Miten vietät juhannusta?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Miten aiot viettää juhannusta? Kotona, kavereiden kanssa, sukuloiden....?

Minkälainen on juhannusaaton meny?

Sivut

Kommentit (66)

Vierailija

Mökkeilemässä Pihtiputaalla. Menú:sta ei vielä tietoa, mutta todennäköisesti ainakin kalaa, pottuja, erilaisia salaatteja sekä kaikenlaista pientä naposteltavaa.

Vierailija

Itse pikniköin jossain Helsingin julkisista grillikatoksista (jos sää suinkin sallii). Ruokalistalla on Inkeren kartanon Hereford nakkeja Perttelistä (lihapitoisuus 86%), uusia perunoita ja kenties fetasalaatti.

Lisäys: noiden bratwurstien kanssa endottomasti Sambal Oelek chilitahnaa sinapin sijasta

Vierailija

Miksei vaihtoehdoissa ole "töissä"?

Menen konsulttikeikalle Trollhättaniin konsultoimaan terfenol-D tukivarsista. Juhannus oli ainoa aika mikä heille passasi.

Vierailija
Lektu-Elli
Miksei vaihtoehdoissa ole "töissä"?

Menen konsulttikeikalle Trollhättaniin konsultoimaan terfenol-D tukivarsista. Juhannus oli ainoa aika mikä heille passasi.

Eipä tullut mieleenkään. Sorry ja työn iloa sen raskaan raatajille !

Vierailija

Minä ja oma pieni... perheeni? Tiimini? Miten sitä kuvaisi... lähdemme saaristoon juhannuspäivänä. Sen verran on varmaa, anoin pitemmät lomat tätä varten.

Juhannusaatosta on vielä tiedä.

Vierailija
Dark Shade
Minä ja oma pieni... perheeni? Tiimini? Miten sitä kuvaisi... lähdemme saaristoon juhannuspäivänä. Sen verran on varmaa, anoin pitemmät lomat tätä varten.

Juhannusaatosta on vielä tiedä.

Loistavaa ! Toivottavasti ei tuule liikaa

Vierailija

En huolehdi tuulesta, tarkoitus ei ole purjehtia.

Kunhan vain käymme vierailemassa muutamassa paikassa ja tapaamassa muutamaa tuttua.

Vierailija

Omalla mökillä, joka on Keski-Suomessa. Tarkoitus on yrittää pitää nenänpää vesirajan yläpuolella. Lähiomaisia tulossa, joskin tarkat kuviot ovat vielä auki.
Yritän aattoiltana ainakin koettaa, vieläkö hauki ottaa uistimeen? Yleensä ei enää jussina, mutta nyt on ollut niin koleaa, että jos vaikka...

Vierailija

Puuttui sekin vaihtoehto: En tiedä? Jotain muuta?

Mä en viä oikeen tiä lähdenkö minä tästä toisten luo vai tuleeko ne toiset tänne vai mennänkö me sitten joittenkin muitten tykö vai tuleeko niitä muita sitten sinne vaiko tänne?
Täällä olis kokonainen talo ja pihapiiri, puulämmitteinen sauna, grillausmahkut mutta niin on toisaallakin..
Mihinkään pitemmälle ei kannata nyt edes haaveilla. Tässä muutaman kilometrin säteellä sukkuloidaan Tanpereen ydinkeskustan liepeillä ja kaupungissahan on juhannuksena oikein rauhallista ja hiljaista.
Sääennustekkaan ei innosta hinkumaan pois kotikaton alta..

Eikä o pakko edes dokata jos ei huvita. Jonkun saunakaljan voi juoda..

Pari vihtaa vois tehdä. Pyöräillä metsätietä.. Semmosta tällä nääs.

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26991
Liittynyt13.5.2005

Tuiskeessa mutta tuiverruksessa,
naula päässä joka tapauksessa.

Lähiomaisten kanssa landella,
Suomenlahden kauniilla saarella.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat