Oletko normaali?

Seuraa 
Viestejä1566
Liittynyt25.3.2009

Kyllä vai ei?

Tällä äänestyksellä voidaan selvittää, ovatko normaaleja ne, jotka ovat normaaleja, vai ne, jotka eivät ole normaaleja.

Kommentit (15)

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

En ole pintaa tai janaa vastaan kohtisuorassa oleva suora tai vektori.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

Vierailija

En ole normaali. Mutta koska tässä kyselyssä epänormaali johtaa, olenko normaali vai epänormaali koska olen enemmistön joukossa?

abskissa
Seuraa 
Viestejä3654
Liittynyt9.10.2008
idiotus
En ole pintaa tai janaa vastaan kohtisuorassa oleva suora tai vektori.

Minä olen kohtisuorassa ordinaattaa vastaan -- siis normaali siihen verrattuna.

We're all mad here.

Vierailija

Taidan olla porukan ainoa epänormaali kun vastasin kyllä. Kaikki aina haluavat pitää itseään poikkeuksellisina, poikkeuksen laadulla sinänsä ei ole suurta väliä.

R4D4
Seuraa 
Viestejä1566
Liittynyt25.3.2009
sinnipirtti
jos ensin määritellään normaali niin sitten voisi vastata.

Normaaliuden tuntee sydämessään. Normaalius on aivosähkökäyrän unisonoa pörssi-indeksien kanssa, bkt / capita +/- 10 000 euron kuukausiansioita, 22 asteen sisälämpötiloja, kertausharjoituksia, synnytyksiä, pätkä Lahti-Heinola-moottoritietä, ja paljon, paljon muuta turvallista ja kaiken takaavaa. Kaikkea sellaista, jonka turvin voi vaalia epänormaaliuttaan.

Toope
Seuraa 
Viestejä23135
Liittynyt23.7.2006

Äänestin olevani normaali. Vikaa on teissä muissa.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija

Ollakin poikkeuksellinen, sehän olisi hienoa. Mutta kun on vaan epänormaali. Ei vaan kehtoo alkaa selvittää millä kaikilla tavoilla.

Noh, yksi kesymmästä päästä on tietysti tämä tapa parkkeerata nettiin keskustelupalstoille. Minulla on sellainen kuvitelma että normaalit ihmiset eivät asu netissä.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
linkki
Taidan olla porukan ainoa epänormaali kun vastasin kyllä. Kaikki aina haluavat pitää itseään poikkeuksellisina, poikkeuksen laadulla sinänsä ei ole suurta väliä.

Joku muukin on saattanut vastata kyllä. Normaalius pitäisi määritellä hieman tarkemmin. Tämä äänestys on juuri niin normaali tyhmä kysymys-tyyppinen äänestys kun monesti tyhmät äänestykset ovat.

Vierailija
Moukale
sinnipirtti
jos ensin määritellään normaali niin sitten voisi vastata.

Normaaliuden tuntee sydämessään. Normaalius on aivosähkökäyrän unisonoa pörssi-indeksien kanssa, bkt / capita +/- 10 000 euron kuukausiansioita, 22 asteen sisälämpötiloja, kertausharjoituksia, synnytyksiä, pätkä Lahti-Heinola-moottoritietä, ja paljon, paljon muuta turvallista ja kaiken takaavaa. Kaikkea sellaista, jonka turvin voi vaalia epänormaaliuttaan.

Moukale on kuin pelastava enkeli joka ilmestyy Liisan ihmemaahan missä ei ole mitään nojmaalia.
Kiitos!

Tähän en edes minä viitti vääntää mitään totista. [size=50:htn34mou](En ainakaan nyt!)[/size:htn34mou]

Vierailija
Qadesha
Ollakin poikkeuksellinen, sehän olisi hienoa. Mutta kun on vaan epänormaali. Ei vaan kehtoo alkaa selvittää millä kaikilla tavoilla.

Noh, yksi kesymmästä päästä on tietysti tämä tapa parkkeerata nettiin keskustelupalstoille. Minulla on sellainen kuvitelma että normaalit ihmiset eivät asu netissä.

Ne asuukin töissä, kuntosalilla, ruuhkissa, koulutuksissa, palavereissa, röhnöttää sohvalla kattoo töllöö tai luuhaa baarissa.

On sitten kyllä kuitenkin niitä joilta onnistuu siirtyminen toimesta toiseen mutkattomasti eikä oo addiktioita, ei jumitusta, ei riippuvuuksia yhteen ja samaan kerrallaan.
Me ollaan niitä yhden asian tyyppejä.
Onneks meitä on kuitenkin senverran että voidaan kuulua tietyntyyppiseen ryhmään joka on keskenään normaali.

On kivaa kun kaikki ihmiset ei hyökkäile kimppuun haukkuen ties miksi. On kivaa kun ei tarvitse tuntea aina suurta syyllisyyttä aivorikkoisuudesta (vrt. raajarikko).
Kummallista se miten raajarikoille ei saa huudella että *tun rampa mitä siinä onnut mutta kun on aivorampa niin sen takia saakin haukkua suut silmät täyteen..

Vierailija

Itse olen keskimääräistä parempi. Tällä tarkoittamallani tavalla yhtä hyviä tuntemistani ihmisistä ovat vain minä, pikkuveljeni, kaksi serkkuani ja yksi kaverini.

Alveron
Seuraa 
Viestejä3638
Liittynyt12.8.2007
linkki

Normaali on ihmisistä puhuttaessa paska sana, siksi äänestin EI. Tavallinen-sana on parempi.

Mulgeron

Uusimmat

Suosituimmat