Lenssu ja huulten rohtuminen

Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Miksi lenssussa aina huulet rohtuu? Ei kai voi pelekkä nestehukka olla niin kova, vaikka paljo niistääkin? Oon nytten kahen päivän aikana niistänyt n. 60 kertaa...

Hämmentää.

Kommentit (6)

Vierailija

Onko nenä tukossa? Jos on, hegität luultavasti enemmän suun kautta, jolloin jatkuva ilmavirta rohduttaa huulia. Näin ainakin käy itselleni (poden paraikaa poskiontelotulehdusta, joten nenu on koko ajan tukossa). Tai sitten kyse voi olla ihan siitäkin, ettet muista juoda tarpeeksi.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Aika hyvin kuutioitu Desi. Mä en ole tiennytkään että suun kautta hengittäminen rohduttaa huulia... Varmaan kyse on molemmista, hengitys ja juomisen vähyys Lauantaista alkaen olen käyttänyt tasan 70 räkäluutua ja jos jokaiseen niistää keskim. 2 kertaa niin aika paljo limaa se nokka voikin erittää.

Kuhan nyt juhannukseksi etes johonkin (juoma)kuntoon toipuisi...

Paranemisia myös Desille! Mä oikeestan vähän ihmettelen ku mulla ei ole tää onteloon asti menny. Oon vähän sitä sorttia että kaikki flunssat menee aina suoraan onteloihin...

Miten muuten jenkkeissä kun tulee p.o.tulehdus niin antibioottien saanti? Samoin kuin täällä, TK:een josta resepti ja silleen?

Hämmentää.

Vierailija
Vatkain
Paranemisia myös Desille! Mä oikeestan vähän ihmettelen ku mulla ei ole tää onteloon asti menny. Oon vähän sitä sorttia että kaikki flunssat menee aina suoraan onteloihin...

Miten muuten jenkkeissä kun tulee p.o.tulehdus niin antibioottien saanti? Samoin kuin täällä, TK:een josta resepti ja silleen?

Jos olisin jenkeissä (olen Suomessa, lensin tänne sunnuntaina), soittaisin lääkärille, saisin ajan todennäköisesti samalle päivälle ja menisin tutkittavaksi. Sitten saisin reseptin ja hakisin sen lemppariapteekistani CVS:stä Terveyskeskuksia jenkeissä ei ole, koska terveydenhoito on yksityistä. Siellä on klinikoita, jotka hoitavat lähinnä vakuutuksettomia, yksityisiä lääkäräreitä joilla itse käyn, sekä akuuttitilanteissa ja iltaisin/öisin saraaloiden ensiapuja jotka ovat avoinna kaikille. Niiden on lain mukaan hoidettava myös vakuutuksettomia.

Minulla nuhat menevät aina joko poskionteloihin tai keuhkoputkeen. Ei ole kivaa.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Desi
Minulla nuhat menevät aina joko poskionteloihin tai keuhkoputkeen. Ei ole kivaa.

No ei oo Onko sulta koskaan punkteerattu? Multa on kerran ja se ei kyllä ole edes likimainkaan niin kamalaa kuin kansantarinat antaa ymmärtää.

Hämmentää.

Vierailija
Vatkain

No ei oo Onko sulta koskaan punkteerattu? Multa on kerran ja se ei kyllä ole edes likimainkaan niin kamalaa kuin kansantarinat antaa ymmärtää.

Juu, se tuntui vain jännänä paineena ylähampaissa Ainoa, mikä teki edes vähän ilkeää olivat ne hemmetin puudutustikut nenässä.

Vierailija

Lenssusena täytyy muistaa juoda yhtä paljon kun niistää uloskin. Muuten räkä loppuu kesken ja iskee mieletön hedari kun yrittää niistää aivoja ulos.

Uusimmat

Suosituimmat