Sama nimimerkki..

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Oh, netissä löytyi samaa nimimerkkiä käyttävä kuin minä. . Oletteko itse törmänneet ilmiöön?

Kiva jos samanniminen kirjoittaisi jotain höpöjuttuja ja sitten niitä luultaisiin minun teksteiksi.

Kommentit (7)

Vierailija

Aika perussettiähän tuo on. Nimimerkkiä kun ei voi rekisteröidä globaalisti.

Kannattaa aina välillä vilkuilla hakukoneilla, mitä kaimat värkkää.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

"Barbaari" nikkinä on aika yleinen. Itse kirjoitan tällä nimellä vain tälle foorumille.

Barbaari
http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=2&t=16361

Päihdelinkki
[size=85:36m1suji]BARBAARI:

Onko muilla samantapaista parisuhdetta nakertavaa ongelmaa tai neuvoja joilla voisin hallitsemaan käytöstäni ja ottamaan toisen ahdingon huomioon????

Olen 29v mies ja olen seurustellut tyttöystäväni kanssa yli 4v joista 3v asuttu yhdessä. Suhteemme on tällä hetkellä "karilla" päihteiden käyttöni takia (kannabis ja alkoholi) se ei ole ensimmäinen kerta mutta tähän astisista pahin ja suhteemme jatkumisen kannalta.

Onelma on yleensä siinä että menen baariin yleensä kavereita näkemään esim. vaikka iltavuoron jälkeen bilistä pelaamaan mennessä ajattelen että en juo kuin max. pari tuoppia tai pelkkää limua ilmoitan tyttöystävälleni että menen pelaamaan ja vakuuttelen etttä en ole myöhään liikkeellä ja etten joisi mitään muuta kuin limua. saavun baariin jossa mittään ajattelematta ostan samantien tuopin vaikka mennessä olin ajatellut aivan muuta. Ilta jatkuu samaa rataa kaverini alkavat tekemään kotiin lähtöä joka on jo heillälkin jo vähän venynyt minä alan soittelee muille kavereille jos löytyisi pilveä tai bisse seuraa ajattelematta tyttöystävääni jonka tiedän odottavan kotona. Tiedän myöskin että hänellä on huonoolo kotona odottamisen takia mutta se ei vain tule mieleeni kun mielessä on dokaus seuranhaku. Ymmärrän hänen ahdinkonsa vasta kotona kun riita alkaa edellisillan teoista.

En ole ikinä pettänyt häntä toisten naisten kanssa mutta olen pettänyt hänen luottamuksensa liian monta kertaa koska sitä ei enää oikeen ole.

Illat kavereiden kanssa ei edes ole mitään hauskoja vaan välillä jopa vähän väkinäisiä.

En haluaisi satuttaa tyttöystävääni enkä haluaisi erotakaan hänestä
En edes pidä juomisesta mutta en pysty välttämäänkään sitä, haluaisin että se olisi kohtuukäyttöistä ilman pilveä ja hänen kanssaan.

Asiaan liittyy paljon muutakin mutta tälläinen se on yleisesti.[/size:36m1suji]

http://www.varaslahto.net/phpBB2/viewto ... ight=#2351

Varaslähtö

Niin mulla ei oo tähän muuta lisättävää, kun se, että joskus tulee sellasia lihasnykäyksiä ihan tiedostamatta ja varsinkin junnuilla tärisee joskus niin reilusti, että ne irtoo ihan väkisin. Eli jos jostain syystä tulee sellanen nykäys ja mulla ainakin niitä tulee kerran kesässä niin siinä tlanteessa kyllä ketuttaa rajusti poistua baanalta.
Sen verran vielä noista taktikoijista, että henkilökohtaisesti en pidä näistä kavereista ja onneksi niitä nyt ei hirveesti vielä liikkeellä olekkaan. Vaikkakin taktikointi ei vaikuta mun suoritukseen mitenkään, mä meen sillon kun pamahtaa.[/size:36m1suji]

http://www.basso.fi/keskustelu_aihe.php ... 44#1440444

"Basso" kirjoitti:

[size=85:36m1suji]debby kirjoitti:
Hei jos joku haluaisi tehdä jotain muuta kuin RYYPÄTÄ ottaa yhteyttä minuun. En haluis hukkaa noin kaunista ilmaa ja pääsin just duunista. Ja musta tuntuu et jokainen mun kaveri on atm suht hyväs maistis jo tähän aikaan. Tai siis kyyl mä voin terdel mennä istuu parille KOKIKSELLE.. ( tipaton huhtikuu jatkukoon lol. ).

BARBAARI:

Harmi, et meil on vähän välimatkaa. Sun kaa mä menisin minne vaan ja kuinka syvälle vaan haluisit. [/size:36m1suji]

Mulle lohkee ihan riittävästi ja oon kunnollinen renttu. Ehkä siks mua ei voi vastustaa.

http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 45&t=83609

sotavasara

en tarkoittanut, että abysoin blood knightejä pistoliereillä, vaan että laukkaan pistoliereillä niiden perässä ja hankin omille joukoille aikaa liikkua sivuun ritarien edetessä. Mutta koitan kyllä abysoidakin niitä mahdollisimman usein..[/size:36m1suji]

http://www.potku.net/forum/viewtopic.php?f=33&t=11326

"Potku" kirjoitti:
[size=85]FUBARBARIAN:

Tavit ojossa katsoimme, kun talutettiiin kauniita yksilöitä piikattavaksi. piikkaaja. Perkele. Kunpa mekin. Sitten pääsee vapaaksi ja joutuu taas piikkaamaan erästä naista, joka on yks perkele sängyssä. Kovaa on Barbaarin elo. juoni kulkee ja tapaa varkaan ja piikattaren. Yhdessä he varastavat kyyluolasta timantteja ja ynnämuita ja suunnistavat heti paariin.[/size

Tässähän löytää itsestä vaikka mitä uusia puolia...[/quote]

Vierailija

Eräässä chatissa sain jatkuvasti jankuttaa etten ole muslimi, sen vuoksi että siellä liikkuu yksi Qadija-niminen tytteli joka siis sellainen ilmeisesti on.

Ei tarvitse olla kuin tarpeeksi eksoottinen nikki jossa on pari samaa kirjainta, niin johan olet sama tyyppi kuin se toinen. Sikäli on ihan yksi hailea että onko kovin originelli ja harvinainen nikki vai ei.

Olettaisin että pääasiassa pyörittelen tätä omaa nikkiäni keskenäni, mutta mistäs sitä tietää. Ja koska nimike kuitenkin on mesopotamialainen, niin kai se on arabikulttuurissa hyvin yleinen ja aivan takuulla löytyy ainakin ulkomaisilta foorumeilta kovassa käytössä.

JuurikinNiin
Seuraa 
Viestejä1887
Liittynyt4.3.2007

En minäkään siinähän silmä puhkeaa, ja puujalka kaatuessa katkeaa, jos ei ole huomattu painekyllästyttää.

Riippuu toki terästä.

...Jos ei ole puuta...

Sori, oli pakko, nyt huutaa virtsarakko...

Sitten kuuluu perästä...

Suomen uusriistokapitalismin pääjehu on Sauli Niinistö. -Pirta-

Uusimmat

Suosituimmat