Joku outo soitto tuli minulle

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Nii, tossa pari päivää sitten 6 aikaa illalla joku tuntematon numero(ei näkyny numeroa) soitti mun puhelimeen, nii mää päätin kuitenkin vastata, nii siellä sitten sieltä kuuli outoa puhetta mistä ei saanu mitää selvää, varmaa oli joku kiinalainen tai japanilainen. Taustahälyäkin näytti olevan...eikai vaan mulla tuu mitää isoa laskua kun menin vastaamaan? Vai onko vastaaminen aina ilmasta?

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Kommentit (4)

Denzil Dexter
Seuraa 
Viestejä6665
Liittynyt7.8.2007

Paitsi jos paikka on soittajasta riippumatta rajan tuntumassa tai ulkomailla.

Olli V
Suomalaisella liittymällä vastaaminen on aina ilmaista, paikasta ja soittajasta riippumatta.
syytinki
Seuraa 
Viestejä8916
Liittynyt18.8.2008

On sitä tullut outo puhelu meikäläisellekin. Oikeastaan useampikin.

Mutta tämä. Pulinaa vain kuulu jostain kaukaa. Kuuntelin ja arvaan, että joku känniporukka siinä suunnitteli taksia tai bussia. Yhdellä oli puhelin taskussa ilman näppislukkoa ja se taisi soitella omia aikojaan.

Homma onnistuu helposti selvinkin päin. Kerran oli puhelimessa nro 112, kun otin esiin. Ei ollut onneksi soittanut.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Denzil Dexter
Paitsi jos paikka on soittajasta riippumatta rajan tuntumassa tai ulkomailla.

Olli V
Suomalaisella liittymällä vastaaminen on aina ilmaista, paikasta ja soittajasta riippumatta.

No huh..eli siis se on ilmasta..no hyvä niin. Ei ois kiva jos tulis tuhansien eurojen laskut..

Olen keskellä suomea onneksi, niin ei pitäisi maston pompata ulkomaille, joten ilmasta se pitäs sillo olla.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Uusimmat

Suosituimmat