Meni kirjoittelu vähän "överiksi".

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Voi olla, että muillekin on käynyt niin kuin nimimerkille, että kirjoitus tai osa siitä ihan hävettää näin jälkikäteen ajatellen. Niin että...

markettia hävettää tämä kohta:
vapaa-sana-f5/olipa-hyvin-kirjoitettu-t14273.html
"Nuo kirjoitukset jollain lailla puhuttelevat minua. Jään usein niiden lumoon.
Ne palaavat mieleeni uudelleen ja uudelleen ja niillä on aina jotain kerrottavaa minulle."
Hyi saamari. Valheellista ällöä!
Halusin varmaan näyttää teitin silmissä kulttuurisilliseltä.

Onko sinulla kaapissasi tällaisia luurankoja?

Kommentit (14)

Vierailija
markent
Voi olla, että muillekin on käynyt niin kuin nimimerkille, että kirjoitus tai osa siitä ihan hävettää näin jälkikäteen ajatellen. Niin että...

markettia hävettää tämä kohta:
vapaa-sana-f5/olipa-hyvin-kirjoitettu-t14273.html
"Nuo kirjoitukset jollain lailla puhuttelevat minua. Jään usein niiden lumoon.
Ne palaavat mieleeni uudelleen ja uudelleen ja niillä on aina jotain kerrottavaa minulle."
Hyi saamari. Valheellista ällöä!
Halusin varmaan näyttää teitin silmissä kulttuurisilliseltä.

Onko sinulla kaapissasi tällaisia luurankoja?

Vastasin kerran erään henkilön, mielestäni arvokasta asiaa hyvin kriittisesti ja halventavasti, kommentointiin laittamalla viestiini pistoolin kuvan ja kehottamalla lasauttamaan korvatulpat kyseisellä artikkelilla.

Hävettää....

Huhhuijakkaa kirjoitusvirheet veks!

Toope
Seuraa 
Viestejä23147
Liittynyt23.7.2006

Noita sattuu säännöllisesti, kun on liian tunnekuohun vallassa vastannut jonkyn typeryksen täysin ääliömäiseen viest... tai no joo. En tarkoittanut tuolla teitä.

Olen kyllä huomannut, että monet aktiiviset keskustelut menevät helposti aika tunnevaltaisiksi, omallakin kohdalla. Jokaisen viestin kohdalla pitäisi hetki miettiä ja lukea se uudestaan ennen lähettämistä.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija
Toope
Noita sattuu säännöllisesti, kun on liian tunnekuohun vallassa vastannut jonkyn typeryksen täysin ääliömäiseen viest... tai no joo. En tarkoittanut tuolla teitä.

Joo, subjeektiivisesti ottaen saattaa olla noin, mutta olen huomannut, että varsinkin täysin oikeutettuun kritiikkiin Israelia kohtaan suhtaudut kuin perseeseen ammuttu karhu.

Itse en ole koskaan hävennyt kommenttejani ja varsinkin kännissä kirjoitetuista olen erityisen ylpeä.

Vierailija

Odotan teiltä hyvät ystävät ja kylän miehet itsekriittisiä paljastuksia. Niitä sammakoita on itse kullakin tullut kirjoiteltua. Eikö olekin. Muistelepa tarkemmin. Jaa, ei sitten
Ehkä ne ovat naurettavan lapsellisia ilmaisuja, typerän intomielisiä kannanottoja maailmojen pelastamiseksi, tarpeettoman oman hännän nostamisia, ylevän mielen sanansäilän tarpeetonta heiluttelua jne. Ohoh. Meinasipa unohtua; Oman erinomaisuuden kohottamisia sille kuuluvalle jalustalle.
Huomioikaa tämä.
Ketjuvastaava ilmoittaa. Kaikki lähetetyt kirjoitukset julkaistaan sensuroimatta! Poikkeuksena ylläpitäjän asettamat nettiketin määritteet.

Vierailija
Pubi
Toope

Joo, subjeektiivisesti ottaen saattaa olla noin, mutta olen huomannut, että varsinkin täysin oikeutettuun kritiikkiin Israelia kohtaan suhtaudut kuin perseeseen ammuttu karhu.

Itse en ole koskaan hävennyt kommenttejani ja varsinkin kännissä kirjoitetuista olen erityisen ylpeä.

Sori, olin eilen vähän päissäni.

Vierailija

Ei vielä auenneet överikirjoittelun aiheuttamat henkiset patoutumat.
Noista mieltä kalvavista kirjoitteluista kertominen ystäville on henkisesti puhdistava toimenpide. Et sinä niissä paljasta omaa typeryyttä, vaan päin vastoin, kerrot tuolloin lukijoille kyvystäsi arvostella myös omaa itseäsi.
Pubi. Kännissä kirjoittelu on erityisen mielenkiintoista.
Yhteisömme suhtautuu moiseen kirjoitteluun suopeasti hymyillen. ( Suopeasti hymyillen !?! Siis, anteeksi antavasti hymyillen)

Vierailija
Pubi
Ei haittaa. Mä olin ihan sikana. Tuli näköjään kirjoiteltua kaikenlaista, mutta ei ihan niin huonoja kun etukäteen pelkäsin. Tai kyllä aika helvetin huonoakin tuli postattua,
Mut Mit Sit? Nyt on kkesäää!

Vierailija
spin0
Pubi
Ei haittaa. Mä olin ihan sikana. Tuli näköjään kirjoiteltua kaikenlaista, mutta ei ihan niin huonoja kun etukäteen pelkäsin. Tai kyllä aika helvetin huonoakin tuli postattua,

Ei sitä juurikaan huomannut; hyvää tekstiä sinulta mielestäni tuli. Ja ihan erinomainen se siemennestekoktailin avannut info.

Vierailija
spin0
Pubi

Ai sinunko multinickit täällä riehuivatkin yöllä? Oli kyllä vauhti päällä.

Vierailija
Pubi
Ei sitä juurikaan huomannut; hyvää tekstiä sinulta mielestäni tuli. Ja ihan erinomainen se siemennestekoktailin avannut info.
Kiitos. Juuri tällainen palaute on tarpeen kankkusessa.

Vierailija
linkki
spin0

Jollakulla oli tosiaan vauhti päällä. Muttei minulta sentään tuollaista jälkeä synny olinpa sitten kuinka känässä tahansa. En ikipäivänä trollaisi multinikillä. Mitä iloa siitä muka olisi? On paljon hauskempaa ja tehokkaampaa trollata ihan vaan Spin0lla, jos sille päälle äityy. Yksi nikki riittää minulle ja ryvetän sitä miten tykkään.

Vierailija
spin0
linkki
spin0

Jollakulla oli tosiaan vauhti päällä. Muttei minulta sentään tuollaista jälkeä synny olinpa sitten kuinka känässä tahansa. En ikipäivänä trollaisi multinikillä. Mitä iloa siitä muka olisi? On paljon hauskempaa ja tehokkaampaa trollata ihan vaan Spin0lla, jos sille päälle äityy.

Toiset vaan on huonompia kuin toiset, kesä tosiaan.

Vierailija
yykaakoo
Joo, mä oon tosiaan aika huono trollamaan. Mutta trolli yksillä, kesä kaikilla!

Vierailija
spin0
yykaakoo
Joo, mä oon tosiaan aika huono trollamaan. Mutta trolli yksillä, kesä kaikilla!

Trollit, haamut ja muut kummajaiset vaeltaa ehkä siellä paljonpuhutulla harmaalla alueella?

Uusimmat

Suosituimmat