Ohjeita kehdon väsäämiseen?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kun täällä on osaavaa ja taitavaa väkeä niin löytyisikö keneltäkään ohjeita kehdon väsäämiseen? Mieluiten tietty valmiit kaavapiirrokset paloineen ja mittoineen? Tattista.

Kommentit (9)

Vierailija
Hans Lankar
Pikaohje: Sahaa keinuhevosen jalat irti sen kavioiden korkeudelta ja kiinnitä tukeva pahvilaatikko keinuvien jalkojen kohdalle. Siinä vauvan keinuessa tutustu vaikkapa seuraavaan ohjeistoon:

http://foorumi.ihanitse.com/viewtopic.php?f=13&t=2877

Tattista vaan, tarvitsee sitten ryhtyä kyselemään keinuhevosen teko-ohjeita ensin.

Tuon linkittämäsi ohjeen itsekin googlasin mutta en ainakaan minä noilla osaa ryhtyä töihin, funtsasin jos jollain olisi vähän eksaktimpaa ohjeistusta.

Mummon reaktio oli, näin jälkeenpäin ajatellen, odotetun oloinen.

Vierailija

On Aatos rouvansa kanssa ihan keskenään osanneet kehdontäytteen väsätä, ei ole Mummoa avuksi tarvittu

Vauvojen jälkeen suloisinta maailmassa on niitten isit, IMO.

Vierailija

DedMoroz kirjoitti: "Tässä yksi malli."

Siis hetkinen. Onkos minulla tässä kehtoasiassa ajatusvirhe?
Eikös kehto ole sellainen, jota pitää voida myös keinuttaa?
Sen vuoksi suosittelin tuossa edellä keinuhevosen jalustaa.
No - kai niitä on sitten keinumattomiakin kehtoja...

Vierailija
Hans Lankar

Eikös kehto ole sellainen, jota pitää voida myös keinuttaa?

Keinuuhan toi DM:nkin malli kun koppa on yläpäästään kiinni akselitsydeemillä. Vaikuttaa vaan vähän viritykseltä kun se koppa ei kai saisi tipahtaa kovin korkeelta silloin kun on asukki sisällä, luulen.

Vierailija

Aatos kirjoitti: "Keinuuhan toi DM:nkin malli kun koppa on yläpäästään kiinni akselitsydeemillä."

Joo. Ja näkyyhän siinä alempanakin olevan joku vastaava viritys. Liian akateeminen rakenne, sanoisin.

Mielestäni yksinkertaisin ja vauvan kannalta paras kehto on kattoon ripustettavat kaksi koukkua, joista tukevilla muovinaruilla laitetaan mikä tahansa koppa (johon baby luontevasti mahtuu) riippumaan.
Narujen pituudella voidaan säädellä kehdon heilahdustaajuutta, jotta vauva saa sopivan rytmin.

Se on sitten elitistinen kysymys, pitääkö kehdon (riippuvan kopan) olla pahvilaatikko, vaiko sitten timantein koristeltu visakoivusta väsätty ylellisyyslelu.

Uusimmat

Suosituimmat