Veltto Virtanen

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Katselin äsken MTV3:n aamuohjelmassa Timo Soinin ja Veltto Virtasen haastattelua. Soini vaikutti fiksulta ja tervejärkiseltä kuten aina, mutta Veltto Virtanen...ziisös . Ei tuollaista voi Suomesta ihmisten ilmoille lähettää. Pisti miettimään, että kerääköhän Soini tarkoituksella Virtasen ja Halmeen kaltaisia hörhöjä ympärilleen vaikuttaakseen itse fiksummalta ja tervejärkisemmältä?

Kommentit (4)

Vierailija

En usko että Soini välttämättä määrää MTV3:n ohjelmiston sisällöstä, se voi olla että MTV3:n toimittajat pitävät Soinia samassa kategoriassa kuin Veltto Virtanen.

Itse en ihmettele kyllä yhtään vaikka perussuomalaisten kannatus vielä nousisi paljonkin tulevaisuudessa. Nuo kolme suurinta kun on mielipiteiltään aivan samanlaisia. No ehkä vaalipuheissaan eivät, mutta toteutukseltaan ne tekevät juuri samoja asioita.

Vierailija

Ja PS eroaa noista kolmesta siten, ettei se puheiden lisäksi tee mitään. Onelinerit toimittajille pitävät populistisen pikkupuoluepomon leivänsyrjässä kiinni, mutta tuskin ajavat Suomen ja suomalaisten etua edes kotimaassa.

Sen PS on kuitenkin opettanut, että kansa selvästi kaipaa vaihtoehtoja noille kolmelle suurelle porvaripuolueelle.

Vierailija
feldegast
En usko että Soini välttämättä määrää MTV3:n ohjelmiston sisällöstä, se voi olla että MTV3:n toimittajat pitävät Soinia samassa kategoriassa kuin Veltto Virtanen.

Itse en ihmettele kyllä yhtään vaikka perussuomalaisten kannatus vielä nousisi paljonkin tulevaisuudessa. Nuo kolme suurinta kun on mielipiteiltään aivan samanlaisia. No ehkä vaalipuheissaan eivät, mutta toteutukseltaan ne tekevät juuri samoja asioita.

Tarkoitin Persujen ehdokasasettelua yleensä, en pelkästään tuota haastattelua.

Vierailija
Herra Hippi

Sen PS on kuitenkin opettanut, että kansa selvästi kaipaa vaihtoehtoja noille kolmelle suurelle porvaripuolueelle.

Ehkä tämä on se tärkein anti. Käytännössähän on varmaan aika mahdotonta tehdä mitään jos ei johda jotain noista kolmesta suuresta puolueesta. Puhua voi aina ja äänestääkin mutta jos et omaa enemmistöä niin eipä se paljoa auta.

Tarkoitin Persujen ehdokasasettelua yleensä, en pelkästään tuota haastattelua.

Joo sain väärän käsityksen

Uusimmat

Suosituimmat