Outo tunne öisin

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olen huomannut, että kun valvon vähäkään pitempään, silmäni ja aivoni eivät tee täydellistä "yhteistyötä" eli, kun katson eteenpäin suljen silmäni, käännän pääni muualle ja avaan silmäni edellinen kuva näkyy hiemmeänä, ja sen jälkeen tiedän, että esim. käteni on 30cm päässä mutta näyttää että ne olisivat metrin päässä, mistä tämä kaikki johtuu?

ps. lapsena minulla oli enemmän tämmöisiä tuntemuksia.

Kommentit (1)

Vierailija
Suolanaksu
Olen huomannut, että kun valvon vähäkään pitempään, silmäni ja aivoni eivät tee täydellistä "yhteistyötä" eli, kun katson eteenpäin suljen silmäni, käännän pääni muualle ja avaan silmäni edellinen kuva näkyy hiemmeänä, ja sen jälkeen tiedän, että esim. käteni on 30cm päässä mutta näyttää että ne olisivat metrin päässä, mistä tämä kaikki johtuu?

ps. lapsena minulla oli enemmän tämmöisiä tuntemuksia.

Aivosi ei vain ole tottunut valvomiseen tai ei vain sovi sinulle.Itse kun automies olen niin alkuun oli pitkähkön "tuurin"jälkeen oikein väsyneenä samankaltaisia oireita.Iän myötä ne on häipynyt ja tulen loistavasti toimeen 5-6h tunnin unilla.Alkuun myös vaikutti se kun joka viikon jälkeen vaihdettiin päivä/yö vuoroon niin ensimmäinen vuoro varsinkin aamu vuorossa oli hankala mutta kaikkeen tottuu

Uusimmat

Suosituimmat