Olof Palmen murhatutkimus, mitä uutta?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olen viime viikkoina syventynyt G.W.Perssonin kirjaan; Putoaa vapaasti kuin unessa, tai lähinnä olen kuunnellut sitä 20 cd:n äänikirjana silloin kun olen istunut autossani.
En oikein tiedä mitä ajatella kirjasta, koska se on kirjoitettu romaani muotoon, mikä osa kirjasta on totta ja mikä keksittyä?
Kirjailija vaikuttaa ainakin pätevöityneeltä rikostutkijalta, ja hän kävi murhaan liittyvää todistusaineistoa läpi melko asiantuntevasti.
Millaista keskustelua tämä kirja on herättänyt Ruotsissa ja miten Ruotsin poliisi on kommentoinut siihen kohdistunutta epäilyä?
Murhan tutkimus vanhenee 28.2.2011, jolloin tulee kuluneeksi 25 vuotta tapahtuneesta, ajattelen että tämä kirja oli viimeinen oikea rutistus, jotta murhan tutkijoihin saataisiin vauhtia, mene ja tiedä.

Kommentit (2)

Vierailija

Olof Palme ammuttiin keväällä 1918 Tampereella. Ampujaa ei kuitenkaan ole löydetty:

http://ratsumies.suntuubi.com/index.php?cat=13

Maaliskuun 28. päivä sattui vuonna 1918 kiirastorstaiksi. Tampereella ei kuitenkaan hiljennytty pääsiäisen viettoon, vaan heti aamusta käynnistyi valkoisten hyökkäys Kalevankankaalla. Ankaralla tykkitulella pohjustettuun ryntäykseen osallistui useita joukko-osastoja, suurimpana 2. jääkärirykmentti. Punaisten puolustusasemat olivat hyvät ja ampumatarpeita heillä riitti. Valkoiset kärsivät Kalevankankaan kiirastulessa koko siihenastisen sodan suurimmat tappionsa, yli tuhat miestä poistui riveistä kaatuneina tai haavoittuneina. Yksin jääkäreitä kaatui yli kolmekymmentä. Valkoisten joukoissa hyökkäsi myös ruotsalainen vapaaehtoisjoukko, Svenska Brigaden. Tähän 350-miehiseen joukkoon kuului muuan Olof Palme, myöhemmän samannimisen pääministerin setä. Palme kaatui Tampereella,ei kuitenkaan vielä Kalevankankaalla.
Vierailija

Kyseessä samat naamat kuin Jimmy Hoffan tapauksessa, sekä 9/11 New Yorkissa ja Lontoon 7/7 pommiräjäyttäjät.

Uusimmat

Suosituimmat