#@¤½!-kele! Arvostellaanpa edellisen kirjoittajan taso!

Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Itseäni en kehtaa ruveta arvioimaan jääviyden johdosta joten en kirjoita tähän mitään. Seuraava arvioikoon tasoni.

-

Sivut

Kommentit (94)

Vierailija

Arvioni mukaan olet ajatuksissasi välillä poissaoleva insinööriopiskelija, joka on langennut helluntalaisenkeli ja sotilasarvoltaan reservin sivari.

Välillä sinulta tulee inspiroivaa tekstiä, välillä taas langennut helluntalaisenkeli sinussa nostaa päätään ja jopa häntäänsä.

Vierailija

Täh, täällä piti olla Barbaarin asiallinen viesti. Nyt se on kadonnut. Taisivat sensuuritontut iskeä...

Barbaari kirjoitti:

Phonyn viestit ovat asiallisia ja neutraaleja. Kuitenkin moderaattorin oikeudet voivat ehkä rajoittaa kirjoittamista ja mielipiteiden ilmaisua ja väittelyitä.

Arvostellaan Barbaari siitäkin huolimatta *laittaa arvostelulasit päähän*. Suhteellisen asiallinen kirjoittaja, joka on viimeaikoina vähentänyt - onneksi - ainaista nurinaansa "Suomalaisen Naisen™ halusta tappaa Suomalainen Mies™"; liekö Aamori nuolineen ollut jälleen kerran asialla.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Itse poistin viestini kuten joskus on tapana turhien viestien suhteen.

Kun olen kirjoittanut naisista rumasti niin takana on ollut naisten julmuus joka on aiheuttanut muutaman itsemurhayrityksenkin itselläni ja on todennäköisin kuolinsyyni. Yhteiskuntamme miehistä välittämättömyys on aiheuttanut suurimmat itsemurhatilastot mitä missään. Barbaarina kirjoittelemisena on sensuroimattomuuden taakka joka painaa hyvässä ja pahassa.

Ei ole amori iskenyt. Olen kuitenkin pakottautunut ajattelemaan etten enää ikinä rakastu kun en pidä mahdollisena sitä että löytäisin suomesta muunlaista kuin julman naisen. Kuolen ennemmin kuin alistun tyrannian alle tai elän tunteettomana. Kai naisten pitäisi ymmärtää. Asiat ovat surullisesti mutta niin on parempi. Joskus on niin itsetuhoisia ajatuksia varsinkin silloin kun naiset kohtelevat välittämättä mistään.

En kuitenkaan vihaa naisia, en ole sovinisti enkä tahdo loukata sanoillani.

Mitä tulee Sakariakseen niin kirjoittajalla on hyvä huumorintaju ja tyyli avoimen vittuileva mutta taitavasti on menemättä liian pitkälle.

Jatkakaa vaikka Markentin arvostelulla.

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005
Barbaari
Jatkakaa vaikka Markentin arvostelulla.

Ei tässä nyt mitään Markentia aleta arvostelemaan, jos ohjeena on arvostella edellinen kirjoittaja.

Barbaari on ilmeisen älykäs ja asiallinen kirjoittaja. Hänellä on selvästi tietämystä niin astronomiasta kuin psykologiastakin, vaikkei itse taida olla kummankaan alan ammattilainen. Ts, hän on ihan huvikseen ottanut näistä aloista selvää. Fiksu ja sivistynyt tyyppi, joka ei koskaan ilkeile muille. Taitaapi olla harvinainen tapaus.

Vierailija

Asdf:n kirjoituksista ensimmäinen mieleen tuleva asia on viiltävä itseironia. Kirjoittaja ei luule itsestään liikoja, vaikka on mitä ilmeisimmin älykäs ja oman alansa tunteva yksilö, jonka mielipiteet taipuvat vain faktojen myötä. Ei suostu muiden taivuteltavaksi, vaikka taivutteleekin muita - moderaattorin jumalallisin oikeuksin - noudattamaan netikettiä ja muita hyviä tapoja keskustelussa kuin keskustelussa.

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Katsoin Desin kirjoittamia viestejä ja havaitsin että kertoessaan hänelle läheisistä aiheista hän ei vaahtoa kennellekkään vaan kirjoittaa asiatyyliä, muutenkin aiheet joista hän kirjoittaa eivät pääsääntöisesti herätä kenessäkään agressioita ja voimakkaita hämmennyksen tunteita. (Lentomatkustuksen aiheuttamat turvotukset, kaunis kukka kodin edessä, lasten rokotukset, pepsin juonti yms.)

Minulla on ollut tapana vaahdota provosoiden milloin mistäkin, viimeksi pelon kokemisen ja lompakon paksuuden korrelaatiosta.

Tässä kun kirjoittaa niin oivaltaa mitä yllä kuvattu teksti pitää sisällään.

Jos yhtä-äkkiä Desi rupeasi keskutelemaan vieraiden kanssa pihallaan olevasta miellyttäviä tuntemuksia herättävästä kukasta keskellä ruuhka-aamua Helsingin metrossa hän saisi varmaan juttuseuraa.

Sen sijaan jos minä rupeasin vaahtoamaan sivariudesta, luokkayhteiskunnasta, maailmansodista saisin varmaan kovemman kohtalon...

-

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Baalilla on hyvä itsetuntemus. Aloitukset ovat yleensä kiihkottomia, mutta jo muutaman viestin jälkeen tunne ohittaa järjen. Välillä baalin kirjoitukset huvittavat minua, vaikka niitä ei ole huvittavaksi aina tarkoitettukaan. Joskus vain. Joskus baal ihmettelee ja kummastelee.

Hämmentää.

Vierailija

Vatkain ottaa asiallisesti keskusteluun esille uusia aiheita sekä tuo mukaan omakohtaista tietämystään. Viestien taso hyvin tasainen, hämmennetty.

Vierailija

Asiatekstiä ajoittain kevyellä huumorilla kevennettynä.

Olli V on osoittautunut olevansa varsin suvaitsevainen keskustelija eikä turhista avaudu.

Vierailija

Poison dart frog on niitä, jotka kirjoittavat aiheesta eivätkä muista kirjoittajista. Asiallinen, hieman kuivakin, vaikka välillä yllättää huumorillakin.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Duski
Poison dart frog on niitä, jotka kirjoittavat aiheesta eivätkä muista kirjoittajista. Asiallinen, hieman kuivakin, vaikka välillä yllättää huumorillakin.

Meinasin kirjottaa saman Poisonista siis.

Hämmentää.

Vierailija

Vatkaimella välillä vähän omituisia näkemyksiä, jota minä en oikein ymmärrä. Aina ei myöskään tunnu ymmärtävän luettua viestiä oikein.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Seuraavaksi pitäisi kyllä Duskin saada kuulla itsestään. Joku voisi arvostella, en oikein tunne Duskin kirjoituksia tarpeeksi että voisin arvostella häntä kirjoittajana...

Kabuskin on mulle vähän tuntematon suuruus...

Vaan täällä kun hengaa niin siinähän sitä tutustuu!

Hämmentää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat