Kuinka vanha olet?

Seuraa 
Viestejä1566
Liittynyt25.3.2009

Olisi kiva tietää palstalle kirjoittelevien ikäjakaumaa. (Huom! Muistattehan, että pelkkä rastin laittaminen ruutuun ei paljasta kenellekään ikäänne.)

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija
Vatkain
Jaa tämmönenki... Moukale on ainakin 20-30 koska näkyy olevan ainoa kymmenluku joka on pilkottu kahtia

Moukale on 51-60, koska ensimmäinen ääni meni 51-60 palkille.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Javert
Vatkain
Jaa tämmönenki... Moukale on ainakin 20-30 koska näkyy olevan ainoa kymmenluku joka on pilkottu kahtia

On sen verran fiksu kirjoittaja, että voisi ollakin.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Vaikka sen itse sanonkin, täytän kohta 50.

Juma, että on mukavaa. Kaulanahat löystyy, ja silmiä käytetty iho. Vatsat kasvaa, käynti laahaa. Muillakin.

Se harha, ettei siitä mikään koske sinua, on ihana lume. Pidä siitä kiinni, sillä se on irrottanut otteensa sinusta jo ennen kuin synnyit.

Alussa ikä tuo uutta, nyt sitä huomaa että se vahvistaa vanhaa.

Päivääkään en vaihtaisi, tai osaa nuorempaan. Helpottaa, että se se kaikki on käyty läpi, käyty läpi. Sekin.

Toki olisi kiva päästä aloittamaan alusta viisaampana.

Nyt on tyydyttävä vain siihen, että on sitä — viisaampana.

Sorry.

V.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija

Syntynyt 27.12.1965

Noutaja saapuu siten tasan 27.12.2090

Ainakaan ei voi valittaa, ettei olisi aikaa.

Nopeuslajeja yleensä harrastanut koko ikäni, mutta tasan 100 vuotiaana alan treenaamaan pikajuoksua. Ehkä sen harrastuksen ohessa ehtii sitten vielä panemaankin, joskin etelä-pohjanmaalla on sanonta:

Silloo ku ruvetaha oikee kunnolla naimaha, nii akat ei oo muuta ku tiällä!

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Javert
Vatkain

Ai mistä sää tiiät että se sille palkille meni?

Hämmentää.

Vierailija
Vatkain
Ai mistä sää tiiät että se sille palkille meni?

Satuin katsastamaan ketjun, kun tää oli vasta tehty ja ääniä oli annettu vasta 1 kpl.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Javert
Satuin katsastamaan ketjun, kun tää oli vasta tehty ja ääniä oli annettu vasta 1 kpl.

Ooo, roger that! Mutta jos se olikin niin ovela, että ei ite äänestänytkään ekana. Mä teen joskus niin jos perustan ketjun jossa on kysely Paitsi jos se on joku ihan sama ST-ketju tms.

Hämmentää.

Vierailija

painoin 61- 70 nappia

Ei täällä ainakaan pelkkiä teinejä olla.

Media antaa mielellään vähättelevän kuvan nettimaailmasta ja kertoo täällä riehuvan pelkkien "teinien". Näin ei ole. Netti on aktiivien ihmisten media.

Ystävällisesti
Teuvo

JK:

"Teini" ei minulle ole mikään vähättelevä sana, arvostan teinejä.

kaiketikenties
Seuraa 
Viestejä629
Liittynyt4.10.2008

Olen neljás áitini viidestá lapsesta.
Vanhin meistá kuulemma táytti jo 50, ei vois uskoa.
Vanha
Ei vanha, vaan kokenut, sanommie.
Pikkusisko táytti just 40 ja on hehkeimmilláán.

Isotveljet on kisakumppaneita vielákin.

Koitan pysyá mukana

Puedes imaginar un mundo sin música............

R4D4
Seuraa 
Viestejä1566
Liittynyt25.3.2009
Vatkain
Javert

Ooo, roger that! Mutta jos se olikin niin ovela, että ei ite äänestänytkään ekana. Mä teen joskus niin jos perustan ketjun jossa on kysely Paitsi jos se on joku ihan sama ST-ketju tms.

Jaaha. Olen näköjään jäänyt paitsi ikäni spekuloinnista. (Kylläpä se hiveleekin egoa, että tietää olleensa keskustelun aiheena. )

Olen juuri niin ovela kuin Vatkain arvelikin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat