Ei mitään,ei siis kertakaikkiaan mitään muuta mahdollisuutta

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015
HSTa
Minun omat 40 vuotta kestäneet tutkimukset, sekä lukemattomien muitten tutkijoitten tulokset ympäri Maapalloa puhuu kieltä, jota ei ole minun kannalta mahdollista tulkita muulla tavoin, kuin että Urantia-kirja on todellinen kosminen viesti ihmiskunnalle.

Urantiakirjan alkuperä selvisikin jo toisessa ketjussa, kyseessä on psykiatrin kirjoittama kirja potilaansa sanelun pohjalta.
Lisäksi kirjaan on koottu tarinoita <1955 tietojen pohjalta monen muun ihmisen toimesta.
Tässä ketjussa olisi tarkoitus selvittää onko urantiakirja aito kosminen viesti ihmiskunnalle.
muut-tiedeaiheet-f14/urantiakirjan-alkuperan-selvittaminen-tieteellisesti-t1779.html?hilit=urantiakirjan%20alkuper%C3%A4n%20selvitt%C3%A4minen%20tieteellisesti

Kommentit (12)

Vierailija
fenomenologi
Urantiakirjan alkuperä selvisikin jo toisessa ketjussa, kyseessä on psykiatrin kirjoittama kirja potilaansa sanelun pohjalta.

Jos noin on, niin varsin viisasta tekstiä on suoltanut; hälläkös sillä xitun väliä, mistä lähteestä viisaus tullee!
U-Kirja 82
Loppujen lopuksi ihmiskuntaa uhkaava todellinen vaara on nähtävissä pikemminkin sivistyskansojen alemmantasoisten ja rappeutuneiden ainesten hillittömässä lisääntymisessä kuin missään luulotellussa vaarassa, joka johtuisi näiden kansojen rodullisesta risteytymisestä.
Vierailija
mensaani
fenomenologi

Jos noin on, niin varsin viisasta tekstiä on suoltanut; hälläkös sillä xitun väliä, mistä lähteestä viisaus tullee!

Ei se ole viisautta jos kopioi johonkin kirjaan eri lähteistä sen aikaisia tietoja, lisukkeeksi runsaasti vääriä kuvitelmia asioista ja puoliväliolento-hihhulointia.
Tässä ketjussa voisi keskustella myös siitä, voiko puoliväliolentoja havaita pienellä kaukoputkella.

Vierailija
fenomenologi
mensaani
fenomenologi

Ei se ole viisautta jos kopioi johonkin kirjaan eri lähteistä sen aikaisia tietoja, lisukkeeksi runsaasti vääriä kuvitelmia asioista ja puoliväliolento-hihhulointia.
Tässä ketjussa voisi keskustella myös siitä, voiko puoliväliolentoja havaita pienellä kaukoputkella.

...sanelun pohjalta

Toisekseen; viestisi osoittaa vain sitä, että haluat julkisuutta halveksunnallesi; haluat kaikkien halveksivan samoja asioita kuin ite

Jos olisit oikeesti lukenut ymmärryksellä kirja, niin tietäisit, että todellisuudessa on asioita, jotka ovat kaikilta etäisyyksiltä ihmisen eläimellisen näkökyvyn ulottumattomissa, ja siten myös kaikkien niiden laitteiden, jotka ovat eläimellisen mielen tuotoksia.

Vierailija

Jos Urantiasta ollaan nyt kehittämässä Raamattu versio X:ää, niin annan täyden tukeni sen estämiselle.

Noista yläpuolelta annetuista totuuksista on jo ihan tarpeeksi kokemuksia.

Vierailija
Cubemon
Jos Urantiasta ollaan nyt kehittämässä Raamattu versio X:ää, niin annan täyden tukeni sen estämiselle.

Noista yläpuolelta annetuista totuuksista on jo ihan tarpeeksi kokemuksia.

Sama juttu -- mitä tulee perinteiseen Raamattu-uskoon, että se olisi suoraan Ukko Ylijumalalta.

Raamatuissa on monia hyviä moraalisiakin ohjeita, mutta kuten se on jo tiedossa, niin se on suurimmaksi osksi tarkoitettu lähinnä Saatanan ja muiden maan matosten manuaaliksi.

PS. HSTa voisi kyllä lakata ottamasta asioita liian vakavasti. Itse asiassa; Urantia kritisoijat ovat täysin naurettavia pikkusieluisia otuksia

Vierailija
mensaani
viestisi osoittaa vain sitä, että haluat julkisuutta halveksunnallesi; haluat kaikkien halveksivan samoja asioita kuin ite

Jos olisit oikeesti lukenut ymmärryksellä kirja, niin tietäisit, että todellisuudessa on asioita, jotka ovat kaikilta etäisyyksiltä ihmisen eläimellisen näkökyvyn ulottumattomissa,

Ei ole tarkoitus halveksia ketään, ei tällaisesta asiasta voi kuitenkaan keskustella liian vakavasti.
Ovatko uskovaiset oikeasti niin ahdasmielistä porukkaa, että huumorikin on heidän mielestään kiellettyä syntiä?
Uskovaiset voivat rajoittaa toistensa tekemisiä, minun touhuja ei rajoita muut kuin minä itse, mä en tarvitse taluttajaa, en ole mikään ressukka.
Kannattaisi muistaa että kaikki kirjat ovat ihmisten kirjoittamia, kuinka joku on saanut tiedon asioista jos ne ovat ihmisen havaitsemiskyvyn ulottumattomissa?

HSTal
Seuraa 
Viestejä736
Liittynyt10.4.2009

Ketju rakenne eräässä vaiheessa:
Nasa Auringon tilasta ja pilkkutilanteen seurantaa
http://kotisivu.dnainternet.net/adslfor ... 0kopio.doc

Mainittu ketju tällä hetkellä:
geologia-maa-meri-ja-ilma-f7/nasa-auringon-tilasta-ja-pilkkutilanteen-seurantaa-t33559-225.html

Tänne on osa tekstistä hävinnyt:
vapaa-sana-f5/ooo-u-kirja-mikahan-julkaisu-on-kyseessa-t39400.html

Olisin kiitollinen, jos sinä Jukka selventäisit tilannetta minulle ja Valvojille, mikäli myöhemmin haluan palata Tiede.fi keskusteluun! Näin ollen kaikille voisi tulla hyvä mieli jatkossa.

Lämmintä kesän jatkoa toivoen,

Vierailija

Hyvä HSTal,

Olin tarjoamassa sinulle mahdollisuutta käsitellä U-kirjaa tässä ketjussa tiedeaiheiden puolella, mutta jos se ei sinulle kelpaa, niin sille minä en voi mitään.

Voit myös myös avata ketjun Muut tiedeaiheet -alueelle ja aloittaa käsittelyn siinä [jolloin tämä ketju lukitaan].

Ketjussa Nasa Auringon tilasta ja pilkkutilanteen seurantaa (alkuaan Nasa pitää tiedotustilaisuuden Auringon tilasta) keskusteltiin nimenomaan pilkkutilanteesta ja sen seurannasta ilmastonmuutokseen liittyen, ei auringonpilkuista yleensä.

Siksi ketju oli Geologia, maa, meri ja ilma -alueella, eikä Tähtitiede ja avaruus -alueella.

Tiedeaiheissa on yleensäkin yritetty pitää ketjut mahdollisimman paljon otsikon mukaisina, ja siitä tässäkin on kysymys.

Urantia -kirjalle voidaan varata yksi ketju Muut tiedeaiheet -alueella, jossa sitä käsitellään tieteen näkökulmasata, muissa ketjuissa U-kirjaa ei käsitellä!

Valinta on sinun, HSTal.

