mitä mieltä europarlamentaarikot ovat monikulttuurista?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kohta pitää mennä päättämään suomen ja maanosamme tulevaisuudesta, enkä halua enää lukea lehdistä samalta sivulta kuinka mamut ovat kähmineet pikkutyttöjä kaduilla ja että maahanmuuttajia otetaan kokoajan vain lisää. Näissä nykyisissäkin on jo tarpeeksi, ja nehän vielä lisääntyvätkin kokoajan imien jo äidinmaidossa kulttuurinsa asenteet.....
Eli auttakaa minua äänestämään, kuka poltikko tai puolue olisi monikulttuurin ihanuuksia vastaan?

Kommentit (3)

Vierailija
pullahiiri
Kohta pitää mennä päättämään suomen ja maanosamme tulevaisuudesta, enkä halua enää lukea lehdistä samalta sivulta kuinka mamut ovat kähmineet pikkutyttöjä kaduilla ja että maahanmuuttajia otetaan kokoajan vain lisää. Näissä nykyisissäkin on jo tarpeeksi, ja nehän vielä lisääntyvätkin kokoajan imien jo äidinmaidossa kulttuurinsa asenteet.....
Eli auttakaa minua äänestämään, kuka poltikko tai puolue olisi monikulttuurin ihanuuksia vastaan?

Äänestä kokoomusta, ei väliä ketä

Vierailija
sigge
pullahiiri

Äänestä kokoomusta, ei väliä ketä

Kokoomusta äänestän näissä vaaleissa kuten yleensä aiemminkin.

Tosin olen lipsahtunut äänestämään joitakin demareitakin männä vuosina. Tuntemaani Lasse Lehtistä europarlamenttiin (erinomainen lobbari mm NATO-jäsenyyden puolesta vaikkei siitä europarlamentti päätä ) ja Koivistoa ja Ahtisaarta presidentiksi. Molemmat viimeksi mainitut ovat aliarvostettuja. Koivisto kaikesta ylivarovaisuudestaan huolimatta purki lopulta Suomen kekkosslovakialaisuuden ja Ahtisaari vaikutti merkittävästi siihen, että Suomesta tuli EU:n jäsen.

Uusimmat

Suosituimmat