Kääpiölainoja teineille

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Teinit ottaa pikavippiä.

Vaikka pankista voi saada kulutusluottoa todella halvalla. esim. 5 prosentin korolla

Eikun kuitenkin 600 prosentin pikavippiä ottavat, kun saa helpolla. Kyllä se kassatäti pankissa ymmärtää jos viinaa hakee kulutusluottoa.

Kommentit (10)

Vierailija

Leikki sikseen.. se on väärin että pikavippejä saa helposti kuka tahansa.
En tiä joko se kiellettiin että niitä ei saa antaa yöaikaan puhelimella tilattuna?
Sehän se hullua on että rahaa lainaamalla ja myymällä voi käyttää hyväuskoisuutta hyväkseen nuo rahanlainausfariseukset. Kaikki tietenkin voi yrittää hyväksikäyttää ihan mitä vaan mutta se kyetään kyllä lainsäädännöllisesti ennaltaehkäisemään kun tehdään vaarallinen toiminta laittomaksi.

Sellaiset valveutuneet "teinit" jotka jo pienenä tahtoo treenata esmes yritystaitojaan, he ehtii kyllä vexelinsä tehdä päivännäölläkin.

Mutta en tiä.. taitaa tää nykysysteemi olla niin läpimätä ettei tää paikkaamalla tästä enää parane? Olisko niin?
Uusiks koko helahoito?
Semmonen neilikkavallankumous jossa istutaan oikein helevetin ison pöydän ääreen ja aljetaan pohtia mikä olis hyväksi.

Jos halutaan verinen sota niin siitä ei oo kuin harmia harmin päälle. Äärimmäisen huono vaihtoehto lopulta kaikkien kannalta. Surkein.

Vierailija
Moses Leone
Entäs teinejä kääpiöille?

Hankkikoon omat teinit. Ei mun tarvi omiani lainata jos en haluu. Vai onko pakko jos ei haluu?

tiäremiäs
Puhuu mies mikä halaa 40-vuotiaita politiikkoja.

49.

Vierailija
CE-hyväksytty
Mä lainaan vaan kavereilta. Luottotiedot häiriinty jo vuosia sitten kun rälläsin liikaa.

Ei ne koko elämää kait voi olla häiriintyny?

Mulla on pariin otteeseen ollut maksuhäiriömerkintöjä mutta nyt on ihan ok. kaikki tiedot. Raha on kuitenkin vain rahaa. Se on kuitenkin mahtavaa jos itte hoksaa että on huono rahankäyttäjä eikä sit tee velkaa.

Velka on veli otettaessa ja veljenpoika maksettaessa.

Vierailija
tiäremiäs
Teinit ottaa pikavippiä.

Vaikka pankista voi saada kulutusluottoa todella halvalla. esim. 5 prosentin korolla

Yritin viikko sitte saada parin tonnin käyttöluoton pankista, en saanut koska en ole töissä! Visassa on 1000€ luottoraja, eivätkä sitäkään suostuneet nostamaan.
Lainaa hain koska työttömyyskassalla on 3kk jono uusissa ansisidonnais hakemuksissa ja siksi en saa rahaa kyseisenä aikana.
Mulla ei ole mitään luottohäiriöitä ja samasta pankista olen saanut aikaisemmin n. 70 000€ (tämän olen jo maksanut) lainaa asuntoa varten, vaikka sillon tuloni olivat samaa tasoa, kuin nykyinen tuleva ansisidonnainen.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Pönni
CE-hyväksytty
Mä lainaan vaan kavereilta. Luottotiedot häiriinty jo vuosia sitten kun rälläsin liikaa.

Ei ne koko elämää kait voi olla häiriintyny?

Mulla on pariin otteeseen ollut maksuhäiriömerkintöjä mutta nyt on ihan ok. kaikki tiedot. Raha on kuitenkin vain rahaa. Se on kuitenkin mahtavaa jos itte hoksaa että on huono rahankäyttäjä eikä sit tee velkaa.

Velka on veli otettaessa ja veljenpoika maksettaessa.

Vielä olis muutama tonni maksettavaa vanhoissa ulosottomiehelle. Joskus kymmenen vuoden päästä voi ottaa vaikka asunto- ja autolainan. Rakentaa punaisen talon ja hommata maasturin, kian ja mopon. Ehkä myös kullitetuilla metalliosilla varustetun les paulin.

Uusimmat

Suosituimmat