Tab-nappula

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Miksei näppäimistön oikealla puolella on tabbia? Se helpottaisi elämää.

Kommentit (6)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Ei helpota. Se hankaloittaisi jos se olisi oikealla puolella.

Tabulaattori on kyllä kätevä, kun sen avulla voi surffata netissäkin ilman hiirtä ja täälläkin voi keskustella ilman hiirtä jos ei jaksa käyttää sitä hiirtä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Kun kirjoittaa kymmensormisjärjestelmää käyttäen tabin ollessa vasemmalla puolella, se on saavutettavissa vähemmällä kurottelulla. En minäkään ymmärrä, mikä helpottuisi, jos tab olisi oikealla puolella.

Itse en kylläkään juurikaan käyttää tabbia mihinkään. Tuokin oli ihan uutta, että sitä voi käyttää netissä liikkuessaan.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Mä käytän tabbia semipaljon. Sillä on kätsää siirtyä kolumnista toiseen ja muutenkin se nopeuttaa menoa yhdessä entterin ja nuolinäppäisnten kanssa. Ei aina tartte tosiaan hiirtä hamuta...

Hämmentää.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
tislauskolonni
Kun kirjoittaa kymmensormisjärjestelmää käyttäen tabin ollessa vasemmalla puolella, se on saavutettavissa vähemmällä kurottelulla. En minäkään ymmärrä, mikä helpottuisi, jos tab olisi oikealla puolella.

Itse en kylläkään juurikaan käyttää tabbia mihinkään. Tuokin oli ihan uutta, että sitä voi käyttää netissä liikkuessaan.

n0O vATTU. Jotkut ihmiset joutuvat sellaisiiin rtilantreisaiin; että mumeronäppäimistön ioikealla puolwella oleva tappi olosi eritttäin kelvollinen... Jos sitä ei ymmärretä, niin kannustan tunnustanmaan,.,,

Uusimmat

Suosituimmat