Kylmäkallen sininen neste?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mitä tuo neste kylmäkallessa on? Tuntui oudon liukkaalta.

Kommentit (10)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Vettä?

Oisit lukenu sen pakkauksen selostuksen, niin olisit tiennyt.

Ainakin mun kalleissa on iha vaa vettä. En tiedä onko edes muunlaisia kalleja. Ainakaan mitä käytetään elintarvikkeiden viilentämisessä. Ja miksi suotta käyttääkkään, ku vesi on iha hyvä varaaja ja myöskin halpaa.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Ertsu
Seuraa 
Viestejä6541
Liittynyt8.11.2007
TERÄS NALLEPUH
Vettä?

Ainakin mun kalleissa on iha vaa vettä. En tiedä onko edes muunlaisia kalleja. Ainakaan mitä käytetään elintarvikkeiden viilentämisessä. Ja miksi suotta käyttääkkään, ku vesi on iha hyvä varaaja ja myöskin halpaa.

Sekä myös siitä hyvä aine, että sen sulaminen kuluttaa enemmän lämpöä kuin pelkkä lämpötilan nousu.

Vierailija

Nokun siksi kysyin ku se ei ollu mitää värjättyä vettä, oli liukkampaa. Boksissa lukee toisella puolella NON TOXIC ja toisellapuolella "do not swallow liquid". Tuossa mitään pakkausta ollut.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8916
Liittynyt18.8.2008
Ertsu
TERÄS NALLEPUH
Vettä?

Sekä myös siitä hyvä aine, että sen sulaminen kuluttaa enemmän lämpöä kuin pelkkä lämpötilan nousu.

Ahaa. Nyt selvisi miksi tuo ilmastonmuutos tuntuu niin kylmältä.

Napajäät sulaessaan jäähdyttävät.

Vierailija

Siellä kallessa on ainetta josta saadaan melko helposti räjähdysainetta.

Loput tiedot saattekin sitten kaivella muualta. Täällä kun ei tällaisia aineita saa mainostaa....

Vierailija
KBolt
Siellä kallessa on ainetta josta saadaan melko helposti räjähdysainetta.

Ei ole. Sekoitat pikakylmäpusseihin, joissa on (yleisimmin) ammoniumnitraattia, joka veteen sekoitettaessa viilentää reippaasti imiessään lämpöä ympriltä.

Uusimmat

Suosituimmat