HSTal
Seuraa 
Viestejä736
Liittynyt10.4.2009
Phony
Hyvä HSTal,

Olin tarjoamassa sinulle mahdollisuutta käsitellä U-kirjaa tässä ketjussa tiedeaiheiden puolella, mutta jos se ei sinulle kelpaa, niin sille minä en voi mitään.

Voit myös myös avata ketjun Muut tiedeaiheet -alueelle ja aloittaa käsittelyn siinä [jolloin tämä ketju lukitaan].

Ketjussa Nasa Auringon tilasta ja pilkkutilanteen seurantaa (alkuaan Nasa pitää tiedotustilaisuuden Auringon tilasta) keskusteltiin nimenomaan pilkkutilanteesta ja sen seurannasta ilmastonmuutokseen liittyen, ei auringonpilkuista yleensä.

Siksi ketju oli Geologia, maa, meri ja ilma -alueella, eikä Tähtitiede ja avaruus -alueella.

Tiedeaiheissa on yleensäkin yritetty pitää ketjut mahdollisimman paljon otsikon mukaisina, ja siitä tässäkin on kysymys.

Urantia -kirjalle voidaan varata yksi ketju Muut tiedeaiheet -alueella, jossa sitä käsitellään tieteen näkökulmasata, muissa ketjuissa U-kirjaa ei käsitellä!

Valinta on sinun, HSTal.

Sinulla on Phony aika kapea käsitys siitä, mitä auringon pilkkutilanteen seuranta tarkoittaa.
Jos haluaa ennustaa tulevaa pilkkutilannetta, pitää tiettävä jotakin ilmiön luonteesta.
Siksi otinkin esille aurinkopilkkuanalogian ja Maan pyörremyrskyt sekä Coriolis-ilmiön; mikäli et ymmärtänyt että kyse on aivan vastaavista ilmiöistä. Asia sopii siis mainiosti "Geologia, maa, meri ja ilma -alueella".

Uuden pilkkuperiodin alku näkyy parhaiten juuri näissä perhoskuvioissa (butterfly-diagram), joihin myös viitattiin U-kirjassa. Sekä että nämä ilmiöt ovat valtavia napsia magneetteja Auringon pinnassa.

Auringolla on magneettinen perusperiodi, joka on 22 vuotta, eli kaksi auringonpilkkuperiodia.
Noin vuosina 1900-1930 auringonpilkkuperiodin pituus oli noin 11.5 vuotta, kuten U-kirjassa kerrotaan.

Koko pilkkuperiodi johtuu siitä, että aurinko oli aluksi muuttuva T-tauri tähti, mikä myös kerrotaan U-kirjassa.

Ei aurinkopilkkutilanne muutu niin nopeasti, ettei ehtisi hieman valotaa ilmiön syyitä!

Olen myös osallistunut JPL-laboratorioitten konferensseihin Pasadenassa, jota NASA hallinnoi.

Tarkista minun väitteitä pätevien tutkijoitten kanssa, ellet niitä itse ymmärrä.
= = =

Jatkossa minulle sopii se, että osallistun Tiede.fi keskusteluun silloin kun katson että minulla on jotakin sanottava. Minulle ei sovi se, että minun viestejä tai keskustelumahdollisuuksia rajoitetaan, tai pannaan kesken poikki ennen kun olen saanut sanottavani sanottua.

Joten, tässä olivat terveiseni sinulle, Phony. Hyvää kesää kuitenkin, koska minulle tuulee muita hommia jonkin aikaa.

Vierailija
el6
No perkunas, mites ne persväliolennot?

Ei niitä ole nyt näkynyt, jotkut ovat niitä kuulemma joskus nähneet, mutta ovat luulleet menninkäisiksi.
Mites päivien muinaiset, onko kukaan tehnyt havaintoja?

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005
fenomenologi
Mites päivien muinaiset, onko kukaan tehnyt havaintoja?

Käsittääkseni päivän munuaiset eivät juuri eroa muista päivän tarjouksista. Vrt. päivän pannu, päivän leike, jne.

Uusimmat

Suosituimmat