Miksi en tule toimeen 'eräiden piirien' kanssa?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

on alkanut ihmetyttää miksi minua
ei siedetä niissä piireissä mihin
esim mainostajat minut laskevat...

esmerk... 1)

olen vege...
sen porukan kanssa en vain tule toimeen...

tuc:in kanssa en ole ehtinyt vielä tappelee...
muutoinkin tämän kynäniskan aaltopituus
on lähimpänä sitä toista vegee jonka kanssa tunnen
jotakin "kommunistista yhteenkuuluvuuden tunnetta"
*heiluttaa porkkana lippua ja laulaa vegaanista
propakandaa....*

kaikkien muiden vegaanien kanssa
menee porkkanat ja tofut sekaisin...

jopa muijan uusi vege kaveri panit välit poikki
mun muijaan...
syy oli minun "käytös.." ja "kirjoitukset"
*raapii vitamiinin puutoksesta kärsivää päätään*

parhaiten tulen toimeen yltiöLihaanien kanssa...
esim poromiehet ja naiset oli tosi mukavia
ja vieraanvarasia...
ottivat piiriinsä...

ja vittuilu oli kummankin puolista... leikillistä...

"voithan sä porkkanaakin nuotiolla paistaa..."
"oo hiljaa tai myrkytän sun poros...
sen jälkeen sulta lähtee vaimo ja kaverit...
sitten ammut ittes... "
*naurua*
"miten sää voit poroja myrkyttää ku et voi ees makkaraa syyä"
*naurua*

ei kyräilyä...
normi urpoilua puolin ja toisin...

toinen esmerk...

appleFanaatikot...

olen itse omena... aina ja iän kaiken...
siis 3 mäkkiä kaks niistä ei toimi...
ja silti kehun applee ihanaksi...

kun yritin mennä mäkkäri foorumeille...
niin hyvä ettei ekasta viestistä asti
tullut sellaista palautetta ettei tiede foorumilla
tulisi ikinä...
sen vielä ymmärtäisin jos näillä mäkki foorumeilla
olisi tyypit joilla olisi valmiiksi asenne
"haista sinä omena perse" mutta ei kait
ensinmäiseen viestiin voi vielä hirveesti
negaatioita kasvaa... vai ?

muitakin foorumeita on "jokunen"
missä ei siedetä mun... vissiin hajua...
ja kaikkia näitä yhdistää jokin "aatteellinen suuntaus"
joiden tarkoitus on kuitenkin levitä mahdollisimman
laajalle... joten luulisi heidän haluavan
"harrastajia" lisää... eikä puristaa piiriänsä
pieneksi sisäpiiriksi...

omituista että tiede.fi on se paikka
missä on vain vittuiltu...

kuten elävän foorumin kuuluukin...
rehelistä mielipidettä kuuntelee mielummin
kuin
"ihan samaa mieltä ku aloittaja... ja 125
sen jälkeen..."

ei sentään ole alettu vaatimaan banneja
eikä sheriffiltä tule viestejä
"kirjoitustyylisi ei sovellu foorumin sääntöihin
tämä on eka varoitus."
[size=85:1wma2o31](olisko ollut 4viesti erään pienen piirin
foorumin sherifiltä..) [/size:1wma2o31]

vaikka olenkin tyhmä ja köyhä..
ruma ja lihava...
olen täältä saanut enemmän jelppiä
ku kulloisenkin ongelman harrastaja
sivuilta...

siis lyhennettynä...
onko normaalia tulla paremmin toimeen
"vastapuolen" kuin "omiensa" kanssa ?

ps: tulen paremmin toimeen älykkäiden kanssa...
pitäsköhän mun tästä vetää johtopäätöksiä...

Sivut

Kommentit (73)

Vierailija

Ehkä kirjoitustyylisi ärsyttää ihmisiä, itse en yleensä lue viestejäsi sen takia.
Rivien pätkiminen vääristä kohdista ja joka toisen sanan perässä olevat 3 pistettä tekevät lukemisesta liian työlästä.

Vierailija

Vegetarismi eli rehunsyönti on erityisen typerä harrastus. Ihmisen elimistö tarvitsee primäärisesti proteiineja ja rasvoja, ja hiilihydraatteja se voi syntetisoida proteiineista tarvittavan määrän. Sen sijaan pelkkiä hiilihydraatteja syömällä riutuu kyllä aikanaan. Rehuissa on vähäisiä määriä proteiineja, mutta hiilihydraatteja ei tarvita eikä niillä myöskään elä.

Mäkkikoneet taas ovat oikeastaan naurettavin asia mitä tietotekniikasta löytyy. Mikään ei ole niiden kanssa yhteensopiva, ne maksavat aivan saa-ta-nal-li-ses-ti saatuun hyötyyn nähden, ne soveltuvat lähinnä poken katselemiseen ja niissä on vielä tavallisesti vikojakin. Tietysti, fanatisoivathan jotkut italialaisia autojakin, että ei apple-natsit ainoita idiootteja maailmassa ole..

