti

Notta jos lukaset.

Tämän voi erityisesti huomata, on muuten pantu merkille muuallakin:

Jukka Korpelan mukaan ”Hitler-kortin käyttö osoittaa niin vakavaa suhteellisuudentajun häiriötä, että mitään sen pelanneen aiemminkaan esittämää ei pidä ottaa vakavasti”

Vierailija

Noi on todnäk tuttuja
edit. itse en ole lukenut, saako, täytyykö käyttää hymiöitä.
Viittomakieli ei toimi täällä

Vierailija
Jane
Noi on todnäk tuttuja
edit. itse en ole lukenut, saako, täytyykö käyttää hymiöitä.
Viittomakieli ei toimi täällä

Eikä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat