*SHOCK* USA:n messias Obama on tappaja

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

[size=150:2eetat6u]Obama tappoi kärpäsen[/size:2eetat6u]

http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2009/06/ ... 13416.html

Hyvää juhannusta vain kaikille!

Kommentit (15)

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005

"Peta aikoo lahjoittaa Obamalle kärpäsloukun, jonka avulla hyönteisen voi pyydystää vahingoittamatta. Kiinnisaadut kärpäset voi sen jälkeen vapauttaa ulkoilmaan.
(--)
Petan tiedottajan Bruce Friedrichin mukaan myös pienet ja epämiellyttävät eläimet ansaitsevat myötätuntoa."

Mitenköhän Petan edustaja toivoisi toimittavan esimerkiksi Suomessa juhannuksena? Kaikki hyttyset vaan loukkuun ja patikoidan parin kilometrin päähän kokosta vapauttamaan ne? Eläinten kohteluun pitää kiinnittää huomiota, mutta tämä kärpästapaus menee ymmärrykseni yli.

Vierailija

Eläinsuojelujärjestöt ovat (kansainvälisten uutistoimistojen mukaan) tuohduksissaan tapauksesta! Millaiset olisivat reaktiot kenties olleet, jos Obama olisi omin käsin tappanut esimerkiksi taleban-sissin?

vihertaapero
Seuraa 
Viestejä6081
Liittynyt7.3.2006
asdf
"Peta aikoo lahjoittaa Obamalle kärpäsloukun, jonka avulla hyönteisen voi pyydystää vahingoittamatta. Kiinnisaadut kärpäset voi sen jälkeen vapauttaa ulkoilmaan.
(--)
Petan tiedottajan Bruce Friedrichin mukaan myös pienet ja epämiellyttävät eläimet ansaitsevat myötätuntoa."

Mitenköhän Petan edustaja toivoisi toimittavan esimerkiksi Suomessa juhannuksena? Kaikki hyttyset vaan loukkuun ja patikoidan parin kilometrin päähän kokosta vapauttamaan ne? Eläinten kohteluun pitää kiinnittää huomiota, mutta tämä kärpästapaus menee ymmärrykseni yli.

Anja Eerikäisen tapaiset, todellisuudesta vieraantuneet hihhulit, olisi hyvä laittaa lakkasuolle sissilukkoon alasti kuuntelemaan ötököiden ininöitä. Siinähän puhaltelisivat öttiäisiä pois läpsimisen sijaan.

Tässä suhteessa Obama vaikuttaa edeltäjäänsä älykkäämmältä, Bush olisi todennäköisesti laittanut Salaisen Palvelun ja pari hävittäjää nuijimaan ko. kärpäsen hengiltä. Ja jos ötökkä olisi saatu kiinni, olisi sitä kuulusteltu vihollistaistelijana.

Konsta: ...joten jäähdytysvesi on varmasti erittäin korkeaktiivista.
Brainwashed: En tosiaankaan pidä itseäni minään asiantuntijana...

Vierailija
Hans Lankar
Millaiset olisivat reaktiot kenties olleet, jos Obama olisi omin käsin tappanut esimerkiksi taleban-sissin?

Ihmisoikeusjärjestö olisi älähtänyt? Kaikilla omat alueensa joihin erikoistuneet.

"Moitteista huolimatta Peta kiittelee Obaman aiempia toimia eläintensuojelun puolesta."

Kun kesäiltana istuu terassilla, niin mahtaakohan hyttysten listiminen merkittävästi vähentää sitä pörinää, vai onko ihan sama vaikka huiskisi vähän tiehensä vaan?

Anja Eerikäisen tapaiset, todellisuudesta vieraantuneet hihhulit, olisi hyvä laittaa lakkasuolle sissilukkoon alasti kuuntelemaan ötököiden ininöitä. Siinähän puhaltelisivat öttiäisiä pois läpsimisen sijaan.

Ei kai kunnon sissit pinistä huttusten pistoksista piittaa.. läpsiminen vaan paljastaa sijainnin
Todellisuus on sitä mitä siitä itse tekee? eiku... Kyllä TODELLISUUS on hyttysten läpsimistä! Sä oot kyllä hiffannut todellisuuden ytimen! Keep it real man!
Sitäpaitsi hyttysten tappaminen on miehekästä! Ne ovat niin heikkoja eivätkä mahda mahtavalle kämmenelleni yhtikäs mitään! Muaah!

Eivaa... hyvää juhannusta!

Vierailija

"Kun kesäiltana istuu terassilla, niin mahtaakohan hyttysten listiminen merkittävästi vähentää sitä pörinää, vai onko ihan sama vaikka huiskisi vähän tiehensä vaan?"

Oma filosofiani tässä ötökäntappamisasiassa (koskee myös hiiriä ja kaikkia muitakin eläimiä) on se, että minä annan jokaisen elävän olion olla rauhassa, jos ko. olio antaa minun olla rauhassa. Valinta on siis ötökällä.

Vaan huonosti käy hyttysen, joka istuu nenälleni, tai hiiren, joka pyrkii taloni lämpöeristeitä jyrsimään.

Vierailija

[size=200:2rgqw35r]STOP THE PRESS[/size:2rgqw35r]
"Kyseessä oli talebaanien kouluttama taistelukärpänen."

Ja 100 vuoden päästä tarina kertoo kuinka Kuningas Obama paljain käsin kaatoi karhun.

Vierailija
Hans Lankar

Oma filosofiani tässä ötökäntappamisasiassa (koskee myös hiiriä ja kaikkia muitakin eläimiä) on se, että minä annan jokaisen elävän olion olla rauhassa, jos ko. olio antaa minun olla rauhassa. Valinta on siis ötökällä.

Vaan huonosti käy hyttysen, joka istuu nenälleni, tai hiiren, joka pyrkii taloni lämpöeristeitä jyrsimään.

Huttusella vähän huono tilanne. Käy honosti jos häiritsee, käy huonosti ellei häiritse (nääntyy).

Mä vaan huiskin pois hyttysiä, välillä ne siltikin saa vahingossa siinäkin hittiä. Mä en halua kehittää mitään henkilökohtaista vihasuhdetta hyttysiä kohtaan, koska se ei oo kato hyväks mulle, se on rasittavaa vihistellä.
Joo olihan pikkupoikana murkkujen grillaaminen suurennuslasilla kliffaa puuhaa. Nykyään tietokonepelit ajaa mulla sen asian, ei tartte oikeiden elukoiden kans fiilistellä.

Mä en kyllä oikeasti tiedä mikä osapuoli tässä koko keskustelussa on naurettavin... Itse ainakin olen! Mut ei kannat rupee mulle tai tulee *läps*

Vierailija
vihertaapero

Tässä suhteessa Obama vaikuttaa edeltäjäänsä älykkäämmältä, Bush olisi todennäköisesti laittanut Salaisen Palvelun ja pari hävittäjää nuijimaan ko. kärpäsen hengiltä. Ja jos ötökkä olisi saatu kiinni, olisi sitä kuulusteltu vihollistaistelijana.

Mistä puhut? Et ilmeisesti edes tiedä kuka oli Anja Eerikäinen?
Et ilmeisesti myöskään seuraa uutisia etkä tiedä miten huonossa jamassa Suomessa eläintensuojelu on tänäpäivänä?
http://www.aamulehti.fi/uutiset/pirkanm ... ita/146576

Tuollaista oli sodanjälkeenkin ja vielä 60-70-luvulla. Tilanne parani valtavasti ja Anja Eerikäinen teki hyvää työtä. Mielisairaita ja vammaisiakin hoidettiin, kuntoutukseen satsattiin, erityisopetukseen panostettiin..

Nyt mennänkin jälleen tälleen ettei ihmiset edes tiedä realismista.
Ei Anja Eerikäinen ollut mistään vieraantunut. Sinä olet ja kaltaisesi paskanjauhajat. Häpee!

Mutta Hyvää Juhannusta!.. Joskin on tosi omituinen avaus.. Tehty vissiin jo ympäripäissään vai mikä juttu tämä on?

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

[size=150:d43itqdl]Viettäkäämme minuutin hiljainen hetki kärpäsen muistolle.
[/size:d43itqdl]
Sitten asiaan:
Kärpäsen tappaminen on kiusallista varsinkin sisätiloissa, koska eteen tulevat pakolliset hautajaisseremoniat lähimmälle roskikselle, ikkunalle tai ulko-ovelle. Paarman tappaminen on kuitenkin aina juhlallinen hetki, jolloin tietää pelastuneensa puremalta.

Obama tosin lienee niin hyvässä asemassa, että nämä muodollisuudet siirtyvät jollekin toiselle.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

vihertaapero
Seuraa 
Viestejä6081
Liittynyt7.3.2006
Pönni
vihertaapero

Mistä puhut? Et ilmeisesti edes tiedä kuka oli Anja Eerikäinen?
Et ilmeisesti myöskään seuraa uutisia etkä tiedä miten huonossa jamassa Suomessa eläintensuojelu on tänäpäivänä?

On totta, että Eerikäinen teki paljon hyvääkin mutta erityisen hyvin muistan itikantappo suomenmestaruuskisat jota varten Eerikäistä haastateltiin joka puolestaan esitti paheksunnan ko. kisasta. Suoraan (hatarasti muistista) lainaten ainakin tuolla hetkellä todellisuudesta vieraantunut A. Eerikäinen kommentoi:

"Ei itikoita saa tappaa, ne voi vaikka puhaltaa pois"

Jotta siitä vain puhaltelemaan, minä käytän sähköä ja myrkkyä varmistamassa jos voiteet sekä mekaaniset esteet pettävät.

Konsta: ...joten jäähdytysvesi on varmasti erittäin korkeaktiivista.
Brainwashed: En tosiaankaan pidä itseäni minään asiantuntijana...

Uusimmat

Suosituimmat