Vierailija
fenomenologi
Ehkä kirjoitustyylisi ärsyttää ihmisiä, itse en yleensä lue viestejäsi sen takia.
Rivien pätkiminen vääristä kohdista ja joka toisen sanan perässä olevat 3 pistettä tekevät lukemisesta liian työlästä.

Itsekkin olen samaa mieltä, ainakin netissä tapahtuvan kommunikaation kannalta. Tosi rasittavaa lukea tekstiä joka tuo mieleen teinien angstipohdintalässytyskielen, eli juurikin nuo ylinmääräiset pisteet vähän väliä johonkin tungettuna ja kirjoituksen rakenne joka ei oikein vaikuta hiotulta eikä loppuun asti ajatellulta.

"minä tässä... pohdiskelen, että.. mitähän tuota...

söisi vaikka joo, ... huomenna... kunhan blaa blaa.. olisi edes... ruokaa..." (ääriesimerkki ärsyttävästä tyylistä)

Tapansa kullakin kirjoittaa, mutta yleensä kannattaa ensimmäisenä "katsoa peiliin" jos saa ihmisiltä erilaista vastetta kuin odottaa ja sitten katsoa että minkäslaisia ihmisiä ne tuppaa olemaan, ei kaikkien kanssa tarvitse toimeen tulla

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Omena.

Sulle on huomautettu kirjoitustyylistäsi melkeinpä jokaisessa keskustelussa, johon olet täällä osallistunut. On se kumma, ettei mene jakeluun. Olen kuullut huomautuksia kirjoitustyylistäsi myös sellaisilta ihmisiltä, jotka eivät ikinä ole edes osallistuneet Tiede-palstan keskusteluihin.

Lopeta se perkeleen runoilu ja kirjoita edes joka kolmas viestisi niin kuin muutkin. Ei kai se ihme, että muita ärsyttää, kun kirjoitustyylisi näyttää siltä kuin et ottaisi yhtään mitään tosissaan.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija
miggis

Tapansa kullakin kirjoittaa, mutta yleensä kannattaa ensimmäisenä "katsoa peiliin" jos saa ihmisiltä erilaista vastetta kuin odottaa ja sitten katsoa että minkäslaisia ihmisiä ne tuppaa olemaan, ei kaikkien kanssa tarvitse toimeen tulla

näin teenkin... .
en vain tajua mistä tämä "omien"
hyljeksintä johtuu...

kiinnostaa onko se normaalia... ?
siis selittäkää vaikka bonoapinoiden esimerkillä ...

Vierailija
omena
miggis

näin teenkin... .
en vain tajua mistä tämä "omien"
hyljeksintä johtuu...

kiinnostaa onko se normaalia... ?
siis selittäkää vaikka bonoapinoiden esimerkillä ...

Kun mä olen samaa mieltä jonkun kanssa, kun joku kirjottelee hyvää settiä ja diggailen niin turhan harvoin sitä tulee mainittua. Sen sijaan jos joku on eri mieltä kuin minä, niin tulee vastailtua herkemmin.

Että kyse voi olla tällasilla foorumeilla vähän siitäkin että eriäviä mielipiteitä kirjotellaan herkemmin kuin selkääntaputteluja.
Sitten on myös paljon olemassa niitä tyyppejä että vaikka olisivatkin kanssasi samaa mieltä niin ei halua lähteä mukaan mihinkään konflikteihin.

Mä varmaan kuolen ihan kohta jos Bushmaster on oikeassa kasvissyönnistä. Noh, ehkäpä ennemmin luotan tutkimuksiin siitä että kasvissyöjät tuuppaavat keskimäärin elämään pidempään.

Vierailija
-:)lauri
Jonkin asteisella narsismilla minä tuon selittäisin.

tuskin...
enpä olisi moista kysellyt jos vain
olisi narsismista kyse...

eikö muka löydy sodista yms
tämän tyyppistä käyttäytymistä
ihmisillä...

Vierailija
omena

eikö muka löydy sodista yms
tämän tyyppistä käyttäytymistä
ihmisillä...

Kyllä käyttäytymisesi on erittäin poikkeuksellista, palataan asiaan kun opit kirjoittamaan.

Vierailija

Lähinnä tulee mieleen jonkinlainen oikeaoppisuuden pakkopulla mitä jotkut yrittävät työntää kun on jostain harrastuksesta tai kiinnostuksenkohteesta kyse.

Itse olen esim. kissaihminen ja joskus tulee pyörittyä kissafoorumeilla. Kyllä siellä aina tulee kylmä suihku niskaan jos ei tajua olla samaa mieltä jostain asiasta jonkun päättäväisemmän tädin/sedän kanssa! Ja yksi harrastus josta en viitsi alkaa sen kummemmin turinoimaan, siitä kun netissä keskustelin niin sain kuulla kunniani omituisen huumorintajuni vuoksi. Vielä pitkänkin ajan päästä kun paikalla pyörähdin niin sain kuulla että "sinäkös se olet se *** joka ajettiin pois tältä foorumilta" - vaikka ihan itse olin vapaaehtoisesti pitänyt sieltä taukoa ja nikkiäkin vaihtanut kun se niin kovin otti siellä jotakuta/-kuita aivoon. Vieläkin tulee ko. foorumilla eri aihepiirien tiimoilta niin ihmeellisiä kommentteja että joko a) olen paranoidi b) sattuma sanelee juttuja tai c) joku kyttää missä milloinkin liikun ja tölvii sen yhden ainoan harrastuksen tiimoilta vitsailemieni juttujen vuoksi.

Mutta se netistä. Naisten keskuudessa tulee joskus tunne että en kuulu joukkoon, kun en tajua ajatella samoin kuin he. Esim. kerran naisjoukko päätti että pitää sääliä jotain akkaa joka oli ajanut humalassa lapset takapenkillä (kas kun ei peräkontissa, en nyt ihan muista miten se meni). Se oli kuulema hätähuuto. Itse ajattelin painokelvottomia ja pidin nassuni kiinni. Mutta yhtäkään miestä joka ajelee päissään lapset mukana ei ikinä sanottaisi hätähuutelijaksi. Eli säälittäisi.

Kyllä täytyy sanoa että joukossa tyhmyys tiivistyy ja aina kun syntyy joku ryhmän sisäinen joukkohenki joka ottaa vallan, määrää mitä pitää ajatella, niin saa minun puolestani olla mokoma poppoo. Toisaalta jos nettiä ajattelee, niin täällä kun ei tiedä ketkä kaikki sanovat mitä niin voi tulla harha että "kaikki" ovat samaa mieltä keskenään, vaikka se onkin vain yksi ainoa joka on keskenään mieltänsä ja erittäin kovaääninen...

Vierailija
fenomenologi

Kyllä käyttäytymisesi on erittäin poikkeuksellista, palataan asiaan kun opit kirjoittamaan.

*huokaus*
voisiko nyt keskittyä siihen ryhmään
joka ottaa "urpon" vastaan vaikka
"omat" ovat hyljänneet...

sodassa:
suomalainen sotilas joka olisi
henkeen ja vereen suomenleijonan
puolesta vaikka astumaan miinaan...
niin olisihan se omituista että suomalaiset
ajaisi sen rintaman yli venäläisten puolelle...
ja venäläiset tajuisi sotilaan ryssävihan...
siitä huolimatta
ruokkis ja juottas...
olisivat kavereita...

eikö yhtään ihmetytäs...
ei siis se sotilas...
vaan se "omien" puoli... ?

Vierailija

Omenan kirjoitustyyli on kovin persoonallista ja ihan sujuvasti sitä voi lukea. Itseäni ei tyyli häiritse kunhan asiaa kirjoittaa. Jos yllättävän monia häiritsee ja se on haitaksi asti niin ehkä kirjoitustyyliä kannattaisi harkita vaihtaa.

Vierailija
Ihmemies Locke
Omenan kirjoitustyyli on kovin persoonallista ja ihan sujuvasti sitä voi lukea. Itseäni ei tyyli häiritse kunhan asiaa kirjoittaa. Jos yllättävän monia häiritsee ja se on haitaksi asti niin ehkä kirjoitustyyliä kannattaisi harkita vaihtaa.

Lue...
niitä...
nyt...
aluksi...
3 tuhatta.., ehkä...
sitten
alkaa...
mongerrus...
häiritsemään.

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26991
Liittynyt13.5.2005
fenomenologi
Ihmemies Locke

Lue...
niitä...
nyt...
aluksi...
3 tuhatta.., ehkä...
sitten
alkaa...
mongerrus...
häiritsemään.

Mielestäni
Kaikilla...
on...
*nauraaa*
oikeus...
nauttia...
Omenan...
*nauraaa*...
laatutekstistä,
joka...
kauniisti...
sanottuna...
*nauraaa*
raiskaa...
suomen...
kieltä...
*nauraaa*

Jopa...
heillä,...
jotka...
eivät...
ole...
*nauraaa*
vielä...
huomanneet...
olematonta...
sisältöä,...
*nauraaa*
mitä...
on...
yritetty....
täydentää...
*nauraaa*
tällaisella...
muka...
hienolla,...
*nauraaa*
oivaltavalla...
ja...
luovalla...
kirjoitusasulla...
*nauraaa*...

Riittoisampi keskustelukumppani.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Omenan
sisältö
on *paskaa*

ulkoasu on
*teennäistä
paskaa*

Mieluummin
katson
*älykästä
ja hauskaa
paskaa:*

*Mr. Hankey, the Christmas Poo*

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat